مجتمع خلیج فارس،مرکز خرید شهر شعر و ادب

مجتمع خلیج فارس به عنوان دوازدهمین مال بزرگ دنیا و سومین مال بزرگ ایران محسوب می شود. این مجتمع در چهار طبقه ساخته شده ، که طبقه اول و دوم به صورت تجاری مورد استفاده قرار میگیرد ؛ طبقه سوم با واحدهای مسکونی و در طبقه چهارم رستوران های مجتمع قرار دارند.
بسیاری از برندهای معروف دنیا در این مجتمع شعبه دارند از جمله وسایل برقی ، لباس ، وسایل آشپزخانه و مبلمان را می توان نام برد.
با اطلاع از نرخ بلیط لحظه آخری هواپیما شیراز می توانید برای تهیه بلیط پرواز خود اقدام کنید و علاوه بر بازدید از جاذبه های تاریخی شهر شیراز که از سراسر دنیا گردشگران را به سوی خود می کشاند ؛ از این مجتمع بزرگ تجاری هم دیدن کنید.

آدرس مرکز خرید خلیج فارس

 آدرس-مرکز-خرید-خلیج-فارس شیراز
این مرکز خرید در بزرگراه ملا صدرا واقع شده است . این مرکز خرید در مجاورت شهرهای کوچک در شمال شیراز همانند شهر جدید صدرا واقع است. از آنجایی که در بزرگراه واقع شده ، دسترسی به آن با تاکسی و ماشین شخصی آسانتر است.
بسیاری از مردم برای تهیه لوازم خانگی و یا دیگر خرید های مورد نیاز خود به این مجتمع می آیند و از مارکهای معتبر دنیا دیدن می کنند و خرید خود را با اطمینان انجام می دهند.

ساختار مرکز خرید خلیج فارس

ساختار-مرکز-خلیج-فارس شیراز
مرکز خرید خلیج فارس یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان است و 500000 هزار متر مربع وسعت دارد. 2500 فروشگاه بزرگ و کوچک ، سینما، پارک تفریحی ، هتل 5 ستاره ، هایپر مارکت و سالن بدن سازی در آن وجود دارد.
شهربازی مسقف این مجموعه به نام ایران لند در خرداد ماه 1392 افتتاح شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت . همچنین به عنوان بزرگترین و مدرنترین شهربازی مسقف ایران شناخته شده است.
پردیس سینمای این مجموعه در سال 1396 افتتاح شد ؛ که به عنوان استاندارد ترین و به روزترین مجموعه سینمایی ایران محسوب می شود.
از طرف دیگر حوضچه های عظیم و فواره های موسیقی در فضای سبز اطراف ساختمان به همراه ستونهایی که مانند ستون های تخت جمشید ساخته شده است ؛ از دیگر زیبایی های این مجموعه است.

رستوران ها و کافه های نزدیک مرکز خلیج فارس

رستوران-ها-و-کافه-های-نزدیک-مرکز-خرید-خلیج-فارس شیراز
از جمله مکانهایی که شما میتوانید برای صرف ناهار در نزدیکی مرکز خرید خلیج فارس انتخاب کنید می توان به کافه فردوسی ، کافه شاد ، رستوران کافه هدایت ، کافه آبگون ، غذای سینما چاشت اشاره کرد . از غذاها و نوشیدنی های رستوران های داخل خود مرکز خرید هم می توانید استفاده کنید.

هتل های نزدیک مرکز خرید خلیج فارس

هتل-های-نزدیک-مرکز-خرید-خلیج-فارس شیراز
از جمله هتل های نزدیک به مرکز خرید خلیج فارس می توان به هتل الیزه ، هتل چمران ، خانه مسافر رویال ، هتل کوثر و… را نام برد . امروزه سایت های معتبر اینترنتی علاوه بر فروش بلیط هواپیما ، اطلاعاتی راجع به هتل ها و اقامتگاهها هم در اختیار مسافران می گذراند. با مراجعه به سایتهای معتبر اینترنتی هم از نرخ بلیط پرواز بیرجند به شیراز و بلیط هواپیما شیراز به بیرجند مطلع شوید و هم اقامت خود را قطعی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *