فیلبند بالاتر از ابرها

فیلبند مطمئنا یکی از مکان های جذاب و شگفت انگیز در ایران است؛ که تاکنون دیده اید. تصور کنید که در لبه آسمان قرار دارید؛ جایی که تپه ها و ابرها با هم ملاقات می کنند. همچنین از آنجا می توانید براحتی خورشید را ببینید و آرامشی وصف ناپذیر را تجربه کنید. اینها بخشی از احساساتی بود؛ که در موقع حضور در این منطقه به آنها دست می یابید. با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری در مورد این حومه جادویی کسب کنید.

درباره فیلبند

درباره-فیلبند مازندران

فیلبند روستایی در نزدیکی بابل، واقع در استان مازندران است. همچنین ممکن است اهالی روستا آن را فیلبن بنامند. اما در کل روستائیان فراوانی را در آنجا نخواهید دید؛ خصوصا در فصول سرد سال.

فیلبند روی تپه هایی قرار دارد؛ که ارتفاع آن 2300 متر بالاتر از سطح دریا می باشد. در نتیجه در این مکان بی نظیر از زیبایی دریای بی پایان و ابرهای کرکی در حال حرکت بهره مند شوید. محبوب ترین جاذبه تماشای ابرهایی است؛ که در زیر پای شما حرکت می کنند. این ابرها نیستند که پایین آمده اند؛ بلکه شما در ارتفاع هستید!

فیلبند بهشتی است؛ برای کمپین ها و کوهنوردان به ویژه در تابستان و بهار که هوا بسیار عالی است. شاید خوش شانس باشید؛ و بعد از باران ملایم به تماشا رنگین کمان بنشینید. گردشگران داخلی و خارجی فراوانی هر ساله با خرید بلیط پرواز بابل به این شهر زیبا آمده؛ و در قالب تورهای گروهی و یا انفرادی به سوی فیلبند رهسپار می شوند.

موقعیت مکانی فیلبند

موقعیت-مکانی-فیلبند مازندران

برای رسیدن به این روستای رویایی دو راه وجود دارد. ابتدا می توانید با استفاده از جاده بابل به فیلبند بروید؛ اما مسیر بسیار پر پیچ و خم است. بنابراین اگر میخواهید از آفرود استفاده کنید؛ این مسیر را انتخاب کنید. راه دوم بسیار راحت تر است. برای رسیدن به فیلبند باید از جاده هراز و جاده سنگچال در آمل استفاده کنید. بعد از گذشتن دو کیلومتر از جاده آمل به جاده هراز بروید. و پس از گذشتن از تونل، علامت دهکده چلاو را در سمت چپ مشاهده خواهید کرد. پس از طی کردن این روستا به فیلبند خواهید رسید.

 رستوران های نزدیک فیلبند

رستوران-های-نزدیک-فیلبند مازندران

در  روستای فیلبند رستوران های کمی وجود دارد؛ شما می توانید برای صرف غذا به رستوران هلی نو و رستوران رسولی بروید؛ و از خوردن یک وعده غذای خوشمزه در دل طبیعت بکر و زیبا لذت ببرید.

هتل های نزدیک فیلبند

هتل-های-نزدیک-فیلبند مازندران

در فیلبند هیچ هتلی برای اقامت وجود ندارد؛ اگر مایل هستید؛ یک یا دو شب را در این روستا بمانید؛ می توانید از سوئیت های محلی استفاده کنید. بسیاری از مسافران برای رسیدن به این منطقه زیبا راه هوایی را انتخاب کرده؛ و بلیط هواپیما تهران به بابل و برای برگشت بلیط هواپیما بابل به تهران را خریداری می نمایند. قطعا دیدن مناطق سرسبز شمال از پنجره هواپیما نیز تجربه ای متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *