اگر تاکنون برنامه سفری را به سمت جنوب کشور نداشته اید، بلیط هواپیما ابوموسی فرصتی مناسب است تا به نقاط جنوبی کشور سری بزنید. جزایر جنوبی ایران یکی از نقاط مهم کشور و همچنین جهان محسوب می شوند، و صد البته که از لحاظ گردشگری نیز مورد توجه قرار دارند.

این جزیره زیبا بر ااس تقسیمات کشوری بخشی از استان زیبای هرمزگان به شمار می رود. و م توان گفت به دلیل قرار گیری در مدار جغرافیایی حدود بیست و شش درجه یکی از جنوبی ترین نقاط کشور است.

به دلیل قرار گیری در آب های دریا دارای رطوبت هوای زیادی درطول سال است و زمستان ها در اینجا گرم و معتدل و تابستان های بسیار شرجی را در بخش دیگر سال شاهد هستیم.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما ابوموسی

به دلیل برنامه های پروازی این فرودگاه شما تنها از شهر های خاصی به عنوان مبدا قادر به رزرو آنلاین بلیط هواپیما ابوموسی هستتید. اگر مایل به سفر به این جزیره هستید باید بدانید که راه های مختلفی برای رسین به آن وجود دارد.

شما می توانید با دریافت برنامه های تور های مسافرتی برای بازدید از این منطقه هماهنگ کنید و یا اینکه با ررزرو پرواز سفری را خودتان طرح ریزی کنید.

اما قبل از هرچیز باید ببینید از چه جاذبه هایی می توان بازدید کرد. ابعادی که در اندازه گیری های جغرافیایی برای این منطقه اعلام شده است، چیزی در حدود چهارده کیلومتر مربع اعلام شده است، و گفته می شود بر اساس داده های توپوگرافی چیزی ارتفاع بلند ترین بخش های آن در حدود 400 متر از سطح دریا بالا تر است.

التبه شاید به دلیل ابعاد آن نباید انتظار جاذبه های گردشگری چندان فاخری را داشت اما باید گفت با امکاناتی که در سال های اخیر برای این جزیره فراهم شده است، پارک های آبی و پلاژ های متعددی در گوشه و کنار این جزیره قرار گرفته و سواحل بکر آن نیز برای هر بیننده ای لذت بخش خواهد بود.

قیمت بلیط هواپیما ابوموسی

قیمت بلیط هواپیما ابوموسی را با انتخاب تاریخی رفت و یا برگشت، از مبدا یا مقصدی که برای سفر تان در نظر دارید به صورت لحظه ای دریافت کنید.  همان طور که پیش تر گفتیم، پرواز های نسبتا ی به مقصد این جزیره انجام می شوند، البته در قیاس با سایر جزایر مانند کیش و یا قشم.

علت در این است که این محدوده و زایر تنب بزرگ و کوچک که توابع آن به حساب می آیند بیشتر جنبه استراتژیک دارند، هر چند در کتب تاریخی نیز به سلطه ایران بر ان ها اشاره شده.

البته در سال های قبل ادعا های واحی از سمت برخی کشور های عربی مبنی بر مالکیت این جزایر مطرح شد که با اقدام و پاسخ قاطع مقامات کشور مواجه شد.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

از آنجایی که حجم سفر های در این قسمت از کشور کم است، بعضا شاید کمتر بتوانید بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان را پیدا کرد. این نکته ای است که در سایت های فروش بلیط پرواز به آن اشاره ای نمی شود.

اگر قصد بلیط هواپیما را برای این سفر رزرو می کنید، بهتر است برای اینکه ارزانترین پرواز را رزرو کنید، زمان و تاریخی را انتخاب کنید که سفر های کمتری در آن بازه انجام می شوند و مسافرران کمتری بلیط هواپیما ابوموسی را تهیه می کنند.