یکی دیگر از شهرهایی که در نزدیکی مرزهای جنوبی کشور قرار گرفته و از موقعیت استراتژیک خوبی برخوردار است آبادان می باشد. بیشترین ذخایر نفتی ایران در این شهر قرار گرفته و دولت نیز برای آنکه بتواند آنها را پالایش کند در آن شروع به فعالیت کرده و به استخراج نفت پرداخته است. بیشتر کارمندان و یا تجار برای رفتن از پایتخت به این شهر باید به رزرو بلیط هواپیما تهران آبادان بپردازند.

البته ناگفته نماند که این شهر جنوبی علاوه بر صنعت نفت دارای زیبایی های طبیعی نیز می باشد و مزدم این دیار دارای فرهنگ مهمان نوازی بسیار خوب و ساده ای هستند. از این رو در مواقعی که هوا مقداری معتدل تر است می شود برای گردشگری به آنجا هم سفر کرد.

شهروندان تهرانی بخاطر فاصله ای که تا آبادان دارند می توانند از فرودگاه های بین المللی که در آن قرار دارد استفاده و با استفاده از خدماتی ایرلاین های معتبر مانند زاگرس، کیش ایر، آسمان و قشم ایر در اختیارشان قرار می دهند بلیط هواپیما آبادان را خریداری و براحتی و عرض چند ساعت در فرودگاه آن پیاده شوند.

خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران آبادان

همیشه باید از مدت ها قبل لیست بلیط ها را چه خودتان و یا اگر آژانس آشنایی دارید و مشتری همیشگی آن هستید بررسی کنید. خیلی از مواقع پیش می آید که نرخ خرید بلیط هواپیما تهران به آبادان خیلی پایین می آیند و ما باخبر نمی شویم. بنابراین از دست دادن این فرصت ها می تواند هزینه زیادی را بر دوش شما قرار دهد.

امروزه دیگر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و امکاناتی همچون کامپیوتر و موبایل دیگر جای هیچگونه کوتاهی از طرف شما در خرید بلیط برگشت از آبادان هم باقی نمی ماند. تنها با چند کلیک ساده و در خواست جستجو برای بلیط هواپیما آبادان به تهران می توانید به شهر خود بازگردید.

نحوه رزرو پرواز تهران آبادان

وقتی از طریق سرچ در گوگل و یا آشنایی قبلی و داشتن یک تجربه خرید خوب وارد سایت آنی تیکت 24 می شود، ابتدا باید به قسمت مربوط به سرچ بلیط مراجعه و از آنجا اطلاعات را وارد و درخواست خود را با زدن دکمه جستجو اجرا کنید. لیستی از بلیطها برای شما مه ترتیب از بالا به پایین نشان داده می شود که هر کدام را خواستید می توانید رزرو کنید.

در مرحله بعد کافیست تا اطلاعات مسافران خود را که از قبل در اختیار دارید وارد کرده و پس از ورود به صفحه درگاه بانکی کارت عضو شتاب را برداشته و مبلغ مورد نظر را با وارد کردن رمز دوم و شماره کارت پرداخت نمایید. فراموش نکنید که حتما باید از بلیط خود پرینت تهیه کنید تا بعدا مشکلی در فرودگاه نداشته باشید.

استرداد یا کنسل شدن

هیچ یک از مسافران نمی دانند که در تاریخی که بلیط هواپیما تهارن آبادان خود را رزرو کرده اند مشکلی برایشان پیش خواهد آمد یا نه! از این رو شرکت های هواپیمایی یکسری قوانین را مقرر کرده اند تا مسافر بتواند حتی تا 24 ساعت قبل از پرواز براحتی به استرداد بلیط خود پرداخته و آن را کنسل کند. این می تواند خیلی جلوی ضرر مسافر را بابت هزینه پرداختی بگیرد.

قیمت بلیط هواپیما تهران به آبادان

به طور مثال فرست کلاس یکی ار گرانترین بلیط هواپیما تهران آبادان است و برای کسانی که می خواهند راحت تر سفر کنند تقریبا می شود گفت از امکانات بسیار خوبی نسبت به سایر کلاسها برخوردار است. در این نوع پرواز سعی کنید بار کمتری را هم با خود به داخل هواپیما حمل کنید.

همیشه باید به دنبال ایرلاینی باشید که علاوه بر نرخ پایین دارای امکانات و کترینگ مناسبتری هم باشد. بعد از بدست آوردن مختصر اطلاعاتی در مورد موارد گفته شده نوبت به انتخاب کلاس پرواز می رسد که خرید را مقداری سخت تر خواهد کرد. آنها می توانند براحتی در قیمت ها تاثیر گذار باشند.

بلیط چارتر لحظه آخری

در کشور ایران به خاطر تحریم ها و نوساناتی که در پی آن در بازار دلار و ارز پیش می آید همیشه قیمت ها در حال تغییرات بسیاری است و یکسری از مسافران که ناچارند برای حتی سفرهای کاری از تهارن به آبادان مسافرت کنند به دنبال راهکاری هستند تا این هزینه ها را پایین تر آوردند.

از این رو یکسری از شرکت ها که به چارتر کننده معروف هستند اقدام به خرید بخشی از صندلی های هواپیما کرده و بلیط چارتر تهران به آبادان را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسانند. البته باید گفت که بدست آوردن این نوع از پروازها نیز سرعت عمل و آگاهری بالایی را می طلبد.

نوع دیگری از بلیط ها که می تواند به شما کمک کند تا هزینه های خود را کاهش دهید بلیط پای پرواز یا همان بلیط لحظه آخری تهران آبادان می باشد که تقریبا می شود گفت ریسک بالایی دارد و جزو ارزانترین بلیط ها نیز به حساب می آید. سفر خوبی را با آنها سپری خواهید کرد.

بلیط ارزان پرواز تهران آبادان

همیشه مقایسه کردن کار درستی در خرید یک جنس یا هر نوع کالای دیگری است. با این روش خریدار می تواند بهترین و ارزان ترین کالا را از آن خود کند. بلیط ارزان پرواز تهران آبادان نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما باید وقتی لیست پروازها را مشاهده می کنید توجه ویژه اس به قیمت آنها نیز داشته باشید. ممکن است ارزانترین آنها از چشم شما دور بماند و بعدا که بیشتر دقت کردید دیگر دیر شده باشد و شخص دیگر آن صندلی را رزور کند.

معمولا این روش در بین بلیط های چارتر رایج تر است و کسانی که می خواهند بلیط هواپیما ارزان تهران آبادان را در دست داشته باشند به سراغ لیست پروازهای چارتر رفته و خیلی حساسیت به خرج می دهند. البته نباید فراموش کنند که در نظر گرفتن امکانات پرواز بلیط هواپیما تهران هم می تواند برای خانواده آنها سفر بهتری را رقم بزند.