کلیسا سنت مری کلیسایی با معماری گوتیک

کلیسا سنت مری یا مریم مقدس دومین کلیسا پربازدید در شهر اصفهان بعد از کلیسا جامع وانک است . هم مسیحیان و هم مسلمانان از این کلیسا دیدن می کنند . بنابراین نماد صلحی که در سالن کلیسا به اشتراک گذاشته می شود ؛ برای گروه خاصی از افراد با ایدئولوژی های مذهبی ثابت در نظر گرفته نمی شود ؛ و برای عموم است .

موقعیت مکانی کلیسا سنت مری

موقعیت-مکانی-کلیسا-سنت-مری اصفهان

پیدا کردن کلیسا سنت مری آسان است . محل دقیق آن واقع درخیابان حکیم نظامی ، خیابان کلیسا می باشد . ایستگاه اتوبوس مهرداد نزدیکترین ایستگاه به این مکان مذهبی است . از جمله جاذبه های دیگر در نزدیکی این کلیسا می توان کلیسا سنت بیت لحم ، موزه موسیقی ، سی و سه پل ، پل خواجو ، کلیسا جامع وانک و پارک جنگلی ناژان را نام برد .

تاریخچه کلیسا سنت مری

تاریخچه-کلیسا-سنت-مری اصفهان

کلیسا سنت مری در قرن یازدهم ساخته و سالها بعد مورد بازسازی قرار گرفت . معماری گوتیک کلیسا سنت مری هم در سال 1240 ایجاد شد . سبک گوتیک همیشه در خدمت معماری کلیساها بوده است . این سبک قبل از رنسانس و در دوران اومانیسم رواج پیدا کرد. نکته قابل توجه در مورد این سبک وجود قوس های برجسته برجسته آن است که بر  ابهت بنا می افزاید . شاید دلیل متوسل شدن آن در معماری کلیسا ، تاکید بر عزت و ظرافت آن اماکن مقدس بوده است .

معماری کلیسا سنت مری

معماری-کلیسا-سنت-مری اصفهان

برج ناقوس با شکوه کلیسا سنت مری با طراحی خاص خود باعث تحسین شما می شود . صدای فوق العاده ای که گوش می دهید آرامش بخش است . موزه هنر این کلیسا درست در کنار آن واقع شده و مجموعه بی نظیری از طلا ، نقره ، نقاشی ها ، عتیقه ها و مجسمه ها در آن قرار دارد . بنابراین می توان از کلیسا و موزه در یک زمان بازدید کرد . گردشگران می توانند با اطلاع از نرخ بلیط چارتر پرواز اصفهان به شهر زیبای نصف جهان آمده و از جاذبه های بی نظیر آن دیدن نمایند .

رستوران های نزدیک کلیسا سنت مری

رستوران-های-نزدیک-کلیسا-سنت-مری اصفهان

رستوران های نزدیک کلیسا سنت مری به شرح زیر است . ساندویچی آرابو ، کافه رستوران هرمس ، رستوران آرک ، پیتزا نظر ، کافه پیانو و رستوران ایتالیایی نیوشا . مسافران و گردشگران می توانند پس از بازدید از کلیسا برای صرف غذا به رستورانهای نام برده مراجعه کنند .

هتل های نزدیک کلیسا سنت مری

هتل-های-نزدیک-کلیسا-سنت-مری اصفهان

نزدیک ترین هتل ها به کلیسا سنت مری ، هتل دو ستاره جلفا ، هتل سه ستاره اسپادانا و هتل سه ستاره هشت بهشت است . شما می توانید رزرو هتل خود را به صورت آنلاین انجام داده و همچنین خرید بلیط هواپیما زاهدن به اصفهان و برای برگشت بلیط هواپیما اصفهان به زاهدان خود را نیز آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *