دیلمان ؛ بهشت فرا زمینی

دیلمان ؛ بهشت فرا زمینی در گیلان

دیلمان منطقه ای رویایی در استان گیلان و در نزدیکی لاهیجان است. این مکان بکر دارای مناظر نفس گیر، هوای تازه و جاذبه های طبیعی زیبا است. با آنی تیکت 24 همراه باشید تا درباره این مکان خارق العاده در شمال ایران بیشتر بدانید.

درباره دیلمان

درباره دیلمان در گیلان چه می دانید؟
وقت گذراندن زمان در طبیعت است! اگر می خواهید مدتی را با آرامش در یک روستای بسیار رؤیایی و بدون هیچ گونه اثری از زندگی شهری تجربه کنید، دیلمان گزینه ی بسیار مناسبی است. تصور کنید که در یک خانه روستایی زیبا در هوای تمیز شمل از خواب بیدار شوید، از پنجره به بیرون نگاه کنید و زیباترین آبی آسمان و چریدن دام را در چمنزار چیزی باشد که می بینید.

این بهشت زیبا به نام دیلمان در حدود 50 کیلومتری لاهیجان، در استان گیلان، واقع شده است. برای رسیدن به این مکان پس از خرید بلیط هواپیما مشهد  به رشت، با ماشین باید حدود 42 کیلومتر برانید، تا به لاهیجان برسید و سپس بعد از طی کردن مسافتی حدود 15 کیلومتر به سیاهکل خواهید رسید. پس از حدود 45 کیلومتر رانندگی در جاده ای زیبا و پرپیچ و خم، به دیلمان می رسید.

جاذبه های دیدنی دیلمان

آشایی با جاذبه های دیدنی دیلمان

دیلمان دارای چندین جاذبه طبیعی و انسانی است که می توانید پس از رفتن به این مکان بهشتی از آنها بازدید کنید. اگر یک ورزشکار هستید، می توانید پیاده روی و حتی غارنوردی کنید. همچنین علاوه بر مناظر شگفت انگیز طبیعی، آبشار لوناک، قلعه کوتی، تی تی کاروانسرا ، قلعه گرماور و حمام تاریخی دیلمان برخی از مکان هایی هستند که می توانید هنگام اقامت در این منطقه و قبل از خرید بلیط هواپیما رشت به مشهد از آنها دیدن کنید.

موقعیت مکانی دیلمان

آشنایی با موقعیت مکانی دیلمان
دیلمان مانند یک تکه جواهر در شمال ایران می درخشد و تقریباً یک منطقه ی بکر  است. اگر می خواهید جاذبه های گردشگری بیشتری را در این نزدیکی کشف کنید، باید حداقل 50 کیلومتر را طی کنید تا به لاهیجان، یکی دیگر از مکان های زیبای گیلان برسید. اگر راه خود را به سمت شمال ادامه دهید، به رشت خواهید رسید و می توانید از میدان شهرداری، دریای خزر، مجموعه گردشگری خزر، ماسوله ، ماسال و بندر انزلی نیز در طول سفر و خرید بلیط چارتر هواپیما رشت نیز دیدن کنید.

رستوران های نزدیک به دیلمان

معرفی رستوران های نزدیک به دیلمان

آیا می خواهید در حالی که در این منطقه فوق العاده العاده زیبا هستید، از یک غذای سنتی و خوشمزه گیلکی لذت ببرید؟ بسیار خوب، تعدادی رستوران در این نزدیکی هست که می توانید در آن ها یک غذای خوشمزه شمالی را امتحان کنید. رستوران سید کته کبابی، رستوران سالار و رستوران کوهستان برخی از این رستوران ها هستند.

هتل های نزدیک به دیلمان

معرفی هتل های نزدیک به دیلمان

اگرچه چند اقامتگاه های بوم گردی در دیلمان وجود دارد، اما هیچ هتلی در این نزدیکی پیدا نمی کنید. اگر دوست دارید در هتل اقامت داشته باشید و نمی خواهید یک شب را در دیلمان و این اقامتگاه های بومگردی بگذرانید، می توانید در هتل های لاهیجان مانند هتلی لوکس رسپینا، هتل دهدار یا هتل ابریشمی اقامت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *