باغ پرندگان خانه بیش از 5000 پرنده

اگر شما جزو آن دسته از کسانی هستید که به دیدن پرندگان علاقه مندید ؛ باغ پرندگان اصفهان گزینه خوبی برای شماست . بیش از 5000 پرنده در 130 گونه مختلف ، در این باغ همچون بهشت نگهداری می شوند . هرگز تجربه شاد راه رفتن در میان فضای سبز درختان بلند در این باغ و شنیدن صدای سمفونی آسمانی پرندگان مختلف را از دست ندهید .

درباره باغ پرندگان

درباره-باغ-پرندگان اصفهان

در دهه 70 شهرداری اصفهان باغ پرندگان را تاسیس کرد . و تا کنون این باغ تحت نظارت سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری قرار دارد . مساحت این باغ بیش از 17000 متر مربع است و حصار عظیم زنجیره ای در روی  آن کشیده شده که پرندگان قادر باشند آزادانه در محوطه باغ پرواز کنند. البته پرندگان درنده مانند عقاب ، شاهین و جغد برای ایمنی سایر پرندگان نمیتوانند خارج از قفس خود زندگی و پرواز کنند . در این باغ می توانید بیش از 5000 پرنده را تماشا کنید که از ایران و کشورهای دیگر همچون استرالیا ، اندونزی ، چین و تانزانیا جمع آوری شده اند.

در این باغ امکانات متفاوتی برای پرندگان مختلف وجود دارد . یک حوضچه زیبا برای پرندگان آبزی مانند: اردک ، پلیکان و فلامینگو ، یک قفس شیشه ای با ویژگی های خاص همانند گلخانه ها برای پرندگانی همچون طوطی و مرغ عشق که توانایی زندگی در هوای سرد زمستان را ندارند ؛ و قفس فلزی برای نگهداری پرندگان شکارچی همچون جغد ، عقاب و شاهین و صخره هایی برای پرندگان بومی مناطق صخره ای و بیابانی همانند کبک و بلدرچین ، تعبیه شده است . همچنین فضایی سرسبز برای پرندگان جنگلی همچون طاووس و قرقاول هم در گوشه دیگری از باغ دیده می شود .

موقعیت مکانی باغ پرندگان

موقعیت-مکانی-باغ-پرندگان اصفهان

باغ پرندگان داخل پارک جنگلی ناژوان که در امتداد رودخانه زاینده رود قرار دارد ؛ واقع شده است . بنابراین شما می توانید از آکواریوم و باغ خزندگان هم دیدن نمایید . پس از بازدید از باغ پرندگان به پیاده روی در کنار رودخانه زاینده رود بپردازید . اگر رودخانه را به سمت شرق دنبال کنید ؛ سی و سه پل و پل خواجو را نیز خواهید دید . همه علاقه مندان به بازدید از جاذبه های شهر نصف جهان ، پس از بررسی قیمت بلیط پرواز اصفهان ، بهترین زمان را برای مسافرت خود انتخاب می کنند .

رستوران های نزدیک باغ پرندگان

رستوران-های-نزدیک-باغ-پرندگان اصفهان

شما کمی از مرکز شهر فاصه دارید و انتخاب های زیادی برای رستوران در اطرافتان وجود ندارد ، اما نگران نباشید در پارک جنگلی ناژوان تعدادی رستوران و کافه وجود دارد که می توانید وعده های غذای مورد نیاز در یک روز را در آنجا تامین کنید .

هتل های نزدیک باغ پرندگان

هتل-های-نزدیک-باغ-پرندگان اصفهان

شاید بسیاری از گردشگران و مسافران علاقه مند به اقامت در نزدیکی باغ پرندگان شهر  نصف جهان باشند ؛ که از جمله هتل های نزدیک به این مکان هتل سرای اردیبهشت ، هتل جلفا و هتل ویانا را می توان نام برد . با اطلاع از قیمت بلیط هواپیما ارزان کرمان به اصفهان و بلیط هواپیما اصفهان به کرمان که در سایتهای معتبر فروش بلیط هواپیما قابل دسترس است ؛ نسبت به صدور بلیط پرواز خود اقدام کنید . همچنین برای رزرو اقامت هتل مورد نظرتان هم به سایتهای رزرو آنلاین هتل مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *