برای توسعه گردشگری در کیش بخاطر فاصله زیادی که از دیگر شهر های ایران و بخصوص تهران دارد نیاز زیادی به وجود یک ناوگان هواپیمایی احساس می شد که بالاخره در سال 1370 توسط سازمان منطقه آزاد کیش یک شرکت به نام بلیط هواپیما کیش ایر تاسیس شد تا بتواند در زمینه رفع مشکلات حمل و نقل که مانعی بر سر راه پیشرفت این منطقه آزاد بود کمک زیادی کند. در ادامه این پست با این ایرلاین بیشتر آشنا می شوید :

همه چیز درباره بلیط هواپیما کیش ایر

در سال 1370 برای اینکه مسافران بتوانند با هواپیما و از طریق خطوط حمل و نقل هواپیمایی به کیش برای گردشگری و خرید سفر کنند و از آنجا نیز به راحتی به کشورهای حاشیه خلیج فارس دسترسی داشته باشند شرکتی به نام بلیط هواپیما کیش ایر تاسیس شد تا این امر را میسر کرده و در مدتی کوتاه توانست با فراهم کردن امکانات لازم مجوز پرواز هواپیما های خود را از سازمان هواپیمایی کشور دریافت کند.

ابتدای کار این ایرلاین با دو فروند هواپیما بود که به صورت اجاره ای بودند و می خواستند در منطقه آزاد کیش اولین شرکتی باشند که خصوصی است و در زمینه حمل و نقل هوایی فعالیت کرده و موجب پیشرفت اقتصادی و گردشگری در این منطقه شود. این شرکت در حال حاضر دو دفتر نمایندگی خود را در تهران به آدرس شهرک اکباتان، فاز اول، بلوار شهید نفیسی، ساختمان مرکزی کیش ایر و در کیش به آدرس میدان سنایی، جنب بازار مریم، ساختمان مرکزی کیش ایر قرار داده است.

این ایرلاین توانست خیلی زود به تک تک اهداف خود دست یابد به طوری که حتب به عضویت IATA در آمده و به خاطر کیفیت خدمات مسافری و حمل و نقل خود توانسته است در لیست شرکت هایی قرار بگیرد که گواهینامه استاندارد ایمنی هوانوردی IOSA را از سازمان مربوطه دریافت کرده اند.

خرید بلیط شرکت هواپیمایی کیش ایر

پیشرفت هواپیمایی کیش ایر در مدت فعالیتش

این شرکت در مدت این چند سال که از فعالیتش می گذرد دستخوش تغییرات مدیریتی و اساسی زیادی شده است و توانسته است که پا به عرصه آموزش افراد متخصص در زمینه هواپیما و مسائل فنی آن گذاشته و پرسنلی را به کار بگیرد که بسیار کار آزموده هستند و مشکلات هواپیمایی کشور را حل کنند.

در آیند شرکت هواپیمایی کیش ایر با توجه به راه حرفه ای که در پیش گرفته خواهد توانست با بزرگترین هواپیمایی های کشور رقابت و در کنار آنها در تمامی زمینه های بازرگانی و فرودگاهی حرکت و به شکوفایی بالایی برسد.

مدیر عامل این شرکت جناب آقای محمد تقی جدیدی به همراه رئیس هیئت مدیره هم آقای علی جهاندیده همیشه در تلاش بوده اند که روزترین سیستم های روز دنیا را در خدمات خود قرار دهند تا مسافرین محترم با خرید بلیط هواپیما از این شرکت دیگر نگرانی بابت ایمنی خود نداشته باشند.

مسیرهای پروازی با بلیط هواپیما کیش ایر

ارائه بلیط هواپیما داخلی و بلیط هواپیما خارجی از همان شروع کار هدف اصلی هواپیمایی کیش ایر بوده است و می شود گفت که در این امر هیچ کوتاهی نداشته و بهترین ها را برای مسافران خود آماده کرده است. در ادامه لیستی از این پروازها را برای شما آورده ایم :

پروازهای داخلی :

  • فرودگاه بین المللی بوشهر
  • فرودگاه آبادان ، اراک، اهواز، عسلویه، کرمان، کرمانشاه
  • فرودگاه جزیره ابوموسی
  • فرودگاه بین المللی بندرعباس
  • فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان
  • فرودگاه بین المللی کیش
  • فرودگاه بندر ماهشهر
  • فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد
  • فرودگاه سردار جنگل رشت
  • فرودگاه دیرستان قشم
  • فرودگاه شهرکرد، شاهرود، همدان
  • فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز
  • فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز
  • فرودگاه بین المللی مهرآباد
  • فرودگاه شهید صدوقی یزد

که در لیست پروازهای داخلی هواپیمایی کیش ایر  هستند.

پروازهای خارجی :

  • فرودگاه بین المللی بغداد
  • فرودگاه خصب عمان
  • فرودگاه بین المللی دمشق سوریه
  • فرودگاه بین المللی آتاترک استانبول
  • فرودگاه بین المللی دبی
  • فرودگاه بین المللی شارجه دبی
  • فرودگاه بین المللی حیدر علی اف باکو در آذربایجان

که در لیست پروازهای خارجی هواپیمایی کیش ایر هستند.

افتخارات و گواهی نامه های بین المللی

  • دریافت کد عضویت Y9-780 از انجمن بین المللی حمل نقل هوایی (یاتا) که این شرکت را مجاز به پرواز ناوگان آن در مسیر های بین المللی می کند.
  • هواپیمایی کیش ایر با یک مدیریت و برنامه ریزی بلند مدت صحیح توانست رضایت کامل مسافران در پروازهای داخلی و خارجی را جلب کرده و با بکار بردن بهترین امکانات و هواپیما در زمینه ایمنی مسافرین موفق شود به عنوان اولین دریافت کننده گواهینامه IOSA در بین شرکتهای هواپیمایی کشور باشد.
  • در زمینه حمل و نقل بازرگانی باید هر شرکت هواپیمایی اقدام به اخذ گواهینامه آن به نام AOC از سازمان مربوطه کند که این امر برای هواپیمایی کیش توسط مدیران آن انجام شده و اکنون آن را در اختیار دارند.

خرید بلیط هواپیما کیش ایر

همانطور که قبلا گفتیم شرکت هواپیمایی کیش ایر در مسیرهای داخلی و خارجی پروازهای مختلفی دارد ای این رو اقدام به فروش بلیط ارزان هواپیما و بلیط چارتر هواپیما کرده است و همه ساله تعداد بالایی از مسافران به سمت پروازهای خود جذب می کند.

برای خرید بلیط هواپیما کیش ایر به راحتی می توانید به جای اینکه زمان زیادی را صرف کرده و به آژانس مسافرتی نزدیک محل سکونت خود بروید تنها با چند کلیک ساده از سایت آنی تیکت24 این کار را در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت بلیط هواپیما انجام دهید.

افزایش تعداد هواپیما در ناوگان این ایرلاین توانسته است که گام بلندی در توسعه این سنعت بزرگ بردارد و هر چه تعداد صندلی های پرواز بالاتر باشد مسافران بیشتری میل به خرید بلیط هواپما کیش ایر پیدا می کنند و خوب است که بدانید تلاش تمامی پرسنل هم همیشه در راستای این امر مهم بوده است.

لیست بلیط پروازهای این شرکت هم مانند شرکتهای دیگر همیشه بروز بود و با کمترین تاخیر در پرواز همراه است و توانسته است در دو کلاس پروازی به بهترین کیفیت در امکانات رفاحی و خوراکی دست یابد. پس پیشنهاد ما به شما خرید بلیط از هواپیمایی کیش ایر است.

چشم اندازهای بلیط هواپیما کیش ایر

چشم اندازهایی که بلیط هواپیما کیش ایر در پیش روی خود در نظر گرفته همیشه در راستای پیشرفت امور اقتصادی و هواپیمایی کشور بوده و تلاشهای بسیاری را در این زمینه انجام داده که به برخی از آنها اشاره می کنیم :

  • جزیره کیش را به عنوان نگین خلیج فارس می شناسیم و برای توسعه آن باید تلاش بیشتری صورت گیرد و این شرکت در این زمینه فعالیت های خوبی داشته است.
  • برنامه های طرح جامع وسند چشم انداز 1404 خیلی مهم هستند و کمتر کسی توانسته به آن دست یابد ولی امروز می توان ادعا کرد که هواپیمایی کیش ایر به این مهم دست یافته است.
  • این شرکت توانسته است از طریق توسعه زیرساخت حمل و نقل هوایی در جنوب کشور مناطق آزاد تجاری را بخوبی تقویت کرده و باعث شود که پیشرفت رو به رشد آن را مشاهده کنیم.
  • امروزه دیگر تمامی مناطق آزاد زیر پوشش ناوگان هواپیمایی این ایرلاین است و به راحتی می توان به تک تک نقاط آن سفر کرد.همکاری با سایر شرکت ها در تمام زمینه های مختلف بازرگانی و گسترش دادن هر چه بیشتر پروازها در مسیر های مختلف.

 

[title style=”bold-center” text=”بلیط هواپیما سایر ایرلاین ها” tag_name=”h4″ size=”94″]

[row label=”معرفی شرکت های هواپیمایی در ایران” h_align=”center”]

[col span=”3″ span__sm=”12″ align=”center”]

[button text=”بلیط هواپیما کاسپین” color=”secondary” style=”link” link=”https://aniticket24.ir/airline/%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%b7-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7-%da%a9%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%d9%86″]

[/col]
[col span=”3″ span__sm=”12″ align=”center”]

[button text=”بلیط هواپیما زاگرس” color=”secondary” style=”link” link=”https://aniticket24.ir/airline/%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%b7-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7-%d8%b2%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%b3″]

[/col]
[col span=”3″ span__sm=”12″ align=”center”]

[button text=”بلیط هواپیما ماهان” color=”secondary” style=”link” link=”https://aniticket24.ir/airline/%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%b7-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7-%d9%85%d8%a7%d9%87%d8%a7%d9%86″]

[/col]
[col span=”3″ span__sm=”12″ align=”center”]

[button text=”بلیط هواپیما ایران ایر” color=”secondary” style=”link” link=”https://aniticket24.ir/airline/%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%b7-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a7%db%8c%d8%b1″]

[/col]
[col span=”3″ span__sm=”12″ align=”center”]

[button text=”بلیط هواپیما آتا” color=”secondary” style=”link” link=”https://aniticket24.ir/airline/%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%b7-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7-%d8%a2%d8%aa%d8%a7″]

[/col]
[col span=”3″ span__sm=”12″ align=”center”]

[button text=”بلیط هواپیما تابان” color=”secondary” style=”link” link=”https://aniticket24.ir/airline/%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%b7-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%a7%d9%86″]

[/col]
[col span=”3″ span__sm=”12″ align=”center”]

[button text=”بلیط هواپیما آسمان” color=”secondary” style=”link” link=”https://aniticket24.ir/airline/%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%b7-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7-%d8%a2%d8%b3%d9%85%d8%a7%d9%86″]

[/col]
[col span=”3″ span__sm=”12″ align=”center”]

[button text=”بلیط هواپیما معراج” color=”secondary” style=”link” link=”https://aniticket24.ir/airline/%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%b7-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d8%a7%d8%ac”]

[/col]

[/row]