پارک دلفین ها ؛ ملاقاتی شیرین با دلفین ها

پارک دلفین ها ؛ ملاقاتی شیرین با دلفین ها در جزیره کیش

مجموعه گردشگری و تفریحی پارک دلفین ها اولین و تنهاترین دلفیناریوم در ایران است که در جزیره خارق العاده کیش واقع شده است. در این مجموعه نه تنها می توانید از نمایش های خوب و سرگرم کننده دلفین ها لذت ببرید، بلکه می توانید از باغ پرندگان و آکواریوم کیش نیز دیدن کنید. این پارک با سرمایه گذاری بخش خصوصی و آقای حسین ثابت، سرمایه دار بزرگ جزیره ساخته شده است. پس از خرید بلیط چارتر هواپیما کیش از این مجموعه گردشگری زیبا دیدن کنید.

درباره پارک دلفین ها
درباره پارک دلفین ها در کیش

اگر دوست دارید به تماشای رقص های بامزه دلفین ها، پرش، نقاشی و حتی صحبت کردن با آنان بپردازید، زمانی را برای تماشای آنها، پس از خرید بلیط هواپیما شیراز به کیش و  وقتی که درجزیره هستید اختصاص دهید. مجموعه گردشگری و تفریحی پارک دلفین کیش اولین و تنهاترین پارک دلفین ها در ایران است. این مجموعه بزرگ 100 هکتار وسعت دارد و در جنوب شرقی جزیره واقع شده است.

درباره پارک دلفین ها در جزیره زیبای کیش

دلفین ها موجودات بسیار باهوشی هستند که باعث تعجب شما خواهند شد. نه تنها می توانید از این دلفین های دوست داشتنی بازدید کنید، بلکه می توانید پس از انجام نمایش با آنها شنا نیز کنید، البته برای این کار هزینه ای جداگانه از شما دریافت خواهد شد. در این پارک پستانداران مختلف دیگری مانند شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نیز نگهداري مي‌شوند؛ و می توانید هنرنمایی آن ها را نیز که توسط مربیان ایرانی تعلیم داده شده اند را ببینید.

باغ پرنده

باغ پرنده در مجموعه پارک دلفین
هنگام خرید بلیط مجموعه پارک دلفین، بازدید از باغ پرنده نیز در بلیط شما درج می شود. این باغ پرنده در داخل پارک دلفین واقع شده است، و بیش از 57 گونه مختلف پرنده دارد. پلیکان، شتر مرغ، طوطی ماکائو، انواع مختلف لک لک، توکا ، قو، پنگوئن های آفریقایی و گونه های کمیابی مانند کروکودیل که در این پارک اقامت دارند و شما می توانید آن ها را ببینید. یکی از نکات قابل توجه در این پارک مجموعه گونه های مختلف از سراسر جهان از آمریکای جنوبی تا استرالیا و از شرق آسیا تا آفریقا است.

آکواریوم

آکواریوم کیش
آکواریوم کیش جزئی از مجموعه پارک دلفین ها نیست، اما درست در کنار آن واقع شده است. یکی از بهترین راه ها برای دیدن دنیای زیر آب غواصی است ، فعالیتی سرگرم که می توانید در کیش انجام دهید؛ اما اگر به هر دلیلی نمی توانید غواصی کنید ، این فرصت را دارید که مرجان های رنگی ، ماهی ، لاک پشت و بسیاری موجودات دیگر را در آکواریوم کیش مشاهده کنید.

آکواریوم جزیره کیش

این آکواریوم بزرگ از دو قسمت اصلی تشکیل شده است. یکی با حجم 50،000 لیتر که حاوی کوسه، تمساح و مارها و دیگری با حجم 20،000 لیتر که دارای 70 گونه ماهی نادر و جالب است. لاک پشت های غول آسای دو متری، تاکسیدرمی ها و مرکز دیرینه شناسی دیگر بخش های جالب این جاذبه گردشگری هستند.

موقعیت مکانی پارک دلفین ها

موقعیت مکانی تفریحی پارک دلفین ها در کیش

همانطور که گفته شد، این مجموعه در قسمت جنوب شرقی جزیره واقع شده است. در هر قسمت از جزیره که باشید با ماشن حدود 10 دقیقه با پارک فاصله دارید. پس از تماشای نمایش های بامزه دلفین ها، می توانید از دیگر جاذبه های جزیره کیش دیدن کنید. از آنجا که کیش جزیره ای کوچک است، برای رسیدن به مکان های مختلف با مشکلات زیادی روبرو نیستید. سواحل کیش، کشتی یونانی، شهر باستانی حریره، کاریز، مراکز خرید کیش، هندورابی و خلیج فارس برخی از این مکان های دیدنی هستند.

رستوران های نزدیک به پارک دلفین ها

معرفی رستوران های نزدیک به پارک دلفین ها

بازدید از چنین مجموعه بزرگی باید شما را گرسنه کند! اگر می خواهید برخی از بهترین غذاهای ایرانی در این نزدیکی را امتحان کنید، می توانید رستوران سیمرغ، رستوران فیت لند و رستوران پارس را امتحان کنید. رستوران کوه نور و رستوران میرمهنا، گزینه های دیگری برای شما هستند.

هتل های نزدیک به پارک دلفین ها

معرفی هتل های نزدیک به پارک دلفین ها

همانطور که گفته شد رسیدن به نقاط مختلف جزیره کار دشواری نیست. بنابراین، شما می توانید در هر کدام از هتل های جزیره بمانید. با این وجود، اگر می خواهید در نزدیکی پارک دلفین ها اقامت داشته باشید، هتل شباویز، هتل مارینا پارک و هتل سیمرغ می توانند گزینه های خوبی باشند. همچنین کیش هتل های لوکس زیادی برای اقامت دارد. هتل بزرگ داریوش، هتل دریایی ترنج و هتل پانوراما برخی از گزینه های شما برای اقامت در این جزیره توریستی قبل از خرید بلیط هواپیما کیش به شیراز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *