با بلیط هواپیما اصفهان آنتالیا سفری را به شهری با کوه ها و جنگل های بسیار زیبا آغاز کردید، جایی که در هر گوشه و کنار آن آثاری از خرابه های روم و یونان باستان را می توانید ببینید. مسیرهای پیاده رویی بسیار دلربا و آبشار های بسیار خیره کننده، رویایی است که هر ماجراجویی آن را در ذهن خود می پروراند.

یک منطقه مدیترانه ای بسیار فریبنده با محله های قدیمی، غذا های متنوع ترکی، موسیقی و بوتیک های متعدد جایی است که فکر سفر به آن بسیار وسوسه انگیز است. در ادامه با ماه همراه باشید تا مواردی از گزینه های گردشگری در این سفر را برای شما بازگو کنیم.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان آنتالیا

تنها کافی است تا با خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان آنتالیا خود را به این شهر برساند، تقریبا اگر یک ساعت برای رانندگی از مرکز شهر به سمت منطقه پیسیدیا یا پیسیدیان (Pisidian) جایی که در گذشته بخشیی از آسیای صغیر نامگذاری می شده در نظر بگیرید.

می توانید خود را به پارک ملی کوه Gulluk Dagi برسانید جایی که یکی از افسانه ای ترین آثار بجای مانده به نام ترمسوس (Termessos) را می توانید مشاهده کنید.

تقربا در ارتفاع 1000 متری از سطح دریا و با کمی کوه پیمایی می توانید بقایای یک شهر باستانی را مشاهده کنید. دیوارها و خانه های سنگی بجا مانده از قرن ها پیش هنوز در دل کوه وجود دارند و بهترین چیزی که می توانید در این ناحیه پیدا کنید تاتر سنگی شهر است. میدانی بسیا بزرگ با سکو هایی برای نشستن تماشاگران.

نکته مهم: اگر قصد داشتید به این منطقه بروید حتما آب و قدری خوراکی و کفش مخصوص کوهپیمایی و یا پیاده روی به همراه داشته باشید.

قیمت بلیط هواپیما اصفهان آنتالیا

یکی از مهمترین معیار ها برای آژانس ها پروازی و ایرلاین ها فاصله دو شهر است، برای مثال در مورد قیمت بلیط هواپیما اصفهان آنتالیا نییز این مسئله وجود دارد.

باید این نکته را در نظر بگیرید، که آیا پرواز شما مستقیم انجام می شود و یا غیر مستقیم. حالت اول که کاملا مشخص است، شما بلیط هواپیما آنتالیا را رزرو می کنید و بعد از سوار شدن به پروازتان کمی بعد در فرودگاه مقصد پیاده می شوید.

 اما پرواز های غیر مستقیم معمولا ارزانترین نرخ را برای مسافران دارند، اما از طرفی غیر مستقیم بودن به این معنا است که شما به اول از مبداتان به شهر دیگری پرواز می کنید، ممکن است چند ساعت و یا چندین ساعت در فروگاده دیگری معطل شوید و سپس پرواز شما برای مقصد انجام شود.

فاصله پرواز اصفهان به آنتالیا حدود 2700 کیلومتر است و معمولا بیشتر پرواز ها نیز بصورت مستقیم انجام می شوند.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

معمولا در ماه هایی که سفر به ترکیه زیاد است بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان بیشتر پیدا می شود. البته این را نیز در نظر داشته باشید که در حال حاظر به دلیل همه گیری ویروس کرونا در تمامی نقاط جهان پرواز ها از قبل برای این شهر در نظر رفته شده اند وبیشتر می تواند بلیط هواپیما اصفهان آنتالیا را بصورت سیستمی رزرو کنید تا انواع دیگر.