مجموعه گردشگری آمند

اگر از طرفداران گردشگری روستایی یا گردشگری ورزش های آبی هستید؛ اینجا مکان مناسبی برای شماست. مجموعه گردشگری آمند یا مجموعه سیمرغ استراحتگاه تفریحی در نزدیکی روستا آمند، منطقه صوفیان در شمال غربی تبریز است. در ادامه امکانات و خدماتی را که این مجموعه به مهمانان خود ارائه میدهد را معرفی میکنیم.

درباره مجموعه گردشگری آمند

درباره-مجموعه-گردشگری-آمند تبریز

مجموعه گردشگری آمند در جاده تبریز_صوفیان و در مجاورت سد آمند قرار دارد. از آنجا که این مجموعه از شلوغی شهر فاصله دارد؛ و به آب نیز نزدیک است؛ دارای هوای بسیار عالی می باشد. مساحت این مکان بیش از 80 هکتار است. اگرچه اکنون دراین تفرجگاه سرگرمی های زیادی وجود دارد؛ اما هنوز برخی از قسمتهای آن بازگشایی نشده اند.

 فعالیتهایی که در مجموعه گردشگری آمند می توان انجام داد

فعالیتهایی-که-در-مجموعه-گردشگری-آمند تبریز-می-توان-انجام-داد

در مجموعه گردشگری آمند حوصله شما سر نخواهد رفت. فعالیتهای جالبی در این مجموعه وجود دارد؛ طیف وسیعی از ورزش های آبی که از آن جمله می توان به اسکی روی آب، جت اسکی و قایق رانی اشاره نمود. همچنین تماشای پرندگان یکی دیگر از کارهای لذت بخشی است که در مجموعه گردشگری آمند می توان به آن پرداخت. دریاچه ای که در این مجموعه قرار دارد محل استقرار تعداد زیادی از پرندگان مهاجر مانند ماهی خوار روسی است.  همچنین هنگام صرف غذا می توان از منظره زیبای دریاچه بهره مند شد.

در مراحل ساخت بعدی این مجموعه عظیم یک هتل لوکس، زمین فوتبال، سوئیت های آپارتمانی، کلوپ های اسب سواری، گلف، کافه های سنتی و مدرن و باغ وحش اضافه شد. علاقه مندان می توانند با خرید بلیط هواپیما لحظه آخری تبریز به این شهر آمده و از تفریحات مجموعه گردشگری آمند بهره مند شوند.

موقعیت مکانی مجموعه گردشگری آمند

موقعیت-مکانی-مجموعه-گردشگری-آمند تبریز

مجموعه گردشگری آمند بیش از 80 هکتار مساحت دارد. بنابراین پیمایش در این تفرجگاه بزرگ می تواند بسیار وقت گیر و البته سرگرم کننده باشد. یکی از مزایای مجموعه گردشگری آمند نزدیکی آن به فرودگاه بین المللی تبریز است. این مکان به دلیل دوری از شلوغی های شهر، برای استراحت گزینه مناسبی است.

رستوران های موجود در مجموعه گردشگری آمند

رستوران-های-موجود-در-مجموعه-گردشگری-آمند تبریز

در مجموعه گردشگری آمند رستوران ها و کافی شاپ هایی وجود دارد؛ که می توانید از آنها استفاده کنید. توصیه ما به شما اینست که فرصت لذت بردن از یک وعده غذای دوست داشتنی در کنار دریاچه را از دست ندهید.

هتل های نزدیک مجموعه گردشگری آمند

هتل-های-نزدیک-مجموعه-گردشگری-آمند تبریز

مجموعه گردشگری آمند دارای هتل 5 ستاره مجلل و آپارتمان می باشد. اما در حال حاضر بهتر است؛ اقامت خود را در یکی از هتل های تبریز رزرو کنید. از هتل مجلل کایا لاله پارک و هتل شهریار گرفته تا هتل ها و آپارتمان ها با نرخ مناسب از جمله هتل آپارتمان زیبا و هتل سینا. برای خرید بلیط هواپیما کرمان به تبریز و برای برگشت بلیط هواپیما تبریز به کرمان خود نیز می توانید به سایتهای آنلاین فروش بلیط هواپیما بروید و خریدی آسان را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *