مجموعه ورزشی انقلاب

مجموعه ورزشی انقلاب تهران

مجموعه ورزشی انقلاب در سال 1337 با 130 هکتار در دوران پهلوی با مدیریت محمدرضا پهلوی با نام کلوپ شاهنشاهی تاسیس شد. در آن زمان استفاده از آن برای عموم آزاد نبوده است. پس از انقلاب اسلامی در سال 1357 مدیریت آن به سازمان تربیت بدنی واگذار شده. اگر از آن دسته افرای هستید که به ورزش اهمت می دهید؛ آشنایی با امکانات این مجموعه برایتان قابل توجه خواهد بود. پس با ما همرا باشید تا بیشتر در مورد این مجموعه ورزشی بدانید.

درباره مجموعه ورزشی انقلاب

درباره مجموعه ورزشی انقلاب بیشتر بدانید

مجموعه ورزشی انقلاب را در پایتخت به نگین سبز تهران می شناسند، دلیل مشهور شدنش به این نام هوای پاک و موقعیت جغرافیای آن می باشد. مجموعه ورزشی انقلاب با داشتن امکانات ورزشی مختلف هر نوع سلیقه ی ورزشی را پوشش می دهد. محبوب ترین و مشهورترین مجموعه ورزشی انقلاب جاده تندرستی آن است. این جاده در اطراف زمین های گلف مجموعه انقلاب قرار گرفته است. یکی دیگر از بخش های مهم و جذاب این مجموعه استخر چهار فصل آقایان می باشد که در ضلع غربی مجموعه واقع شده است. این استخر مجهز به حوضچه آب سرد، حمام سنتی، ‌سالن ورزش‌هاي گروهي،‌ جكوزي،‌ سوناي خشك و بخار‌، واليبال ساحلي، استخر بزرگسالان، ‌استخر كودكان، سالن بدنسازی با حضور مربیان حرفه‌‌ای و همچنین بوفه رستوران و مرکز ماساژ می باشد.

زمین تنیس باشگاه انقلاب بزرگتین زمین تنیس در خاورمیانه می باشد. از دیگر ورزش های تحت پوشش در این مجموعه بولینگ، استخر سرپوشیده و روباز بانوان، پینت بال، بیلیارد، سالن تخصصی برای بانوان، اسکیت، سالن فوتسال، زمین فوتبال چمن طبیعی و مصنوعی، بسکتبال، اسکواش، والیبال، گلف، صخره نوردی، پدل، ماهیگیری، باشگاه بدنسازی، پینگ پنگ، تیراندازی، بدمینتون می باشد. در واقع هر نوع ورزشی را که شما فکر کند در این باشگاه ورزشی کامل برای هر گروه سنی پیدا خوهید گرد و حتی اگر ورزش را به صورت حرفه ای دنبال نمی کنید می توانید پس از خرید بلیط هواپیما تهران حتی برای تفریح ازین مجموعه دیدن کنید.

موقعیت مکانی مجموعه ورزشی انقلاب

موقعیت مکانی مجموعه ورزشی انقلاب کجاست

این مجموعه ورزشی در ونک خیابان سئول واقع شده است. برای راحتی مراجعین برای این ورزشگاه چهار درب تعبیه شده است. درب شمالی در خیابان نمایشگاه بین المللی، درب جنوبی در اتوبان نیایش، درب شرقی در پارک ملت و درب غربی آن در خیابان سئول واقع شده است. برای رفتن به این مجموعه ی توانید از متروی شهید صدر استفاده کنید.

رستوران های نزدیک به مجموعه ورزشی انقلاب

رستوران های نزدیک به مجموعه ورزشی انقلاب چیست

قطعا ورزش و تفریح در این مجموعه شما را گرسنه خواهد کرد. اصلا جای نگرانی نیست، برای صرف غذا لازم نیست به جای دوری بروید. در این مجموعه ورزشی مجموعه ی بی نظیری از کافه و رستوران ها را در خود جای داده است. رستوران چیلی هاوس برای دوستداران برگر در کنار باشگاه صخره نوردی، کافه رستوران اکسیژن برای دوستداران پیتزا، رستوران بورابو.را برای دوستداران استیک، رستوران آمور برای سحرخیزان برای صرف یک صبحانه خوشمزه پیشنهاد ما به شما می باشد. علاوه بر این رستوران های راگالند، کافه پات و فود کورت مجموعه ورزشی انقلاب هم در این مجموعه قرار دارند.

هتل های نزدیک به مجموعه ورزشی انقلاب

هتل های نزدیک به مجموعه ورزشی انقلاب چیست

اگر شما ورزشکار هستید و با هدف ورزشی، با خرید بلیط هواپیما سیرجان به تهران و به بلیط هواپیما تهران به سیرجان به این شهر سفر می کنید، قطعا راحتر خواهید بود که در نزدیکی این مجموعه اقامت داشته باشید. هتل های زیدی در نزدیکی این مرکز ورزشی قرار دارد.یکی از انتخاب های عالی برای دسترسی راحت به این مجموعه ورزشی و سایر جاذبه های گردشگری پایتخت نظیر نمایشگاه بین المللی تهران، مجموعه تاریخی سعدآباد، مجموعه تفریحی توچال و پارک ژوراسیک تهران هتل آکادمی ملی المپیک می باشد. دیگر هتل های نزدیک به این مجموعه هتل استقلال، هتل هما، هتل آپارتمان تاوریژ، هتل بلوط، دیاموند و … می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *