در مرور زمان و پا به عرصه گداشتن سیستم های مجازی و فضای اینترنت روند خرید، رزرو، رزرواسیون بلیط هواپیما و قیمت بلیط هواپیما دستخوش تغییرات عمده ای شده است و باعث شده تا نرخ ها دچار تغییراتی شوند و خریدار با گزینه های مختلفی رو به رو باشد.در واقع این تفاوت باعث شده که ذائقه مشتریان تغییر کند و تمایلاتی جدید نظیر بلیط لحظه آخری هواپیما برای سفر های ارزان در آن ها به وجود آید. که یکی از این موارد که امکان راحتی رابه مسافران داده بلیط لحظه آخری هواپیما است.

در ظاهر ممکن است که برای عموم مردم تعجب برانگیز باشد و به این نکته فکر کنند که انجام سفر هوایی یکی از گران ترین نوع سفر ها در مقایس با سایر ناوگان حمل و نقل باشد با استفاده از بلیط لحظه آخری هواپیما دیگر اینطور نخواهد بود. دقیق تر که به این مسئله دقت شود خواهید دید که انجام سفر با هواپیما هم باعث صرفه جویی در هزینه ها و زمان می شود و هم خاطر آرام و مطمئن  که شخص از این طریق دارد خیلی بیشتر از سایر انواع سفر ها است که روزانه در سراسر نقاط جهان در حال انجام است.

بلیط لحظه آخری هواپیما

بر اساس تقسیماتی که توسط سازمان هواپیمای کل کشور برای ایرلان ها انجام شده، این شرکت ها موظف اند بصورت کلی به دو طریق یعنی، بلیط سیستمی هواپیما و بلیط چارتر هواپیما خدمات خود را به مسافران ارئه کنند. اما ممکن است تا کنون با واردی نظیر بلیط لحظه آخری هواپیما و یا بلیط دقیقه نودی هواپیما برخورد کرده باشید که شما را تا حدی سر در گم کرده باشد. از این رو در این مقاله قصد داریم تا به این موضوع و نکات مربوط به آن بپردازیم.

برا اساس قوانینی که در خطوط هوایی وجود دارد شخص یا افراد حقیقی یا حقوقی و یا شرکت ها می توانند بنا به قواعدی اقدام به اجاره صندلی های هواپیما برای انجام سفری خاص به نقطه ای که در نظر دارند کنند. در این صورت این شخص یا شرکت اجاره کننده پرواز خواهد بود که قیمت و بها را برای مسافران تعیین می کند. حال اگر در شرایطی آن دسته از شرکت های فروش که اقدام به پیش خرید صندلی ها کرده اند قادر به فروش همه آن بصورت بلیط چارتر هواپیما نباشند. راه کار آن ها فروش بلیط لحظه آخری هواپیما است.

روش دیگری را برای فروش به مسافران و پر کردن ظرفیت در نظر می گیرند و آن فروش این تیکت ها با میزان قابل توجهی تخفیف در رنج های مختلف است. در این صورت مشتری می تواند این پرواز ها را با قیمت ارزان تری  و انجام یک صرفه جویی به موقع خریداری کنند تحت عنوان بلیط لحظه آخری هواپیما و یا بلیط دقیقه نودی هواپیما.

بلیط لحظه آخری هواپیما چیست

شاید این مسئله شما را سردرگم کرده باشد اما در واقع بلیط لحظه آخری هواپیما، هیچ فرق و اختلافی با انواع دیگر تیکت ها ندارد و شخصی که آن را تهیه کرده نیز به راحتی متوجه این مورد خواهد شد. چون در دیدگاه عموم مردم تصور می شود که این نوع بلیط ها به دلیل این که قیمت ارزان تری دارند از لحاظ امکانات و راحتی در درجه پایین تری قرار دارند اما این طور نیست.

در واقع ممکن است در یک پرواز تعدادی از مسافران بلیط هواپیما با تخفیف 50% خریداری کرده باشند در حالی که سایرین نرخ اصلی را برای پرواز پرداخته اند و خوب این در شرایطی است که در ظاهر ممکن است منصفانه نباشد اما باید به این نکته توجه داشت که این افراد بلیط هواپیما لحظه آخری را با ریستک از دست دادن پرواز یا در واپسین ثانیه ها تهیه کرده باشند.

نکته دیگر آن است که چون از زمن خرید بلیط هواپیما لحظه آخری تا انجام عملیات پرواز بسیار کم است و این دسته خرید و فروش ها خیلی سریع به رحله انجام پرواز می رسد امکان انجام فرایند استرداد و یا کنسلی بلیط وچود ندارد. در شرایطی هم که امر مستردد کردن تیکت برای مسافر فراهم باشد این بلیط ها شامل مواردی اند که غرامت زیاری برای مسافر به همراه دارند در حالت های حتی این مسئله در حد قیمت خود آن است. در واقع ممکن است در زمان نزدیک به پرواز شما سفر خود را کنسل کنید اما شرکت هواپیمایی هزینه شما را به عنوان جریمه بردارد.

فروش بلیط لحظه آخری هواپیما

با گشت و گذاری بر روی فضای مجازی و اینترنت خواهید دید که روزانه سایت های زیادی اقدام به فروش بلیط لحظه آخری هواپیما به مقصد های مختلف می کنند. اما با تجزیه و تحلیلی که ما انجام داده این متوجه شده ایم که بیشتر سایت ها و یا شرکت های مجاز فروش بلیط هواپیما علی رقم این مسئله که رنج قمت این پرواز ها کمتر است حتی در دقبقه نود نیز هزینه ای اضافی از مسافر دریافت می کنند.

اما این مژده را به شما می دهیم که دیگر لازم نیست به این مسئله توجه کنید ما در این سایت قصد داریم تا بلیط لحظه آخری هوایما ارزان را به شما ارائه کنیم. روش دیگری نیز وجود دارد برای خرید که در زیر به آن می پردازیم.

بلیط لحظه آخری هواپیما در تلگرام

با فراگیر شدن فضای مجازی و دسترسی همه گام به گوشی های تلفن هوشمند و در نظر گرفت این مهم که اکثر مردم به جای ایمیل از پیام رسان ها استفاده می کنند. تعداد زیادی از شرکت های هواپیمایی اقدام به ارائه کانال های خرید و فروش در این مسنجر ها کرده اند. یکی از این مدل درگاه ها خرید بلیط لحظه آخری هواپیما در تلگرام است. به دلیل حجم زیاد کار بر و همچنین امنیت و امکانات بالای این مسنجر، استفاده از ان در روز های اخیر باب شده است.

قیمت بلیط  لحظه آخری هواپیما

اگر از آن گروه از افراد هستید که همیشه با انجام برنامه منظم و دقیق سفر می کنید و زمانی را نیطط قبل از سفر خود به این کار اختصاص می دهید باید به شما بگوییم که تهیه این نوع بلیط برای شما مناسب نیست. چرا که قادر نخواهید بود از زمان دقیق نجام پرواز به مقصد مورد نظر خود مظلع شوید مگر در شرایطی که فرصت کمی باقی مانده. و همپنین مقوله مهم بعدی آن است که قیمت بلیط لحظه آخری هواپیما نیز درست است که نسبت به سایر تیکت ها ارزان تر است اما باز هم نرخ مشخصی نخواهد داشت و نیز باز هم مشکل در برنامه ریزی را برای شما به وجود خواهد آورد.

در واقع اگر قصد انجام یک مسافرت با ای مدل از تیت ها را دارید باید هر لحظه آماده باشید زیرا ممکن است از زمات تهیه آن تا انجام پرواز فرصتی برای شما باقی نباشد. جهت اطلاع مسافرین و گردشگران گرامی باید به طرح این مسئله بپردازیم که اگر قصد انجام سفر درروز های شلوغ سال را دارید و می خواهید قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان را بدانید و آن را تهیه نمایید. باید این مطلب را در نظر بگیرید که شاید موفق به پیدا کردن و خرید آن نشوید این در حالی است که در فصولی که تردد هوایی در نقاط مختلف کشور کم تر است می توانید بلیط لحظه آخری ارزان هواپیما را تهیه کنید.

بلیط لحظه آخری داخلی

از آن جایی که این نوع بلیط برا خطوط هوایی و مسیر هایی با ترافیک پروازی بالا مناسب است می توان به راحتی به آن ها دسترسی داشت از موارد مختلف بلیط لحظه آخری داخلی می توان به شهر های زیر اشاره کرد.پایتخت ایران که از لحاظ جغرافیایی در جبه شمالی کشور واقع شده است و یکی از بزرگترین کلان شهر های قاره آسیاست روزانه پذیرایی تعداد زیادی از مسافرین است و برای انجام سفری مقرون به صرفه می توانید بلیط لحظه آخری تهران را به این مقصد خریداری کنید .

