سیتی سنتر یک مجتمع چند کاره برای نیازهای شما

سیتی-سنتر اصفهان

سیتی سنتر یا قلب شهر اصفهان در تقاطع بزرگراه شهید دستگردی و کمربندی این شهر قرار دارد و همچنین از میدان آزادی تنها 4 دقیقه فاصله دارد ؛ و یک مجموعه چند منظوره است . این مرکز خرید مدرن شامل هتل 5 ستاره بین المللی ، مجموعه سینما ، پارک تفریحی ، رستوران ها ، گالری هنری ، سالن بدنسازی و مرکز نمایشگاه های بین المللی می باشد . مساحت این مجموعه 465000 متر مربع است .

درباره سیتی سنتر

درباره سیتی سنتر اصفهان

مالک سیتی سنتر یا این مرکز خرید بزرگ آقای مسعود صرامی است و این مجموعه در حال حاضر به عنوان بزرگترین مرکز خرید در ایران شناخته می شود . هدف از ساخت این سیتی سنتر ، ساخت محلی برای رفع تمامی نیازهای روزمره مردم بوده است .

این مجموعه دارای هفت طبقه می باشد که دو طبقه از آن با ظرفیت 5500 ماشین به پارکینگ اختصاص یافته است . سه طبقه به فروشگاهای هایپر استار و فروشگاههای تجاری و دو طبقه فوقانی شامل مجموعه سینما ، سالن چند منظوره ، سرو غذا و دیگر سالن ها ، اختصاص دارد . مسافران می توانند با اطلاع از قیمت بلیط هواپیما اصفهان نسبت به تهیه بلیط هواپیما خود اقدام کنند . و برای خرید در این مجموعه و بازدید از دیگر آثار تاریخی این شهر آماده شوند .

امکانات سیتی سنتر

امکانات-سیتی-سنتر اصفهان

مرکز مالی بین المللی اصفهان ، مرکز تبادل اقتصادی و تجاری و مرکز مراقبتهای بهداشتی ان شهر در این مجموعه واقع شده اند . این مرکز از دو برج تجاری و یک برج مسکونی تشکیل شده است . شعب بانکی ، دفاتر بیمه و سالن های کنفرانس هم در آن قرار دارد . در سه طبقه از این فروشگاه بزرگ برندهای داخلی و خارجی ، رستوران ها ، آژانس های هواپیمایی ، بانک ها و نماز خانه وجود دارد .

بازار فدک

یک بازار بزرگ بر گرفته از تمامی امکانات و برندهای مختلف که تمامی موارد مد نظر شما را در خود جا داده است .

هتل 5 ستاره بین المللی

در این سیتی سنتر یک هتل 22 طبقه در حال ساخت نیز وجود دارد که شامل سالن های ورزشی ، سالن تئاتر ، سالن کنفرانس و جلسات ، محل فرود هلی کوپتر و شامل 400 اتاق می باشد . این هتل مجلل دارای منظره شگفت انگیز از کوه صفه و رودخانه زاینده رود نیز هست .

معماری هتل هم از معماری برج کبوتر ، میدان نقش جهان ، عالی قاپو و چهل ستون الهام گرفته شده است . این هتل همچنین شامل سوییت هایی با امکاناتی از جمله اتصال به اینترنت ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی می باشد .

واحد تفریحی و سینمایی

در دو طبقه 10 سالن سینما ، سالن های بازی کودکان و فضای سبز با نور پردازی زیبا به چشم می خورد . با اطلاع از نرخ بلیط هواپیما کیش به اصفهان و برای برگشت بلیط هواپیما اصفهان به کیش در عالی ترین زمان ممکن بلیط هواپیما خود را رزرو کرده و برای بازدید از این مجموعه بزرگ خرید به نصف جهان بیایید .

نکات برجسته سیتی سنتر

نکات-برجسته-سیتی-سنتر اصفهان

از جمله نکات برجسته در مورد این مرکز خرید می توان نزدیک بودن آن به شهر سپاهان و بهارستان ، فاصله 4 دقیقه ای از ورودی زیبای میدان آزادی نصف جهان ، فاصله 15 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی ، فاصله 300 متری از ایستگاه راه آهن ، فاصله 400 متری از ایستگاه مترو  فاصله 700 متری از گمرک و فاصله 6 کیلومتری از پارکینگ کوه صفه را نام برد .

رستوران ها نزدیک سیتی سنتر

رستوران-های-نزدیک-سیتی-سنتر اصفهان

در فود کورت این سیتی سنتر شما می توانید انواع مختلف از غذاهای محلی ، غذاهای ایتالیایی و فست فود ها را امتحان کنید . همچنین کافه های متنوع نیز با انواع نوشیدنی ها ، کیک ها و دسرها آماده پذرایی از شما می باشند . همچنین رستوران معروف خوان گستر نیز یکی از گزینه های خوب در نزدیکی این مرکز خرید بشمار می رود .

هتل های نزدیک سیتی سنتر

هتل-های-نزدیک-سیتی-سنتر اصفهان

هتل همام نزدیک ترین هتل دو ستاره به سیتی سنتر است . این هتل تنها 5 کیلومتر با سیتی سنتر فاصله دارد . مهمانخانه انار در ده کیلومتری این مرکز خرید واقع است . از جمله هتل های نزدیک ، می توان به هتل جلفا و هتل پارسیان کوثر اشاره کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *