مرکز تفریحی آبی آبسار

زمانی که در اصفهان هستید ممکن است به یک مرکز تفریحی برای استراحت و بازیابی انرژی نیاز داشته باشید . یکی از گزینه های جذاب که این شهر تاریخی می تواند به شما پیشنهاد بدهد ؛ مرکز تفریحی آبی آبسار است .گزینه های زیادی در این مجموعه پیش روی  شماست که حتما از دیدن آنها شگفت زده می شوید .

موقعیت مکانی مرکز تفریحی آبی آبسار

موقعیت-مکانی-مرکز-تفریحی-آبی-آبسار اصفهان

بزرگترین استخر شنا و مجموعه پارک آبی نصف جهان در بلوار توحید سپاهان شهر واقع شده است . در صورت تمایل به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ، نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مرکز ایستگاه شهری سپاهان اصفهان می باشد . اگر از ماشین شخصی استفاده می کنید ؛ ابتدا باید به میدان توحید بروید و از آنجا مستقیم بلوار توحید را طی کرده تا به مرکز تفریحی آبی آبسار برسید .

ساختار مرکز تفریحی آبی آبسار

ساختار-مرکز-تفریحی-آبی-آبسار اصفهان

مرکز تفریحی آبی آبسار یک مجموعه تفریحی ، ورزشی و اقامتی بی نظیر با معماری خاص است . استخر سرپوشیده ای شامل کلیه امکانات وتجهیزات برای استفاده عموم آماده شده است ؛ که به سرزمین آب وخورشید معروف است . در مرکز تفریحی آبی آبسار دو بخش وجود دارد : بخش استخر و پارک آبی ، در بخش اول سالن استخر 2000 متر مربع مساحت دارد و دارای یک رختکن 500 متری که دارای دوبخش مجزا برای مشتریان عادی وVIP  است . همچنین چندین استخر با فضای 950 متر مربع که شامل استخر غواصی ، استخر شنا ، استخر کودک و سه استخر جکوزی با دماهای مختلف می باشد . همچنین یک سالن ماساژ ، سالن زیبایی ، سونا بخار و سونا خشک وجود دارد .

بخش دوم مجموعه 

در این بخش از مجموعه پارک آبی شگفت انگیزی واقع شده که قرار است در فلات مرکزی ایران در نوع خود بزرگترین باشد . ساخت این مجموعه چند سالی به طول انجامید . مساحت کل آن 12000 متر مربع مجهز به بالاترین فناوری هایی است که یک پارک آبی استاندارد باید داشته باشد . وجود 13 سرسره درفضای باز و سرسره های تونلی ، بازی های مخصوص کودکان ، استخر موج ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی ، مرکز بازی یارانه ای و رستوران های مختلف و غیره از جمله تفریحات این قسمت از مرکز تفریحی آبی آبسار می باشد . علاقه مندان می توانند با اطلاع از نرخ بلیط چارتر هواپیما اصفهان به این شهر سراسر جاذبه آمده و علاوه بر بازدید از دیدنی های تاریخی آن به این مجموعه تفریحی هم آمده و لحظاتی نشاط آور را برای خود به ارمغان بیاورند .

حضور مستقیم عناصر طبیعی در ساختار این مجموعه تفریحی و همچنین نور پردازی داخلی آن خاطره ای به یادماندنی برای شما رقم خواهد زد . تیم مدیریت حرفه ای این مجموعه سخاوتمندانه از میهمانان خود پذیرایی می کنند . شما نیز می توانید از طریق سایتهای فروش آنلاین بلیط پرواز از نرخ بلیط ارزان هواپیما کرمانشاه به اصفهان و بلیط هواپیما اصفهان به کرمانشاه مطلع شوید و در بهترین زمان به نصف جهان سفر کنید .

رستوران های نزدیک مرکز تفریحی آبی آبسار

رستوران-های-نزدیک-مرکز-تفریحی-آبی-آبسار اصفهان

ممکن است پس از گذراندن ساعاتی در این مجموعه ، به قدر کافی گرسنه شده باشید . از جمله رستوران های نزدیک به مرکز تفریحی آبی آبسار می توان رستوران تیمچه ، رستوران ثمین و رستوران داریان را نام برد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *