مراکز خرید

معرفی مراکز خرید کیش

جزیره کیش یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری در جنوب ایران است. این جزیره ی کوچک سالانه پذیرای بخش عظیمی از گردشگران است. آب کریستالی خلیج فارس با سایه های آبی و سبز، مراکز خرید، زندگی شبانه و سایر تفریحاتی که در این جزیره می توانید پیدا کنید، دلایلی است که مردم این جزیره را برای تعطیلات خود انتخاب می کنند. در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین مراکز خرید در جزیره کیش را معرفی کنیم. می توانید پس از خرید بلیط ارزان قیمت کیش به این مراکز خرید نیز سر بزنید.

مرکز خرید دامون

معرفی مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون شامل 98 فروشگاه است که  لباس، کیف، کفش، محصولات زیبایی، طلا ، جواهرات، شکلات، مواد غذایی و کالاهای دیجیتال برای فروش عرضه می کند. در طبقه دوم این مرکز خرید یک پیست اسکی روی یخ وجود دارد و این پیست اسکس در حال حاضر تنها پیست اسکی روی یخ در جزیره و دومین پیست اسکی رو یخ در ایران می باشد وجود یک پیانو و نواختن موسیقی توسط آن، فضای دلپذیر و آرامش بخشی را رقم می زند. مرکز خرید دامون در خیابان وصال قرار گرفته است و به دلیل مجاورت با ساحل دامون جذابیت خاصی برای گردشگران دارد.

مرکز خرید سارینا 1

معرفی مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید و تجاری سارینا 1 در بلوار خیام و در مجاورت پردیس 1 و 2 و مرکز تجاری کیش و روبه روی هتل ارم واقع شده است.  هتل لوکس و پنج ستاره گرند داریوش در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارد و اگر می خواهید اقامت لوکس در نزدیکی این مرکز داشته باشید، می تواند گزینه خوبی باشد. این ساختمان تجاری 10 طبقه دارای پارکینگ است که با آرامش خاطر می توانید ماشین خود را در آن جا پارک کنید.

بازار مرجان

معرفی بازار مرجان

یك بازار كه در نزدیکی ساحل خلیج فارس واقع شده است، پاساژ مرجان است. این مرکز خرید شامل 260 واحد اداری و تجاری است. طراحی مدرن و معماری لوکس این مرکز خرید، آن را به یک مرکز خرید محبوب در بین بازدید کنندگان تبدیل کرده است. یک آکواریوم بزرگ در طبقه ی همکف وجود دارد که حدود 800 گونه مختلف ماهی و آبزیان را دارا است. همچنین در محوطه بازار مرجان 39 آب نما  و 420 پروژکتور وجود دارد که بازار را به یک بازار رنگارنگ تبدیل کرده است و در شب بسیار دیدنی و باشکوه می شود. شما می توانید هر آنچه که ممکن است در اینجا پیدا کنید. این بازار در حوالی پارک مرجان قرار گرفته است.

مرکز خرید مروارید

معرفی مرکز خرید مروارید

این مرکز خرید دارای 208 فروشگاه پوشاک مردانه و زنانه، بلوریجات، لوازم ورزشی و آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و … است. همچنین رستوران، کافه شاپ و کافی نت نیز در آن وجود دارد. این مرکز خرید یکی از مراکز خرید لوکس جزیره محسوب می شود در بلوار مروارید، شهرک صدف قرار دارد.

بازار بین المللی مریم

معرفی بازار بین المللی مریم

اگر دوست دارید در فضای باز خرید کنید ، بازار بین المللی مریم تنها بازار روباز جزیره است. . لباس ، کیف ، کفش ، محصولات زیبایی ، مواد بهداشتی و مواد غذایی را می توان در اینجا یافت. این بازار دارای معماری متفوت با دیگر بازارهای جزیره است و دارای معماری چوبی وسنتی است قیمت مناسب کالا ها در این بازار آن را به یک بازار محبوب در میان گردشگران تبدیل کرده است. برای بازدید از این بازار به خیابان سنایی باید بروید.

بازار پردیس 1

معرفی بازار پردیس 1

پاساژ پردیس 1 که در 2 طبقه با 200 فروشگاه ساخته شده است، یکی از بزرگترین فروشگاه های جزیره کیش به حساب می آید. می توانید در آن لباس، کفش و کیف پیدا کنید. علاوه بر این، برخی از امکانات و خدمات دیگر مانند رستوران، چای خانه سنتی، کافه، آژانس های مسافرتی، بانک  و یک کافی نت نیز وجود دارد. این پاساژ در خیابان فردوسی واقع شده است.

بازار پردیس 2

معرفی بازار پردیس 2

پاساژ پردیس 2 در کنار بازار پردیس 1 قرار دارد. کالاهایی مانند پوشاک، کیف، کفش، چمدان، گل مصنوعی، تجهیزات ورزشی، مواد غذایی، وسایل برقی، لوازم خانگی و غیره در اینجا به فروش می رسد. علاوه بر این، می توانید در آن به بانک، رستوران و کافی نت نیز دسترسی پیدا کنید. پردیس 2 در میدان پردیس قرار گرفته است.

مرکز خرید زیتون

معرفی مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون در مقایسه با سایر مراکز ، یک ساختمان 2 طبقه است که در معماری آن از تکرار زاویه ها و ساخت نیم طبقه ها استفاده شده است. کافه و رستوران موجود در بازار به شما کمک می کند تا پس از یک استراحت کوتاه، برای خریدهای بیشتر آماده شوید. بازار زیتون در بلوار ساحل در جزیره واقع شده است. پاساژ زیتون در نزدیکی هتل پارسیان، بازار پانیذ و مرکز تجاری کیش می باشد.

بازار پانیذ

معرفی بازار پانیذ
این بازار یکی دیگر از مراکز محبوب است که مسافران آن را انتخاب می کنند. این بازار در خیابان فردوسی قرار دارد. در بازار پانیذ فروشگاه هایی برای لباس، کیف، کفش، محصولات بهداشتی، محصولات زیبایی، عینک طبی و عینک آفتابی، ساعت، مواد غذایی، دکوراسیون منزل، وسایل آشپزخانه، وسایل برقی ، اسباب بازی، تلفن همراه، جواهرات و غیره وجود دارد، همچنین می توانید به رستوران و کافه بازار برای رفع خستگی بروید.

بازار بین المللی ونوس

معرفی بازار بین المللی ونوس

310 مغازه در این مرکز خرید وجود دارد. گرچه این مرکز دارای دو طبقه است، اما اکثر مغازه ها در طبقه اول قرار دارند. علاوه بر این، کافه و رستوران های موجود در این بازار شما را با غذاها و نوشیدنی های خوشمزه پذیرایی می کنند. بازار بین المللی ونوس نیز در خیابان سنایی قرار دارد.

بازار پارس خلیج

معرفی بازار پارس خلیج
بازار پارس خلیج یکی دیگر از مراکز خرید در جزیره کیش است که گفته می شود با توجه به تنوع کالاهای خود یکی از بزرگترین مراکز خرید است. این مغازه ها لباس، کیف، کفش، عینک طبی، عینک آفتابی، محصولات بهداشتی، محصولات زیبایی، اسباب بازی، تلفن همراه، ابزار دیجیتال، دکوراسیون منزل و وسایل آشپزخانه می فروشند. علاوه بر این، در این بازار آژانس خدمات مسافرتی نیز وجود دارد که تمام نیازهای سفر شما را برآورده کند. بازار پارس خلیج در خیابام میرمهنا قرار دارد.

رستوران های نزدیک به مراکز خرید

معرفی رستوران های نزدیک به مراکز خرید
کافه کاکتوس، کافی شاپ و رستوران استخر، کافه  رستوران نخل، رستوران تک بناب، رستوران میرمهنا، کافه و رستوران ضیافه، فست فود آتاویچ، رستوران البیک، بستنی دربند و توتی فروتی مکان هایی در شرق جزیره هستند که در آن  می تواند وعده های غذایی و میان وعده های بسیار خوبی داشته باشد.

هتل های نزدیک به مراکز خرید کیش

معرفی هتل های نزدیک به مراکز خرید کیش

از آنجا که بیشتر این مراکز خرید در ضلع شرقی جزیره قرار دارند، شما گزینه های زیادی برای انتخاب هتل خواهید داشت. اگر دوست دارید در پس از خرید بلیط هواپیما اصفهان به کیش و بلیط هواپیما کیش به اصفهان در نزدیکی این مراکز خرید اقامت داشته باشید، می توانیم هتل 3 ستاره سارا، هتل آفتابگردان، هتل گاردنیا، هتل لوتوس و هتل تعطیلات را رزرو کنید.

اگر ترجیح می دهید در هتلی لوکس اقامت داشته باشید، هتل های 4 ستاره هتل سورینت مریم، هتل پارمیدا، هتل هلیا و هتل فلامینگو و هتل آرامیس یا هتل های 5 ستاره  هتل کیش ، هتل شایگان، هتل پارمیس را  برای رزرو پیشنهاد می دهیم. و یا می توانید هتل بزرگ داریوش را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *