خرید بلیط هواپیما بیرجند آبادان خود را می توانید از نزدیکترین آژانس هواپیمایی به محل سکونت خود و یا به صورت آنلاین از سایتهای معتبر فروش اینترنتی بلیط هواپیما خریداری نمایید. آبادان شهری در استان خوزستان است که به دلیل داشتن پالایشگاه نفت و بندرگاههای مهم همواره از شهرهای مهم خاورمیانه و ایران به شمار می رود. ریشه ی نام این شهر به کلمه پهلوی اوپاتان یعنی محلی برای نگهداری و پاسداری از آب است.

در گذشته نام آبادان را به صورت عبادان که با تصویب دولت و فرهنگستان ایران به شکل امروزی نوشته می شود. در طول تاریخ آبادان از لحاظ کشتی رانی و سیاحت دارای ارزش و اعتبار خاصی بوده است. شهرت آبادان در اوایل سده ی هجری برای مساجد کاروان سرا ها و بعضی از مقابر معروف مانند مقبره ی خضر و الیاس که همچنان نیز وجود دارند ، بوده است . از دیگر نام های آبادان می توان به جزیره الخضر اشاره کرد. آب و هوای آبادان به دلیل همسایگی با صحراهای سوزان و گرم عراق و عربستان هوای گرو و بیابانی دارد. از لحاط رطوبتی بودن نیز در فصل بهار و تابستان رطوبت هوا کمتر پاییز و زمستان است.

پس فصل مناسب برای سفر به این شهر زیبای جنوبی پاییز است. با خرید بلیط هواپیما ارزان و مناسب می توانید به این شهر سفری خاطره انگیز داشته باشید . چه از راههای زمینی و چه از راههای دریایی و هوایی شما می توانید با خرید بلیط ارزان وارد آبادان شوید . از آثار تاریخی آبادان می توان به موزه های معروف آن مانند موزه ی هنر های معاصر، موزه ی اسناد تاریخی و خطی و موزه ی آبادان اشاره ی ویژه داشت. بسیاری از بازیگران حال حاضر تلویزیون و سینمای ایران نیز متولد آبادان هستند مانند حمید فرخ نژاد بازیگر و فیلم نامه نویس ، نادر سلیمانی بازیگر طنز سینما و تلویزیون ایران ،داریوش فرهنگ، سیروس مقدم و از فوتبالیستهای معروف به مسعود شجاعی ، ابراهیم قاسم پور و ناصر شاملی اشاره کرد.