بلیط هواپیما آسمان از سال 81 متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است. این ایرلاین بسیار معتبر با یک ایده جدید از قبل از اینکه به این سازمان واگذار شود تاسیس شده بود و بر طبق تصمیمی که در سال 59 گرفته شد چهار شرکت هواپیمایی به نام های ایر تاکسی، پارس ایر، ایر سرویس و هور آسمان به صورت یک شرکت واحد به نام آسمان در آمدند.

همه چیز درباره بلیط هواپیما آسمان

در این پست تصمیم گرفتیم که در ادامه معرفی تمامی شرکت های داخل ایران به بلیط هواپیما آسمان بپردازیم و راجع به آن توضیحات بیشتری خدمت شما عزیزان ارائه دهیم :

همانطور که قبلا گفتیم این شرکت در سال 1359 تاسیس شده و مجوز سازمان هواپیمایی کشور را دریافت و در حال حاضر برای خدمات رسانی بهتر به مسافرانش دفتر مرکزی خود را در شهر بزرگ تهران قرار داده است. تا به امروز نزدیک به سی سال از فعالیت این هواپیمایی می گذرد و توانسته است که با خرید 33 فروند هواپیما ناوگان خود را گسترش داده است. خرید بلیط هواپیما آسمان از طرف مسافران باعث شد که بتواند در سال جاری بخاطر پروازهای زیاد خود رتبه اول را در این زمینه کسب کند.

این ایرلاین با خرید هواپیما فوکر 100 بیشتر تمرکز خود را بر روی هواپیماهای کوچک برای جابجایی مسافران گذاشته است و در سالهای اخر در کنار آنها اقدام به خرید دو هواپیما بوئینگ نموده است. امروزه با پیشرفت های زیاد در زمینه حمل و نقل هوایی این ایرلاین بیشتر پروازهای داخلی و خارجی را پوشش می دهد و بخاطر همین بیشتر اوقات در ردیف بهترین ها قرار دارد.

برجام در سال 96 برای هواپیمایی آسمان خیلی در زمینه نوسازی ناوگان هواپیمایی اش کمک کرد و با تصمیم مدیران آن مبلغ سه میلیارد دلار صرف خرید هواپیما بوئینگ از شرکت تولید کننده آن شد و هنوز هم برای اینکه بطور کامل هواپیما فرسوده از لیست پروازای آن خارج شود قصد خرید تعداد بیشتری را دارند.

بلیط شرکت هواپیمایی آسمان

ایمنی و عملکرد هواپیمایی آسمان

همیشه در اولویت خدمات هواپیمایی آسمان رعایت همه مسائل ایمنی و سلامت مسافرین بوده است و شعار خود را هم جمله معنا دار ” امنیتتان در آسمان را تضمین می کنیم”  گذاشته است تا همه دنیا بداند که چقدر راحتی و سلامت مسافران در طول پرواز برای آنها مهم است. از این رو سعی کرده است که در ناوگان هوایی و فنی خود از بروز ترین دستاورهای صنعت هواپیمایی دنیا بهره ببرد و  بدانید که تلاش آنها همیشه برای داشتن یک سیستم ایمنی بالا در بین شرکت های هواپیمایی بوده است.

اما یک نکنه منفی در مورد عملکرد این هواپیمایی وجود داردو آن هم تاخیر در بیشتر پروازهای آن و نارضایتی مسافران از این پیامد است که موجب شده در عملکرد آن تاثیر منفی بگذارد و در سال 93 در بین بقیه شرکت ها بالاتر از همه در این زمینه باشد.به خاطر یکی از این تاخیرات که در سال 94 در یکی از پروازهای مهم داخلی اتفاق افتاد صدور پروازهای فوق الاده این هواپیمایی به وضع تعلیق در آمد.

قطب های ایرلاین آسمان

هواپیمایی آسمان برای اینکه بتواند بلیط چارتر هواپیما و بلیط سیستمی هواپیما خود را هر چه بیشتر به بازار عرضه کند فرودگاه های بین المللی امام خمینی، بین المللی مهرآباد و بین المللی شهید دستغیب شیراز به عنوان قطب نخست و فرودگاه های بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، سردار جنگل رشت و سنندج به عنوان قطب دوم خود انتخاب کرده تا از این طریق صندلی های خود را پر کرده و به سود خوبی دست پیدا کند.

انتخاب این فرودگاه ها دلایل مختلفی دارد که مهمترین آنها :

  • در دسترس بودن به لحاظ مسیری که مسافر می خواهد طی کند تا به راحتی به آن برسد
  • ظرفیت و امکاناتی که در آن محل در اختیار مسافرین قرار می گیرد
  • مجوزها و گواهینامه ها اخذ شده

كترينگ ویژه بلیط هواپیما آسمان

بلیط هواپیما آسمان برای ارائه بهترین غذاهای ایرانی و خارجی مورد پسند مسافران خود دست به کار جالبی زده و با کترینگ آرمان شروع به همکاری کرده است و تاکنون 50 درصد از سهام آرمان متعلق به این شرکت شده است.

این کترینگ تمامی مجوزهای خود را در زمینه بهداشت و کیفیت از تمامی سازمانهای داخلی و خارجی مربوطه دریافت کرده است و جزو شرکتهای هواپیمایی قرار گرفته است که توانسته اند مجوزهایی مانند گواهینامه های حلال را دریافت کنند. سازمان جهانی بهداشت نیز مجوز مورد نیاز این شرکت را پس از بررسی های کارشناسان خود و تایید آنها به این کترینگ داده است.

در لیست برنامه های بلند مدت هواپیمایی آسمان ارائه شرایطی که مسافرین بتوانند غذای مورد علاقه خود را در حین پرواز سفارش دهند نیز وجود دارد و تمامی این تلاشها بخاطر جلب رضایت مسافر برای خرید بلیط هواپیما از این شرکت است.

خرید بلیط هواپیما آسمان

خرید بلیط هواپیما آسمان را می شود از طریق مراجعه به آژانس های هواپیمایی و یا بصورت آنلاین از سامانه بلیط هواپیمای آنی تیکت24 انجام داد. در صورتی که به دنبال قیمت بلیط هواپیما مناسب بودید با کمی جستجو بیشتر در بین لیست پرواز تمامی شرکت ها متوجه خواهید شد که این شرکت به نسبت سایرین بلیط ارزان هواپیما مناسب تری دارد.

برای اینکه مسافرین پروازهای مختلف در داخل و خارج کشور بتوانند به راحتی دسترسی به بلیط هواپیما آسمان داشته باشند قطب های پروازی هواپیمایی آسمان در سه شهر تهران، شیراز و مشهد قرار گرفت. همچنین در امر استخدام پرسنل متخصص از روش های بومی سازی استفاده کرده و همچنین بخاطر اینکه روزانه بتواند پروازهای زیادی داشته باشد و دچار مشکل فنی نشود در آشیانه های مخصوص به خود کارهای سرویس دهی و تعمیرات را انجام می دهد.

پس از آنکه اقدام به خرید بلیط هواپیما آسمان کردید حتما باید در زمان های مشخص شده از سوی هواپیمایی آسمان در فرودگاه حضور پیدا کنید تا پس از انجام کارهای اولیه در فرودگاه به موقع پرواز شما انجام گیرد. حتی فراموش نکنید که گیت های آن نیز در زمان مشخصی که برای پرواز داخلی و خارجی تعیین شده بسته خواهند شد.

در صورتی که بیماری خاصی دارید می خواهید با هواپیما سفر کنید قبل از مراجعه به فرودگاه باید به پزشک متخصص خود مراجعه کرده و با او در مورد اینکه می توانید با هواپیما مسافرت کنید مشورت بگیرید و در صورت اجازه این کار از وی مجوز کتبی دریافت و موقع پرواز تحویل دهید تا در طول سفر برای سلامتی شما مشکلی پیش نیامده و سفر خوبی داشته باشید.