نمایشگاه های بین المللی تهران

نمایشگاههای بین المللی تهران بزرگترین مرکز نمایشگاه ها در تهران و خاورمیانه

نمایشگاه های بین المللی تهران بزرگترین مرکز نمایشگاه ها در نوع خود در ایران است. همچنین این نمایشگاه با حضور فعال و گسترده در کشورهای خاورمیانه همراه است. این نمایشگاه تمام امکانات ضروری را که برای یک محیط نمایشگاه لازم است را ارائه می دهد. علاوه بر این، با روی خوش از همکاری دیگرشرکت ها در سراسر جهان استقبال می کند.

مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران در قسمت شمال تهران است. دسترسی به این مرکز با کمک وایل نقلیه عمومی به راحتی امکان پذیر است. علاوه بر این، این نمایشگاه در مجاورت سایر جاذبه های اصلی گردشگری تهران واقع شده است. بنابراین، پس از خرید بلیط چارتر هواپیما تهران ، می توانید ضمن بازدید از این مرکز، از سایر جاذبه های گردشگری این منطقه نیز بازدید کنید.

تاریخچه مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران

تاریخچه مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران ایران

تأسیس مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران به سال 1959 بر می گردد. با این وجود ساخت سالن ها و دفاتر نمایشگاه در سال 1967 آغاز شد. اولین نمایشگاه بین المللی در سال 1969 با عنوان “نمایشگاه آسیایی” برگزار شد. این نمایشگاه 21 روز طول کشید و 33 کشور در آن شرکت کردند. از آن به بعد، نمایشگاه های مختلفی در آن برگزار شد.

به لطف تلاش های مسولین، نمایشگاه بین المللی تهران به یکی از شایسته ترین مراکز نمایشگاه های بین المللی در سراسر جهان تبدیل شده است. نمایشگاه بین المللی تهران از سال 1976 عضو فعال UFI (انجمن جهانی صنعت نمایشگاه) است و همچنین عضو BIE (اتحادیه جهانی نمایشگاه) است. بهترین شرکت از نظر کمیت نمایشگاه در بین کشورهای خاورمیانه باعث شهرت و اعتبار بین المللی آن شده است

ساختار مرکز نمایشگاههای بین المللی تهران

ساختار مرکز نمایشگاههای بین المللی تهران ایران

نمایشگاه بین المللی تهران یکی از مهمترین و برترین شرکت های اقتصادی و تجاری در ایران است. مزیت داشتن یک فضای خاص، امکانات مؤثر، تجهیزات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیروی انسانی حرفه ای باعث شده است تا این نمایشگاه موقعیتی عالی برای سایر شرکتها در تبلیغات و توسعه مشاغل خود تبدیل شود.

بازرگانان ایرانی و خارجی برای داشتن یک تجارت بهتر و گسترده تر و البته برای نشان دادن مهارتها و توانایی های مفید خود، به برگزاری نمایشگاه های بین الملی حرفه ای بسیار علاقه مند هستند. این مرکز به نوبه ی خود در تهران منحصر به فرد است و عدم وجود هیچ رقیبی باعث شده این نمایشگاه همچنان پیشرو باشد. کل مساحت این نمایشگاه 850.000 متر مربع است. 35000 مترمربع به فضاهای نمایشگاهی در فضای باز اختصاص یافته و 120.000 متر مربع دیگر برای سالن اختصاص یافته است. علاوه بر این، یک فضای سبز به وسعت 22 هکتار در دسترس است تا این منطقه تا حد ممکن دلپذیر و آرامش بخش باشد.

امکاناتی در مرکز نمایشگاه بین المللی تهران

امکاناتی در مرکز نمایشگاه بین المللی تهران ایران

مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران امکانات زیر را برای راحتی بیشتر بازدید کنندگان فراهم می کند:

  خدمات بانکی، گمرکی، بیمه، رستوران و کافی نت، پست، تلفن، فکس، وای فای، سالن کنفرانس سخنرانی با ویدئو پروژکتور چاپ و فتوکپی گلخانه برای فروش گل و گیاه های زیبا، سوپرمارکت ها غرفه خدمات غرفه سازمان آتش نشانی پارکینگ، در دسترس بودن ثبت نام آنلاین برای شرکت ها و بازدید کنندگان نمایشگاه های آنلاین

رستوران های نزدیک نمایشگاه بین المللی

رستوران های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران ایران

می توانید در رستوران ها و کافه های مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران، میان وعده، نوشیدنی و وعده های غذایی خوشمزه بخورید. با این حال، اگر اهل وعده غذایی کامل هستید، کافه رستوران سبوس، رستوران تهدیگ و رستوران جام جم، رستوران های خوبی هستند که می توانید در آنها غذاهای خوشمزه ایرانی و بین المللی تهیه کنید.

هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی

هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

برای داشتن یک اقامت راحت نزدیک به این نمایشگاه بین المللی پس از خرید بلیط هواپیما یاسوج به تهران و بلیط هواپیما تهران به یاسوج می توانید هتل آپادانا (1 ستاره)، هتل مهرگان (2 ستاره)، هتل الماس (3 ستاره)، هتل سپهر (4ستاره) ، هتل پارسیان استقلال (5 ستاره) و هتل اسپیناس پالاس (5 ستاره) را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *