آبادان یکی از سرزنده ترین شهرهای ایران است که در جنوب غربی خوزستان قرار دارد. این شهر دارای یک فرودگاه قدیمی می باشد و همچنین به دلیل وجود پالایشگاه های نفت و ذخایر زیاد نفتی یکی از شهرهای مهم در خاورمیانه محسوب می شود. این شهر دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد که برای بازدید از آن کافی است بلیط هواپیما بندرعباس آبادان را تهیه کنید.

پس از رزرو بلیط هواپیما آبادان می توانید، از کلیسای زیبای این شهر دیدن کنید. این کلیسا گاراپت مقدس نامیده می شود و در دوران حکومت پهلوی ساخته شده است. این کلیسا در دوران جنگ بسیار آسیب داد اما پس از اتمام جنگ تحمیلی ایران و عراق دوباره بازسازی شد. آبادان در زمان جنگ بسیار مورد حمله های هوایی از سمت عراق گرفت ولی مردمان غیور این شهر هرگز عقب نشینی نکردن و تا پای جان ایستادگی کردند و از وطن و خاکشان حفاظت کردند. همچنین این شهر دارای یکی تیم فوتبال بسیار عالی به نام صنعت نفت دارد. این تیم جز تیم های عالی کشور می باشد که هر ساله در لیگ برتر با دیگر تیم ها به رقابت می پردازد و موفقیت هایی نیز کسب کره است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس آبادان

آبادان دارای سه موزه ی متفاوت می باشد که می توانید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس یزد از آن دیدن کنید. موزه ی هنرهای معاصر آبادان که مجموعه ای شکیل از هنرهای معاصر را در خود جای داده است و بسیار مورد توجه هنرمندان و دوستداران هنر قرار می گیرد. موزه ی بعدی موزه ی اسناد تاریخی و خطی آبادان می باشد که اسناد مهمی از دوره ی قاجار تا به حال در خود جای داده است. این اسناد بیشتر اسناد تجاری مهم انجام گرفته در در دوران رضا شاه می باشد.

آخرین موزه ی شهر که قبل از برگشن و خرید بلیط هواپیما بندرعباس می توانید ببینید موزه ی آبادان می باشد. این موزه یکی از قدیمی ترین موزه های ایران می باشد که دارای دارای آثار باستان شناسی بسیار قدیمی می باشد. همچنین قسمتی از آن به موزه ی مردم شناسی اختصاص یافته است که می توانید با سبک و فرهنگ مردم این شهر بیشتر آشنا شوید.

قیمت بلیط هواپیما بندرعباس آبادان

حالا که قیمت بلیط هواپیما بندرعباس آبادان را پرداخت کرده اید بهتر است قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما آبادان به بندرعباس از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را کرده و از تمام جاذبه های آن دیدن کنید. یکی دیگر از تفریحاتی که در طول سفر به یک شهر دیگر می توان انجام داد، خوردن غذاهای سنتی و مخصوص آن شهر است.

قطعا مانند دیگر شهرهای جنوبی باید انتظار غذاهای تند و تیز را داشته باشید. درست است، غذاهای آبادن بسیار خوشمزه و بی نظیر می باشد و طعم تند آن تا همیشه به یاد شما خواهد ماند.قلیه ماهی اصیل ترین غذای آبادان می باشد که تنها طعم واقعی آن را در این شهر می توانید تجربه کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

فلافل و سمبوسه ی آبادان دو غذای بسیار محبوب این شهر است که می توانید پس از رزرو ارزانترین بلیط طعم آن را بچشید. این یک غذای بسیار سبک، خوشمزه و مقوی می باشد که به عنوان میان وعده و یا شام نیز سرو می شود. می توانید پس از خرید بلیط چارتر و در حین قدم زدن در خیابان های پر جنب و جوش شهر از دکه های خیابان این غذای خوشمزه را تهیه و میل کنید.