اگر به مرکز استان خراسان رضوی توجه کرده باشید در خواهید یافت که به دلیل حجم زیاد تبادلات بیشتر اوقات بلیط لحظه آخری مشهد وجود دارد. بلیط لحظه آخری کیش نیز یکی از مواردی است که بر عکس بلیط سیستمی این مسیر بدست خود شرکت های هواپیمایی عرضه می شود و تغییرات میزان نرخ آن نیز توسط انها انجام می شود.

یکی از راه هایی که می توانید با استفاده از آن با کمترین قیمت به نقطه ای از کشور سفر کنید که سرشار از جاذبه های طبیعی بکر و خارق العاده است تهیه بلیط لحظه آخری قشم است، پشاپیش امیدواریم لحظات خوبی را در این جزیره زیبا سپری کنید.

بلیط لحظه آخری خارجی

بلیط لحظه آخری استانبول یکی از مواردی است که توجه بسیاری از مسافرین را در تمام مدت سال به خود جلب می کند چرا که از دیرباز یکی از اهداف تفریحی ایرانیان برای انجام سفر های لذت بخش و یا انجام برخی امور سفارتی در کشور ترکیه بود است. برای آگاهی از نهایی ترین نوسانات و قیمت آن می توانید از سایت آنی تیکت 24 استفاده نمایید. همچنین مسیر های منتهی به عراق نیز شامل این نوع از تیک ها می شوند برای مثال می توان به بلیط لحظه اخری نجف اشاره کرد.

بلیط لحظه آخری آنی تیکت24

جهت خرید مدل های مختلفی از این نوع بلیط، به مانند، بلیط لحظه آخری شیراز و بلیط لحظه آخری تبریز و مواردی از این دست، می توانید به راحتی با استفاده از سیستم جستجوی سایت ما به هدف خود دسترسی داشته باشید. برای انجام این کار کافی است تا زمان اندکی را در سامانه ما صرف کنید و با استفاه از امکانات موجود در سایت ما به فهرستی تحت عنوان بلیط لحظه آخری آنی تیکت24 که شامل انواع تیکت ها با رنج قیمت متفاوت و شهر های گوناگون می شود دسترسی داشته باشید.

حتما به این نکته توجه داشته باشید که بازه زمانی مجاز برای خرید بلیط لحظه آخری داخلی حدودا تا دوساعت قبل از پرواز است و برای لحظه آخری خارجی تقریبا 3 ساعت است بنا به اعلام ایرلان ها.

قوانین مربوط به بلیط هواپیما لحظه آخری چارتر

بر طبق اعلام ایرلاین های نظیر ماهان ، ایران ایر، آتا ، ساها آ ایران ایر تور، کیش ایر و سایر شرکت های هواپیمایی قوانین مربوط به بلیط هواپیما لحظه آخری چارتر وجود دارد که در زیر سعی به بررسی آن ها و اطلاع رسانی به شما مسافرین عزیز می کنیم.

استرداد ، کنسلی بلیط لحظه آخری هواپیما

استرداد ، کنسلی بلیط لحظه آخری هواپیما همیشه از مواردی بوده که باعث سردرگمی مسافران در فرودگاه ها می شود. به این دلیل که بازه زمانی که مشتری را بلیط را خریداری می کند تا زمان کنسلی و استرداد آن بسیار کوتاه بوده و این مسئله ایرلاین ها را نیز دچار مشکل می کند.

در معدود شرایطی که امکان استرداد بلیط هواپیما لحظه آخری وجود دارد مالک اصلی پرواز بصورت میانجی وارد شده و بر اساس مقرارات اجاره کننده پرواز، بلیط را کنسل کرده و بعد از عودت هزینه از چارتر کننده، باقیمانده هزینه را به شخص بر می گرداند. اما این مسئله نیز وجود دارد که مالک اصلی پرواز بخشی از هزینه را برای جریمه مسافر دریافت خواهد کرد.

تغییر نام بلیط هواپیما

انجام تغییر نام  بلیط هواپیما  در شرایطی انجام می شود که این کار از سمت صاحب اصلی پرواز تایید شود و نیز در این حالت ممکن است غرامتی را نیز برای مسافران در برداشته باشد که میزان آن توسط شرکت ها  برای بلیط هواپیما لحظه آخری و چارتر تعیین می شود.

جابجایی بلیط هواپیما

انجام مراحل جابجایی بیلط هواپیما نیز به مانند سایر مواردی که گفته شد توسط شرکت ها و ایرلاین ها انجام می شود. از این رو لازم است تا به طور مشخص مقررات شرکتی که از آن بلیط هواپیما خو را تهیه نموده اید بررسی نمایید و مد نظر قرار دهید.

جا ماندن از پرواز

در صورتی که اقدام به خرید بلیط چارتر هواپیما و بلیط لحظه آخری برای انجام سفر خود نموده اید و به هر دلیلی جا ماندن از پرواز برای شما اتفاق افتاده است باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکت ها هیچ مسئولیتی را در قبال این اتفاق به عهده نخواهند گرفت.

تغییر زمان بلیط هواپیما لحظه آخری

در صورتی که مواردی نظیر اشکال و نقص فنی و یا به دلایلی دیگر نیر بدی آب و هوا یک پرواز کنسل شود شرکت چارتر کننده اقدام به تغییر زمان پرواز بلیط هواپیما لحظه آخری خواهد کرد. لازم به دکر خواهد بود که ایرلاین ارائه دهنده پرواز نقشی را در قبال این قضیه نخواهد پذیرفت.

اطلاعات بلیط هواپیما لحظه آخری

در این مقاله سعی کردیم تا به این دسته از بلیط ها بپردازیم و در انتها لازم می دانیم تا یک بار دیگر اطلاعات بلیط هواپیم لحظه اخری را جمع بندی کنیم.  همان  طور که گفتیم سعی کنید در روز های کم رفت و آمد سال اقدام به خرید این تیکت ها کنید، همان طور که دکر شد این در شرایطی است که مدت کوتاهی به امجام پرواز اقی مانده و بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان است. همچنین بلیط لحظه آخری هواپیما شرایط استرداد و کنسلی را به مسافر نمی دهد و حتما در خرید آن دقت کنید.

البته شای اگر فردی هستید که همیشه بلیط دقیقه نودی تهیه می کنید برای سفرتان مانند یک کارمند و یا یک بیزنس من بلیط هواپیما لحظه آخری به شما این امکان را می دهد تا همیشه انعظاف پذیری شغلی خود را حفظ نمایید. اما با این حال سعی کنید همیشه سایت های متفاوت را جستجو کنید تا بتوانید بهترین قیمت را پیدا کنید در واقع تلاش ما این بوده که این امکانات را در این سایت در اختیار شما قرار دهیم. چرا که عجله داشتن و عدم دقت در تهیه این بلیط ها می تواند خسارتی را در برنامه سفر شما به بار آورد.

در خرید بلیط لحظه اخری چارتر باید به این مسئله توجه کافی را داشته باشید که قیمت بلیط هواپیما توسط چاتر کننده معین می شود از این رو تلاش ما این بوده تا با حذف سایرن پل ارتباطی مستقیمی بین شما و شرکت و شخص اجاره کننده به وجود آوریم.

رعایت یک مسئله مهم

مسئله بسیار مهم این است که، در واقع شما در یک شرایط پر از اضطراب و هیجان ممکن است به تهیه بلیط هواپیما لحظه آخری فکر کنید اما باید با حفظ آرامش و خونسردی و همچنین بررسی بلیط های مختلف و صرف زمان اندکی با نمرکز بالا انتخاب درست را انجام دهید و نکاتی مانند تاریخ و فرودگاه مبدا و زمان انجام تشریفات پرواز را حتما در نظر بگیرید تا بتوانید ارزان ترین بلیط هواپیما را تهیه نمایید و از سفر خود لذت ببرید.

گروه پشتیبانی ما بصورت همه روزه و بیست و چهار ساعت آماده پاسخوگویی و خدمت رسای به شما مسافرین محترم هستند بنابر این در هر زمان که در خرید لیط هواپیما لحظه آخری به مشکل برخوردید می توانید با شماره های پشتیبانی موجود در سایت ما تماس حاصل نمایید.

لیست ایرلاین ها ارائه دهنده بلیط لحظه آخری هواپیما

شرکت های هواپیمایی داخلی  ارائه دهنده بلیط لحظه آخری هواپیما عبارت اند از: سپاهان ، آریا ، سفیران ، ارم ، وارش ، ساها ، کارون ، اترک ، تفتان ، اترک ، کاسپین ، ایران ایر تور ، تابان ، معراج ، قشم ، کیش ایر ، ماهان ، ایران ایر ، آتا ، زاگرس ، آسمان ، پیام و فارس ایر قشم.