مجتمع آب درمانی سبلان خداحافظی با دردها

مجتمع-آب-درمانی-سبلان اردبیل-خداحافظی-با-دردها

اگر شما سرعین را به عنوان مقصد بعدی گردشگری خود انتخاب کرده اید؛ حتما از چشمه های آبگرم باور نکردنی آن لذت ببرید. به مجتمع آب درمانی سبلان رفته و با دردهای خود خداحافظی کنید. لازم به ذکر است که سرعین یکی از بهترین شهرهای توریستی در اردبیل است؛ خصوصا وقتی صحبت از توریسم سلامت به میان می آید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

درباره مجتمع آب درمانی سبلان

درباره-مجموعه-آب-درمانی-سبلان اردبیل

سرعین به دلیل داشتن چشمه های آب گرمش بسیار مشهور است. مجتمع آب درمانی سبلان به عنوان بزرگترین و مهمترین چشمه آب گرم در خاورمیانه دارای اثرات درمانی زیادی می باشد. این مجتمع جذاب ترین و مشهورترین جاذبه سرعین نیز می باشد.

افراد مبتلا به بیماری های مختلف به این مکان می روند؛ و جای تعجب نیست که کاملا درمان می شوند. این مجتمع دارای تجهیزات مدرن مانند سونا خشک، سونا بخار، بخش فیزیوتراپی، دوش و وان حمام، استخرهای سرپوشیده برای خانمها و آقایان، رستوران و بوفه می باشد. فضا این مجموعه معادل 7000 متر مربع می باشد؛ که در دو طبقه طراحی شده است. ساعات مراجعه به مجتمع بزرگ آب درمانی سبلان همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب می باشد.

موقعیت مکانی مجتمع آب درمانی سبلان

موقعیت-مکانی-مجموعه-آب-درمانی-سبلان اردبیل

از آنجا که این مجتمع در قلب شهر سرعین و در خیابان دانش واقع شده است؛ دسترسی به دیگر آثار باستانی همچون تپه آناهیتا، روستای آلوارس و دهکده شایق، نیز آسان است. به خصوص برای ورزش های زمستانی حتما به پیست آلوارس سری بزنید؛ حتی در تابستان! . گردشگران فراوانی هر ساله از تمام دنیا با اطلاع از قیمت بلیط ارزان پرواز اردبیل به این شهر زیبای کشورمان سفر کرده تا خاطراتی ماندگار برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

رستوران های نزدیک مجتمع آب درمانی سبلان

رستوران-های-نزدیک-مجتمع-آب-درمانی-سبلان اردبیل

به غیر از رستوران های داخل مجتمع، رستوران های نزدیک دیگری از جمله رستوران عدل مینائی، رستوران شایان، کافه لاله زار، رستوران اترک و رستوران مینو نیز وجود دارند. اگر تمایل به استفاده از رستوران های داخل مجتمع را نداشتید می توانید برای صرف غذا به یکی از این رستوران ها بروید.

هتل های نزدیک مجتمع آب درمانی سبلان

هتل-های-نزدیک-مجتمع-آب-درمانی-سبلان اردبیل

همانطور که در مرکز شهر قرار دارید؛ هتل های فراوانی با تنوع قیمت پیش روی شماست. هتل لاله و هتل رویال پارک سرعین از جمله انتخاب های لوکس هستند؛ هتل پدرام، هتل ارشاد، هتل کوروش و هتل کبیر از جمله انتخاب های با قیمت مناسب تری می باشند.

 امروزه با ورود به سایتهای معتبر رزر هتل، می توان برای اقامت خود پیش از شروع سفر اقدام نمایید. همجنین اگر قصد سفر با هواپیما را دارید؛ نیز با ورود به سایتهای معتبر فروش بلیط پرواز نسبت به خرید بلیط هواپیما مشهد به اردبیل و برای برگشت بلیط هواپیما اردبیل به مشهد خود اقدام نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *