پارک ژوراسیک، سفری به دنیای دایناسورها

پارک ژوراسیک، سفری به دنیای دایناسورها های ترساک

اگر شما جز آن افرادی هستید که که به داستان های علمی تخیلی علاقه دارید،  قطعا این نام برایتان آشنا خواهد بود. اولین بار مایکل کرایتون کتابی با این نام نوشت و پس از آن فیلم های متعددی در شهرهای متفاوت جهان بر اساس این رمان ساخته شد. این پارک نیز با وسعتی حدود 30هزار متر مربع و حدود 28 دایناسور متحرک در سال 1393 در تهران در محله سعادت آباد افتتاح شد.

امکانات پارک ژوراسیک

امکانات پارک ژوراسیک چیست

این پارک با وجود موجودات غول پیکرمنقرض شده، که بیشتر در فیلم ها و داستان های علمی تخیلی دیده ایم، محیطی بسیار جذاب مخصوصا برای کودکان می باشد. پس اگر دارای کودکی می باشید که باهم با خرید بلیط هواپیمای تهران به این شهر سفر می کنید، حتما برای دیدن این پارک زیبا بروید و تجربه ای فراموش نشدنی برای کودکتان رقم بزنید. این دایناسورها بسیار طبیعی و واقعی به نظر می رسند و می توانید حرکت، پلک زدن حتی صدای آن ها بشنوید.

در کنار هر کدام ازین گونه های غول پیکر تابلویی نصب شده است ک اطلاعاتی علمی از آن گونه خاص در اختیارتان قرار می دهد. پس می توانید علاوه بر تفریح به اطلاعات علمی خود نیز بیفزایید. این پارک دارای امکانات تفریحی اموزشی علمی بسیاری می باشد. از جمله امکانات این پارک می توان میدان دایناسور سواری، مجموعه اسپایدر پارک، مشاهده تراریوم های زیبا، کارگاه سفال، بخش میکروسکوپی حشرات، غرفه خرید اسبا بازی دایناسور، غرفه عکاسی،کافه و بوفه و رستوران نام برد.

موقعیت مکانی پارک ژوراسیک

موقعیت مکانی پارک ژوراسیک تهران

پارک ژوراسیک همانطور که گفته شد یکی از جذابترین و جدیدترین پارک های تهران است، که برای طبیعی تر نشان دادن محیط زندگی دایناسورها در یکی از بوستان های زیبای تهران در میدان بهرود سعادت آباد واقع شده است. علاوه بر خودرو شخصی می توانید با استفاده از اتوبوس و یا مترو نیز به این پارک هیجان انگیز بروید. نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به آن ایستگاه الموت می باشد که حدود 300 متر با پارک فاصله دارد. ایستگاه مترو نزدیک به این پارک، ایستگاه مترو میدان صنعت می باشد. البته توجه داشته باشید که این ایستگاه مترو خیلی هم نزدیک به این پارک نمی باشد و باید ادامه ی مسیر تا پارک را با تاکسی طی کنید. این پارک شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 برای بازدید عموم باز می باشد.

رستوران های نزدیک پارک ژوراسیک

رستوران های نزدیک پارک ژوراسیک تهران

اگر پس از گشت و گذار و تفریح در این پارک هیجان انگیز احساس گرسنگی کردید و یا حتی دوست داشتید که چند دقیقه ای جایی استراحت کنید؛ نگران نباشید، این پارک مجهز به یک رستوران عالی همراه با بوفه به نام ژوراشاپ می باشد. اگر هم دوست داشته باشید بیرون از این مجموعه غذا صرف کنید بازهم انتخاب های زیادی خواهید داشت. رستوران شاین، باغ رستوران لرد، رستوران نایب و رستوران آبشار می توانند انتخاب های مناسبی برای صرف یک وعده غذا خوشمزه می باشند.

هتل های نزدیک پارک ژوراسیک

هتل های نزدیک پارک ژوراسیک تهران

اگر پس از خرید بلیط هواپیما پارس آباد به تهران و بلیط هواپیما تهران به پارس آباد علاقه مند به رزرو هتل در این منطقه و نزدیک به این پارک هستید؛ به هیچ وجه نگران نباشد، آنی تیکت 24 مجموعه ای از بهتریت هتل های نزدیک به این پارک را برای شما جمع آوری کرده است. هتل پارسیان آزادی، هتل اسپیناس پالاس، هتل استقلال، هتل اسپسناس خلیج فارس، هتل هما، هتل ویستریاو هتل لاله از جمله هتل های نزدیک به این بوستان آموزشی فرهنگی تفریحی جذاب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *