بر فراز پایتخت در بام تهران

بام تهران بر فراز آسمانها

یکی از مکانهای جذاب که می توانید در طول اقامت خود در پایتخت به آن بروید، بام تهران است. هوای تازه و کوهستانی آن روح شما را تازه می کند. مانند یک پرنده، به آن مکان پرواز کنید، و شهر را از فراز بلندی ها تماشا کنید. سرگرمی های هیجان انگیز و نمایشگاه های غذا زیادی نیز برای تکمیل شدن یک تعطیلات به یادماندنی در آنجا وجود دارد.

درباره بام تهران

درباره بام تهران زیبا

برای دیدن منظره ای متفاوت از پایتخت، می توانید به چندین مکان در تهران بروید. علاوه بر برج میلاد و پل طبیعت، پیشنهاد می کنیم از بام تهران نیز سر بزنید. روی نیمکت ها بنشینید و از سکوت لذت ببرید. سرگرمی های این مجموعه عبارتند از سینما چند بعدی، سورتمه، بگ جامپینگ، بانجی جامپینگ، ترامپولین جامپینگ، زمین تنیس، زیپ لاین، صخره نوردی، نمایشگاه مواد غذایی و موارد دیگر است.

آدرس بام تهران

آدرس بام تهران در کجاست

 بام تهران به عنوان بخشی از مجتمع تفریحی توچال، در خیابان ولنجک قرار دارد. قبل از رسیدن به ورودی بام تهران، می توانید مسیری را پیاده طی کنید که به آن “جاده سلامت” گفته می شود. اگر دوست ندارید پیاده روی نکنید، پیشنهاد می کنیم از ماشین های برقی و مینی بوس های برقی استفاده کنید. ایستگاه زیپ لاین توچال، کیوب کلاپ توچال، آبشار و تعدادی کافه ها در این جاده واقع شده اند. پس از خرید بلیت هواپیما تهران ازین منطقه جذاب دیدن کنید و از تفریحات هیجان انگیز آن لذت ببرید.

تفریحات بام تهران

تفریحات بام تهران چیست

علاوه بر آرامش و سکوت این منطقه به دور از هیاهو و شلوغی های پایتخت، تماشای پایتخت ایران، بگ جامپینگ، بانجی جامپینگ، صخره نوردی، ترامپولین جامپینگ، سورتمه، تماشای فیلم 5 بعدی و … تفریحات جذاب و هیجان انگیزی هستند که می توانید در این مکان تجربه کنید.

1- تماشای پایتخت

تماشای پایتخت به طور متفاوت

برای ساختن یک خاطره فراموش نشدنی از تهران پس از تهیه بلیط هواپیما گرگان به تهران و بلیط هواپیما تهران به گرگان بام تهران بهترین انتخاب است. نقطه عطف شهر که از دامنه کوه به دره های اطراف کشیده شده است و یک منظره ای تحسین برانگیز خلق کرده است.

2- بگ جامپینگ

بگ جامپینگ یک ورزش هیجان انگیز

اگر از ارتفاع نمی ترسید و طرفدار ورزش های هیجانی هستید، بگ جامپینگ می تواند یک انتخاب هیجان انگیز باشد. ورزش بگ جامپینگ به این صورت است که به سکوهای بلند با ارتفاعات مختلف خواهید رفت و از آنجا بروی کیسه های بزرگی که در زیر قرار گرفته است می پرید. بسته به اینکه چقدر شجاع و ریسک پذیر هستید، می توانید ارتفاع بالاتری را انتخاب کنید و از سرریز آدرنالین در رگ های خود لذت ببرید. شما می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت کیسه هایی زیر پا اطمینان حاصل کنید زیرا از نظارت و بازرسی شرکت اتریش گواهی تایید دارد.

3- بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ حس ناب معلق شدن

اگر دوست دارید حس معلق بودن در هوا را احساس می کنید، می توانید با این ورزش این حس ناب را تجربه کنید. در مورد مسائل ایمنی نگران نباشید زیرا تجهیزات بسیار استاندارد هستند.

4- صخره نوردی

صخره نوردی در بام تهران

صخره نوردی روی دیوارهای مصنوعی این مجموعه دیگر تفریحی است که می توانید در این مکان انجام دهید. هم حرفه ای ها و هم آماتورها می توانند به این باشگاه صخره نوردی بروند و ساعات سرگرم کننده ای را سپری کنند.

5- ترامپولین جامپینگ

ترامپولین جامپینگ تهران

خاطرات کودکی خود را به خاطر می آورید؟ در گذشته، همه ما بر روی ترامپولین ها یا تخت ها پریده ایم و خاطرات زیادی را ایجاد کردیم. برای یادآوری آن لحظات ، بلیطی را برای پرش بر روی ترامپولین از مجموعه بام تهران خریداری کنید.

6- سورتمه

سورتمه بام تهران

طولانی ترین سورتمه ایران با 1420 متر، در بام تهران را ببینید. این سورتمه می تواند 250 نفر را به طور همزمان منتقل كند. در قسمت شمالی مجتمع و در نزدیکی ورودی قرار دارد.

7- زمین تنیس

زمین تنیس تهران

آکادمی تنیس توچال، برای زنان و مردان هر چند به طور جداگانه آزاد است. این بازی مهیج را هنگام مشاهده شهر شگفت انگیز تهران انجام دهید. اگر اتفاقاً وسایل تنیس خود را با خود را فراموش کرده اید، می توانید آنها را در فروشگاه فروشگاه موجود در مجتمع خریداری کنید.

8- تماشای فیلم های 5 بعدی

تماشای فیلم های 5 بعدی

مورد بعدی که می توانید در این مجموعه انجام دهید سینمای 5 بعدی برای فیلم های شبیه سازی شده هیجان انگیزاست، در ورودی مجتمع واقع شده است. جلوه های ویژه مانند باد، طوفان، لرزش صندلی و غیره باعث می شود کاملاً تحت تأثیر فیلم قرار بگیرید. این سینما دارای استانداردهای ایتالیایی است و هیچ خطر دیگری جز هیجان خالص وجود ندارد.

9- اتاق فرار

اتاق فرار بام تهران

اسکیپ روم یا همان اتاق فرار یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز این مرکز تفریحی است. شما در یک اتاق زندانی می شوید و باید با سرنخ های مشخص راهی را برای فرار از آن اتاق پیدا کنید. این اتاق را در انتهای جاده سلامت پیدا کنید.

10- زیپ لاین

زیپ لاین تهران

زیپ لاین یکی دیگر از جالب ترین کارهایی است که در اینجا انجام می شود و در وسط جاده سلامت قرار دارد. پرواز را در ارتفاع 60 متری در مسافتی حدود 200 متر تجربه خواهید کرد.

11- تله سیژ

تله سیژ بام تهران

اگر فوبیا ارتفاع ندارید، چیز دیگری که می توانید در اینجا امتحان کنید، تلسیژ است. تله سیژ شما را از ایستگاه اول به رستوران چشمه منتقل می کند و در آنجا می توانید بروی نیمکت ها بنشینید و شهر زیبای تهران را ببینید. این مجموعه شامل تله کابین و پیست اسکی مجتمع توچال، است که  آن را به یک مقصد عالی در زمستان برای ایرانیان و خارجی ها تبدیل کرده است.

رستوران های نزدیک بام تهران

رستوران های نزدیک بام تهران

نمایشگاه غذا بام تهران فرصت های بسیاری را برای امتحان طعم غذاهای ایرانی یا بین المللی فراهم می کند. بنابراین نیازی نیست برای صرف غذا به جای دیگری بروید.

هتل های نزدیک بام تهران

هتل های نزدیک بام تهران کدامند

در شمال تهران هتل های زیادی برای انتخاب وجود دارد. بسته به هزینه ای  که می خواهید برای هتل خود اختصاص دهید ، می توانید از پیشنهاد های ما استفاده کنید. هتل پارسیان آزادی و هتل اسپیناس پالاس دو گزینه لوکس 5 ستاره در نزدیکی بام تهران است. برای اسکان در هزینه مناسب تر، می توان هتل اوسان را ارائه داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *