جزایر ناز

آیا آرزو دارید بر روی آب قدم بزنید؟ اگر جوابتان مثبت است؛ شما می توانید در جزایر ناز واقع در جزیره قشم آنرا تجربه کنید! این جزایر جزر و مدی زیبا در قسمت شرقی جزیره واقع شده اند. از این جزایر می توان منظره ای متفاوت و منحصر به فرد از خلیج فارس داشته باشید.

درباره جزایر ناز

درباره-جزایر-ناز قشم

هنگام جزر آب برای مدتی، جاده باریکی از شن نمایان می شود؛ که جزایر ناز را به جزیره قشم وصل می کند. در این مدت کوتاه می توانید؛ از این جاده بگذرید و به جزایر ناز برسید. و از بالای صخره ها به افق های قشم، لارک و هرمز نگاه کنید. گفتنی است؛ که جزایر ناز بخشی از ژئو پارک قشم است.

فعالیت های قابل انجام در جزایر ناز

فعالیت-های-قابل-انجام-در-جزایر-ناز قشم

همانطور که گفته شد؛ می توانید بر روی آب قدم بزنید! لازم نیست از آب هراس داشته باشید؛ آب فقط به مچ پای شما می رسد. به غیر از این پیاده روی جادویی، می توانید از ورزش های آبی که در همان نزدیکی هست استفاده کنید. جت اسکی، قایقرانی و غواصی از محبوب ترین فعالیت هایی است که در جزایر ناز می توان به آن پرداخت.

آفرود را فراموش نکنید؛ یکی دیگر از فعالیت های جالب در جزیره ناز، که می تواند آدرنالین شما را آزاد کند؛ همین آفرود سواری است. همچنین در این جزایر می توانید شتر سواری و اسب سواری را هم تجربه کنید. برخی از ورزش های هوایی همچون پاراگلایدر، کایت سواری و… نیز در جزایر ناز قابل انجام می باشند.

موقعیت مکانی جزایر ناز

موقعیت-مکانی-جزایر-ناز قشم

این جزیره تنها 13 دقیقه با دره ستارگان فاصله دارد. همچنین مکان های دیگری همچون قلعه پرتغالی ها، جزیره هنگام، جزایر مانگرو در نزدکی جزایر ناز واقع شده اند. علاقه مندان می توانند با اطلاع از قیمت بلیط چارتر هواپیما قشم به این شهر زیبا آمده و از جاذبه های طبیعی و تاریخی آن استفاده کنند.

رستوران های نزدیک به جزایر ناز

رستوران-های-نزدیک-به-جزایر-ناز قشم

وقتی در وسط دریا و در جزایر ناز هستید؛ پیدا کردن رستوران کمی دشوار است. اما نزدیک ترین رستوران ها، رستوران سنتی ریگو می باشد؛ که با جزیره ده دقیقه فاصله دارد. همچنین اگر به سمت شمال شرقی جزیره رانندگی کنید. می توانید رستوران های شبهای دفاری و رستوران های شبهای طلایی را پیدا کنید.

هتل های نزدیک به جزایر ناز

هتل-های-نزدیک-به-جزایر-ناز قشم

نزدیکترین محل اقامت به جزایر ناز که مقرون به صرفه نیز می باشد؛ اقامتگاه بوم گردی کاپیتان امینی و هتل المپیک می باشند. هتل های مجلل اگر مد نظرتان باشد؛ هتل بوتیک ایرمان و هتل بوتیک فولتون گزینه های مناسبی هستند. برای خرید بلیط هواپیما اهواز به قشم و برای برگشت بلیط هواپیما قشم به اهواز می توانید وارد سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما شده و بلیطتان را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *