یکی از جاذبه های گردشگری مهیج سفر در آبادان خرید از بازارهای پرهیاهوی این شهر می باشد. همچنین به دلیل اینکه به تازگی آبادان در منطقه ی آزاد اروند قرار گرفته است، بر رونق اقتصادی آن افزوده شده است و بازار ها و پاساژهای بسیار جدید و متنوعی بر آن افزوده شده است. افرادی که عاشق خرید هستند، می دانند خرید در بازارهای جنوب کشور چه شور و حالی دارد. با خرید بلیط هواپیما تبریز آبادان می توانید یک خرید بی مانند را در این شهر تجربه کنید و مرغوب ترین وسایل را با نازلنرین قیمت تهیه کنید.

قیمت پایین اجناس به خاطر این است که اجناس وارد شده در مناطق آزاد معاف از تعرفه گمرک می باشند و به همین دلیل دارای قیمتی بسیار مناسب تر از اجناس مشابه در دیگر بازارهای کشور می باشند و ربطی به کیفیت اجناس ندارد. با کمی حوصله و گشت و گذار در بازار های مختلف می توانید اجناس با برندهای مشهور دنیا را با قیمتی بسیار مناسب پیدا کنید. در ادامه برخی از جالبترین بازارهای آبادان معرفی شده است تا بتوانید پس از خرید بلیط هواپیما آبادان و سفر به این شهر جنوبی زیبا بهترین خرید عمر خود را داشته باشید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز آبادان

اگر پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز آبادان به قصد خرید پوشاک به این شهر سفر کرده اید، بهتر است بدون معطلی به پاساژکویتی ها بروید. در این باار می توانید پوشاک خارجی اصل را با قیمتی بسیار مناسب پیدا کنید. پس اگر برند لباستان برایتان مهم است حتما قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما تبریز سری به چهار راه امیری و بازار کویتی ها بزنید.

سیتی سنتر که در خیابان منتظری واقع شده است، یکی از پاساژهای تازه تاسیس در این شهر می باشد که توانسته است در جذب توریست بسیار موفق عمل کند. این مرکز خرید مدرن، مجهز به شهربازی و سالن فود کورت می باشد. همچنین تنوع مغازه های این مرکز خرید بسیار زیاد می باشد که هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد. همچنین این مرکز خرید دارای منطقه ای به نام بام سبز می باشد که منظره ای زیبا به اروند و لنج های شناور دارد. منظره ی این رود در شب بسیار دیدنی می باشد.

قیمت بلیط هواپیما تبریز آبادان

کنزالمال یکی دیگر از مراکز خرید فوق العاده لوکس و پرطرفدار آبادان می باشد که پیشنهاد می شود که حتما پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما تبریز آبادان از آن دیدن کنید. این مرکز خرید همانطور که گفته شدبه علت کالاهای لوکس و بسیار مناسبش در بین گردشگران و مسافران بسیار محبوب می باشد و این باعث شده در روزهای تعطیل و تعطیلات نوروز بسیار شلوغ شود.

اگر طاقت شلوغی و ترافیک سنگین این مرکز خرید را دارید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما آبادان به تبریز به آن سر بزنید. البته این شلوغی مخصوص روزهای عادی نمی باشد و اگر واقعا دوست دارید با آسودگی خاطر از این مرکز خریددیدن کنید، بهتر است سفرتان را به یک زمان عادی موکول کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری   

حال که پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری فرصت سفر به استان خوزستان و شهر آبادان برایتان مهیا شده است، گشت و گذار در ساحل اروند را فراموش نکنید. مصاحبت با مردم خونگرم آبادان چیزی خواهد بود که در این گشت و گذار از آن منتفع خواهید شد.