سواحل زیبای جزیره

معرفی برتریو و زیباترین سواحل کیش

اغراق آمیز نخواهد بود،  اگر بگوییم کیش زیباترین سواحل در جهان را دارد. آب های تمیز و شفاف آبی، سواحل مرجانی زیبا، منظره های افق خارق العاده و موجودات زیر آب جذاب از دلایلی است که باید جزیره کیش را به عنوان مقصد تعطیلات بعدی خود در نظر بگیرید.

جدا از این زیبایی های طبیعی، طیف گسترده ای از تفریحات ساحلی از خرید گرفته تا ورزش های آبی وجود دارد که می توانید در سواحل کیش انجام دهید. با آنی تیکت 24 همراه باشید تا با برخی از بهترین سواحل جزیره کیش و فعالیت هایی که می توانید در این سواحل جادویی انجام دهید، آشنا شوید.

درباره سواحل کیش

درباره سواحل کیش بیشتر بدانید

در بین ایرانیان، کیش به عنوان مروارید خلیج فارس شناخته می شود. این جزیره کوچک با مناظر چشم نواز، منطقه آزاد، غذاهای خوشمزه و فعالیت های ماجراجویانه و مهیجی به استقبال گردشگران می رود. در این جزیره سواحل زیاد با امکانات متفاوتی وجود دارد. در ادامه پنج ساحل برتر در جزیره کیش را که طی سفر به جزیره پس از خرید بلیط هواپیما کیش، ارزش دیدن دارند معرفی می کنیم.

پارک ساحلی مرجان

آشناییبا پارک ساحلی مرجان

پارک ساحلی مرجان که مرکز خرید مرجان را به دریا متصل می کند، یکی از زیباترین سواحل  کیش است. بسیاری از مسافران و ساکنان جزیره وقت خود را در کنار پارک می گذرانند و از مناظر زیبای ساحلی کیش لذت می برند.

پس از خرید، گذراندن وقت در کنار دریا و تماشای غروب خوشید، بسیار آرامش بخش و لذت بخش خواهد بود. می توانید در پارک ساحلی مرجان یک پیاده روی زیبا داشته باشید و از خودتان با یک میان وعده یا نوشیدنی در کافی شاپ ها و یا رستوران های متعدد این پارک پذیرایی کنید. چندین آلاچیق در این پارک وجود دارد که می توانید بر روی آنها بنشینید و از تماشای منظره ی زیبای دریا لذت ببرید. همچنین مسیر طولانی دوچرخه سواری جزیره از این پارک می گذرد.

شما می توانید بسیاری از فعالیت های ورزش های آبی را در این ساحل امتحان کنید. غواصی، (نگران نباشید ، ساحل کیش کوسه ای ندارد)، جت اسکی، پاراسیلینگ، موج سواری و شاتل برخی از این تفریحات آبی هستند. اگر خوش شانس باشید، می توانید صدف، حلزون، شقایق و عروس دریایی را ببینید. فقط مراقب خزه ها و مرجان های ظریف باشید.

اگر گرسنه هستید، چندین رستوران خوب در اطراف شما وجود دارد. رستوران حافظیه و فودلند برخی از آنها هستند. همچنین اگر ترجیح می دهید پس از خرید بلیط هواپیما همدان به کیش در هتلی در نزدیکی این ساحل جذاب اقامت داشته باشید، هتل مارینا پارک، هتل بزرگ داریوش و هتل پارمیس برخی از گزینه های شما برای اقامت در یک هتل  لوکس هستند.

ساحل میرمهنا

معرفی ساحل میرمهنا

میرمهنا بزرگترین پارک ساحلی کیش است که در بلوار دریا واقع شده است. در این پارک می توانید در اسکله ماهیگیری، ماهی بگیرید، و لاک پشت هایی که در آنجا زندگی می کنند را ببینید. همچنین قدم زدن در داخل پارک و اسکله زیبای آن نیز یکی دیگر از کارهای تفریحی است که می توانید در این ساحل انجام دهید. تماشای پرندگان و غروب شگفت انگیز خورشید و گوش دادن به صدای آرامش بخش امواج می تواند بسیار آرامش بخش باشد. اگر می خواهید به دریا بروید، می توانید یک قایق کرایه کنید و از بودن در آب لذت ببرید.

در حالی که از تفریحات خود در ساحل میرمهنا لذت می برید، می توانید از کاریز تاریخی که در این نزدیکی هست نیز دیدن کنید. از آنجا که جزیره کیش یک مقصد برای خرید است؛ می توانید چندین مرکز خرید مانند پارس خلیج، زیتون و ونوس را در نزدیکی این ساحل ببینید. اگر می خواهید برخی غذاهای خوشمزه ایرانی را امتحان کنید، می توانید رستوران میرمهنا، رستوران گیلانه و رستوران توتی فروتی را امتحان کنید.

اگر دوست دارید در مکانی در نزدیکی پارک ساحلی میرمهنا و اسکله اقامت داشته باشید، می توانید  هتل لوکس دریایی ترنج را رزرو کنید. اگر ترجیح می دهید در یک هتل مناسب تراقامت داشته باشید، می توانید هتل فانوس و یا هتل خاتم را انتخاب کنید.

پارک ساحلی مرد ماهگیر

معرفی پارک ساحلی مرد ماهگیر

پارک ساحلی مرد ماهیگیر مکان مناسبی برای گذراندن یک روز دوست داشتنی در کیش است. این ساحل در قسمت شرقی جزیره واقع شده است. آنچه که در مورد این ساحل بی نظیر می توان گفت مجسمه عظیم 12 متری از یک ماهیگیر است، که تور ماهیگیری خود را به سمت دریا نگه داشته است. این دومین مجسمه بزرگ فیگوراتیو در ایران است.

دو آب نما بزرگ و گیاهان و درختان مختلف از دیگر جاذبه های این پارک است. اگر می خواهید مجسمه شنی کنار دریا بسازید، این ساحل مکان مناسبی است. شما می توانید از غذاهای ایرانی خوشمزه در رستوران اطراف خود لذت ببرید. رستوران دارچین، رستوران مرجا ، رستوران کوه نور و توتی فروتی برخی از این مکان ها هستند. اگر به دنبال یک هتل لوکس برای اقامت در نزدیکی این ساحل خارق العاده هستید، می توانید در هتل ویدا یا هتل میراژ اقامت داشته باشید، اگر می خواهید در یک هتل متوسط بمانید، هتل شایلی  انتظارات شما را برآورده می کند.

پارک ساحلی سیمرغ

معرفی پارک ساحلی سیمرغ

می توانید پارک ساحلی سیمرغ را در قسمت جنوب شرقی جزیره پیدا کنید. این یک مکان توریستی بسیار محبوب است زیرا پارک معروف دلفین ها و آکواریوم کیش در این قسمت از جزیره واقع شده اند. همچنین یک پارک بزرگ و زمین بازی برای استفاده بچه ها وجود دارد. شما می توانید از بازی بدمینتون، پینگ پنگ، اسکیت و پیاده روی در این پارک لذت ببرید.

پارک دلفین کیش دارای یک باغ پرندگان نیز است؛ که بیش از 70 گونه مختلف پرنده، خزندگان و پستانداران دریایی را در خود جای داده است. همچنین، تماشای کوسه های خطرناک در آکواریوم بزرگ کیش را از دست ندهید. سرانجام، بهترین قسمت این مجموعه تماشای رقص دلفین های بامز ، نقاشی و و اجرای نمایش آنها است!

بازدید از چنین مجموعه بزرگی قطعا شما را گرسنه می کند! اگر می خواهید برخی از بهترین غذاهای ایرانی در این نزدیکی را امتحان کنید، می توانید به رستوران سیمرغ، رستوران فود لند و رستوران پارس بروید. رستوران کوه نور و رستوران میرمهنا گزینه های دیگری برای شما هستند.

رسیدن به نقاط مختلف جزیره کیش کار دشواری نیست. بنابراین، شما می توانید بیشتر هتل های جزیره را انتخاب کنیدب. با این وجود، اگر می خواهید در نزدیکی پارک دلفین اقامت داشته باشید، هتل شباویز، هتل مارینا پارک و هتل سیمرغ می توانند گزینه های خوبی باشند. همچنین، کیش مکان های مجلل زیادی برای اقامت دارد. هتل بزرگ داریوش، هتل دریایی ترنج و هتل پانوراما برخی از انتخاب های شما در این جزیره توریستی هستند.

سایر فعالیت های آبی در کیش

معرفی سایر فعالیت های آبی در کیش

علاوه بر پارک های ساحلی ، می توانید یک روز به یاد ماندنی را در پارک های آبی کیش تجربه کنید یکی از انتخاب های خوب پارک آبی، پارک آبی روباز اوشن کیش است که این  پارک براساس داستان راز قلعه خورشید و ماجرای گروهی از دزدان دریایی طراحی و ساخته شده است. در این پارک که برای همه رده های سنی مناسب است، می توانید 13 راید مختلف، آبگرم، رستوران و چهار استخر را امتحان کنید. این پارک اولین پارک آبی روباز در ایران است که بانوان نیز می توانند از تمامی قسمت های آن استفاده کنند. این پارک آبی دارای مراکز خرید رستوران می باشد که به راحتی می توانید تمام نیازهای خود را برطرف کنید. حتما قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما کیش به همدان از این پارک آبی منحصر به فرد دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *