برخی از شهرهای جهان نام خود را از یک موضوع که در آن خطه بسیار شاخص و معروف می باشد برگرفته اند. سیب دار نامی است که در معنای زبان قزاق های بر واژه آلماتی نهاده اند چرا که میوه سیب سمبل این شهر می باشد. آلماتی شهری است زیبا و سرسبز با  زیبایی های شگفت انگیز که سرسبزی آن بر جلالش افزوده است.  شما برای رزرو بلیط هواپیما تهران آلماتی راه های گوناگونی را می توانید انتخاب نمایید اما برای سفر کردن به سرزمین میوه ها بردن یک سبد الزامی است.

سیب، آلبالو، گیلاس، و زرد آلو این ها تنها بخشی از نعمت های خدادادی این سرزمین می باشند که این سرزمین را بهشت میوه ها بنامند و عنوان شهر باغ ها را بر آن بنهند. شهری است. سه میلیون نفر بطور تقریبی در مساحتی 682 کیلومتر مربعی زندگی می کنند. این شهر یکی از بزرگترین شهرهای آسیای مرکزی و  عنوان پایتختی پیشین قزاقستان را با خود یدک می کشد.

دریاچه کولسای دیگر جاذبه این کشور زیبا می باشد که باعث شده برای بخش اعظمی از گردشگران شگفت انگیز باشد و انگشت تعجب را بر دهان بکشد. این دریاچه یکی از شگفتی‌های طبیعی و از زیباترین جاذبه‌های گردشگری این شهر می باشد. بسته به علاقه شخصیتان در صورت علاقه مندی به طبیعت می توانید این دریاچه زیبا را در صدر لیست جاذبه این شهر قرار بدهید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران آلماتی

جذابیت های طبیعی و انسانی کشور قزاقستان باعث شده که این کشور امروزه به یکی از مقاصد اصلی گردشگران تبدیل شود. راه های گوناگونی برای خرید این بلیت وجود دارد اما یکی از ایده آل ترین آنها بهرگیری از ساده ترین روش ممکنه یعنی مراجعه به سایت های فروش اینترنتی بلیط هواپیما تهران آلماتی می باشد.

کلیسای زنکوف یکی از زیباترین سازه های این شهر می باشد که قدمت بسیار طولانی دارد. یکی از چندین بنای مهم و تاریخی  قزاقستان می باشد که هر ساله گردشگران زیادی برای عکس گرفتن و بهره مندی از هنر پدران این سرزمین بلیط هواپیما آلماتی را رزرو می کنند. پارک پانفیلووا با طراحی ویژه اش از این بنای زیبا پذیرایی می کند.

قیمت بلیط هواپیما تهران آلماتی

هر چند نوسان شدید قیمت دلار در سال های اخیر باعث شده است که حجم گردشگری برون مرزی روند نزولی را در پیش گرفته است لیکن جذابیت هایی وجود دارد که موجب ترغیب افراد به رزرو بلیط هواپیما تهران آلماتی می شود.

این کلیسا در سال ۱۹۰۷ بنا گردید. از ویژگی های جذاب این سازه زیبا، طراحی آن با چوب بدون بهره گیری از میخ در پیوند دادن آنها می باشد. این کلیسا با 56 متر ارتفاع یکی از ۸ بنای چوبی بلند در جهان است توصیه ما به شما عزیزان استفاده از تورها و معرف هایی است که شما را با بخش بخش این کلیسا آشنا کنند و با رزرو بلیط هواپیما تهران خاطره آن را در ذهن داشته باشید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

پیست اسکی روی یخ پاتیناز یکی از بکرترین و مهم ترین مقاصد گردشگری این شهر می باشد که باعث شده است توریست ورزشی یکی از مهم ترین طیف های گردشگری باشد از این رو رزرو بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری در اولویت ورزشکاران و علاقه مندان این رشته قرار گرفته است چرا که ارزانترین نوع پرواز های می باشد لذا شما می توانید همزمان بلیط هواپیما آلماتی به تهران را رزرو نمایید تا به شکل آسوده خاطر به برنامه هایتان رسیدگی نمایید.