مجموعه تجاری خزر ؛ یک مرکز خرید بزرگ

مجموعه تجاری خزر ؛ یک مرکز خرید بزرگ در استان گیلان

آیا دوست دارید در حالی که  در نزدیکی دریای خزر هستید، از خرید در یک مجتمع بزرگ مدرن لذت ببرید؟ مجتمع خزر یک مجموعه تفریحی تجاری بزرگ در کنار دریا و در نزدیکی بندر انزلی و رشت است. شما می توانید از امکانات مختلفی در این مکان مانند برخی اسکله ها استفاده کنید. با آنی تیکت 24 همراه باشید تا با امکانات این مرکز تجاری بیشتر آشنا شوید.

درباره مجموعه تجاری خزر

درباره مجموعه تجاری خزر در گیلان

مجموعه تجاری خزر در نزدیکی بندر انزلی واقع شده است. این مجموعه بزرگ شامل بسیاری از مراکز خرید، پارک ساحلی، اسکله ها و چندین رستوران است. این مجموعه در داخل منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

همانطور که در منطقه آزاد بندر انزلی قرار دارید، کالاهای ارزانتری را نسبت به قیمت معمول آنها در سایر مناطق پیدا خواهید کرد؛ زیرا هزینه گمرکی به این اجناس تعلق نمی گیرد! بنابراین، زمان مناسب و فرصتی عالی برای خرید  و تهیه سوغات در اینجا مهیا است!

پس از یک خرید عالی، اکنون زمان آن رسیده است که از دریای زیبای خزر لذت ببرید. می توانید قایق سواری کنید، یک فنجان قهوه در یک کافه بخورید، به شنا بروید، یا حتی بادبادک بازی کنید.

موقعیت مکانی مجموعه تجاری خزر

آشنایی با موقعیت مکانی مجموعه تجاری خزر

برای رفتن به این مجموعه تجاری عظیم پس از خرید بلیط هواپیما رشت، از جاده رشت – بندر انزلی و بعد از گذشت حدود 50 دقیقه رانندگی بزرگراه منطقه آزاد انزلی را در سمت راست خود مشاهده خواهید کرد؛ پس از ادامه این راه و حدود 10 دقیقه بعد، شما به مجموعه تجاری تفریحی خزر می رسید.

علاوه بر دریای خزر، جاذبه های بی شمار دیگری نیز در استان برای بازدید وجود دارد. می توانید به سمت غرب حرکت کنید و شهر ساحلی زیبای بندر انزلی و تالاب معروف آن که پر از نیلوفر آبی است، بازدید کنید یا به جنوب رشت بروید. فراموش نکنید که از نماد رشت و میدان شهرداری و مناطق اطراف آن نیز دیدن کنید. همچنین اگر می خواهید از طبیعت لذت ببرید، و یک روز را در طبیعت سپری کنید؛ از قلعه رودخان، دیلمان، ماسوله، ماسال، جنگل گیسوم و یا جاده آسالم به خلخال نیز دیدن کنید. مطمئناً پشیمان نخواهید شد!

رستوران های نزدیک به مجموعه تجاری خزر

آشنایی با رستوران های نزدیک به مجموعه تجاری خزر

می توانید چندین رستوران را در داخل مجموعه تجاری و مجاورت آن پیدا کنید؛ که هم غذاهای ایرانی و هم غذاهای محلی گیلان را سرو می کنند. به شدت توسیه می شود پس از خرید بلیط هواپیما اصفهان به رشت حتما از غذاهای محلی شمال امتحان کنید. رستوران کاسپین، رستوران کنار دریا، رستوران ستاره شمال و رستوران گیلان خاتون برخی از این مکان ها هستند.

هتل  های نزدیک به مجموعه تجاری خزر

معرفی هتل  های نزدیک به مجموعه تجاری خزر

اگر می خواهید فبل از رزرو بلیط هواپیما رشت به اصفهان چند روز در گیلان بمانید، گزینه های گوناگونی دارید. می توانید در رشت یا بندر انزلی بمانید، هر دو شهر نزدیک به مجموعه تجاری خزر هستند. اگر می خواهید در یک هتل مناسب بمانید، می توانید هتل آپارتمان صبوری، هتل غدیر یا هتل اردیبهشت را انتخاب کنید. اما اگر مایل هستید در یک هتل لوکس بمانید، هتل بزرگ کادوس در رشت ، هتل بهشت تالاب، هتل سفید کنار و هتل دلفین در بندر انزلی برخی از گزینه های پیش روی شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *