پیست اسکی دیزین مجهزترین پیست اسکی در خاورمیانه

پیست اسکی دیزین مجهزترین پیست اسکی در خاورمیانه ایران تهران

پیست اسکی دیزین از قدیم مورد استقبال ورزشکاران حرفه ای ورزش های زمستانی بوده است. این پیست بزرگترین و مجهزترین پیست اسکی خاورمیانه و اولین پیست مجهز در ایران است. این تفرجگاه آماده ارائه خدمات در زمستان و تابستان است. خدمات ارائه شده در پیست اسکی  تقریباً تمام نیازهای ورزشی شما را برآورده می کند. با خرید بلیط پرواز چارتری تهران از این پیست اسکی جذاب دیدن کنید و با تمام وجود از زمان لذت ببرید و یکی از خاطرات فراموش نشدنی خود را ثبت کنید.

حرفه ای ترین پیست اسکی توچال تهران در یک مسیر 80 کیلومتری از جاده چالوس واقع شده است. این مکان تقریباً در جایی بین استان تهران و استان مازندران قرار دارد. تنها راه ممکن برای رسیدن به این پیست رفتن با ماشین است زیرا امکان دسترسی با وسایل نقلیه عمومی وجود ندارد. علاوه بر این ، سایر جاذبه های این منطقه عبارتند از پیست اسکی توچال، پیست اسکی دیزین، پیست اسکی شمشک، پیست دربندسر، مجتمع سعد آباد ، مجتمع کاخ نیاوران، موزه زمان و بازار سنتی تجریش.

تاریخچه پیست اسکی دیزین

تاریخچه پیست اسکی دیزین تهران

شرکت رایکا توسعه کیش مدتهاست که در ساخت مجموعه های ورزشی و سرگرمی سرمایه گذاری می کند. سپاه پاسداران ایران مالک این شرکت است؛ اخیراً در حال گسترش این تفرجگاه به منظور تجهیز و توسعه بهتر این منطقه است. بنابراین گردشگران و ورزشکاران از امکاناتی که شایسته آن است بهره مند می شوند.

نکته قابل توجه در مورد این پیست اسکی این است که این منطقه مجهزترین پیست در خاورمیانه است. فدراسیون جهانی نیز این تفرجگاه را بین المللی به رسمیت شناخته است. علاوه بر این، این پیست اولین و مجهزترین پیست اسکی در ایران است.

ساختار پیست اسکی دیزین

ساختار پیست اسکی دیزین تهران

پیست اسکی دیزین تقریباً برای هر نوع ورزش زمستانی بسیار مناسب است. برای ساخت پیست های جدید برای ورزش های خاص برنامه هایی کاملاً جدید وجود دارد. 23 پیست اسکی وجود دارد که شامل انواع مختلفی از پیست ها برای سلیقه های متفاوت است. زمان اوج پیست اسکی از آبان ماه آغاز می شود و تا پایان فروردین ادامه دارد. سایر خدمات این تفریحگاه 5 رستوران ، 2 هتل و 19 کلبه است. آب و هوای این منطقه بسیار جذاب است.

زمستان بسیار سرد است (-20 درجه سانتیگراد) و دارای تابستانی معتدل می باشد(+20 درجه سانتیگراد). علاوه بر این، اسکی چمن در تابستان امکان پذیر است. همچنین ورزش های تابستانی دیگری مانند دوچرخه سواری در کوهستان ، تیراندازی با کمان، کیتینگ و غیره را نیز پوشش می دهد. همه این مزایا باعث شده است تا این تفرجگاه به قطب گردشگری بی نظیری در خاورمیانه تبدیل شود.

رستوران های نزدیک پیست اسکی دیزین

رستوران های نزدیک پیست اسکی دیزین تهران

رستوران های نزدیک برای صرف غذاهای خوشمزه و میان وعده های سبک در اطراف پیست اسکی دیزین رستوران لوتوس و رستوران گاجره است. به این رستوران ها بروید و از صرف غذاهای خوشمزه آنها لذت ببرید.

هتل های نزدیک پیست اسکی دیزین

هتل های نزدیک پیست اسکی دیزین تهران

در این بین اقامتگاه های بسیاری که در نزدیکی پیست اسکی توچال قرار دارد، هتل توریستی شمشک (2 ستاره) و هتل جهانگردی میگون (3 ستاره) پیشنهاد خوبی برای گذراندن یک اقامت راحت و به یادماندنی پس از تهیه بلیط هواپیما یزد به تهران و بلیط هواپیما تهران به یزد در نزدیکی این پیست بی نظیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *