یکی دیگر از شهر های زیبا و سرشار از جاذبه های بکر و دیدنی تاریخی و طبیعی کشور ترکیه که هر ساله گردشگران ایرانی بسیاری از طریق بلیط هواپیما تهران آدانا مستقیم به این شهر سفر می کنند می باشد که در طول تاریخ عریض و طویل خود توانسته تاریخچه خود را با تکنولوژی ادغام نمایند و به شهرهای توریستی این کشور تبدیل شود.

آدانا شهری بزرگ در جنوب کشور و ساحل دریای مدیترانه می‌باشد که در تاریخ خود شاهد اتفاقات گوناگون بوده است به گونه ای که پس از نسل‌کشی ارامنه و قتل‌عام، ترک ها در این شهر مستقر شدند اما اقلیتی از کردها، عرب‌ها و ارامنه هم در آن زندگی می‌کنند. این شهر پنجمین شهر پرجمعیت ترکیه با 2 میلیون نفر جمعیت می باشد.

زمستان‌های معتدل و تابستان بارانی گرم و خشک می‌باشد ویژگی بسیاری از شهر های بندری و سواحل اطراف دریای مدیترانه می باشد. عبور رود سیحان از میانه شهر باعث افزایش جذابیت این شهر  شده است از سوی دیگر باعث  تغییر آب و هوای این شهر و توسعه کشاورزی و سرسبزی این خطه شده است از این رو بلیط هواپیما آدانا مورد استقبال ایرانی ها قرتر گرفته است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران آدانا

چوکوروا یا کیلیکیه یا ارمنستان کوچک  نام منطقه ای تاریخی است که قدمت آنها به دوران نوسنگی بر می گردد و به همین خاطر گردشگران می توانند با خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران آدانا و سفر به کیلیکیه از سازه های تاریخی متنوع آن دیدن کنند.

مسجد مرکزی سابانجی، کلیسای کودک(کلیسای قدیمی)، پل تاشکپرو، مسجد سابانجی، برج ساعت بویوک، پارک مرکزی آدانا، پل چاتالان، مسجد جامع شهر آدانا، موزه آتاتورک، موزه مردم‌شناسی، کلیسای سنت پل، تالاب آکیاتان نیز از دیگر جاذبه های این شهر می باشد که کار را برای بازگشت و رزرو بلیط هواپیما آدانا تهران سخت می کنند.

قیمت بلیط هواپیما تهران آدانا

برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیما تهران آدانا سایت آنی تیکت 24 می تواند شما را از قیمت آنلاین آن باخبر سازد. در این سایت با تعامل با ایرلاین ها معتبر شما می توانید در جشنواره ها از تخفیفات ویژه مطلع گردید.

پرواز زمان بندی شده (پرواز سیستمی)، پرواز چارتر یا دربست از مهمترین انواع بلیت می باشد که در صنعت گردشگری بسیار مرسوم می باشد. نکته ای که باید بدانید بحث قابل استرداد بودن بلیط های سیستمی و نرخ ثابت آنها در طول مدت و غیر قابل استرداد بودن  پرواز های چارتر می باشد همچنین اگر به فکر مسافرت هستید ولی زمان بندی مشخصی را در ذهن ندارید بهتر است تا در ایام غیر تعطیل کشور نظیر بهار و تابستان به فکر رزرو این مسیر باشید این کار موجب دستیابی شما به ارزانترین نوع بلیت خواهد شد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

اگر قصد سفر به آدانا را دارید در وهله اول بهتر است تا در تور های معتبر ثبت نام نمایید و از این طریق بتوانید مدیریت هزینه ای و زمانی داشته باشید علاوه بر آن در این تورها شما قادر خواهید بود تا بلیط هواپیما تهران را بصورت چارتر و لحظه آخری رزرو نمایید و یکی از ارزانترین سفر های خود را تجربه کنید.

در شهر آدانا با وجود کمتر شناخته تر بودن آن برای ایرانیان اما زیر ساخت ها با سرعت زیادی در حال توسعه می باشد تا این شهر هم در کنار استانبول، آنتالیا، ازمیر و وان به توسعه اقتصاد ترکیه کمک نماید.