تنب کوچک، بزرگ و ابوموسی سه تافته ای که با نام ایران بافته شده اند و هیچ کشور کوچک و ضعیفی در حد آن نیست که این خطه را از نام ایران جدا کند. خوشبختانه به لطف تلاش مسئولین و نظامیان، با احداث فرودگاه در این جزیره امکان سفر به این نقطه  را با رزرو بلیط هواپیما تهران ابوموسی فراهم کرده است.

این جزیره  که جنوبی ترین نقطه ایران می باشد متعلق به استان هرمزگان است که 12 کیلومترمربع وسعت دارد  و با 222 کیلومتر فاصله از مرکز استان و جمعیتی 2هزار نفری و با شرایط جوی گرم و مرطوب که در اکثر روزهای تابستان میزان شرجی بودن به بالاترین حد ممکن خود می رسد و شرایط را بسیار دشوار می نماید همچون نگینی در دل خلیج فارس می درخشد.

این جزایز سه گانه که بدلیل موقعیت استراتژیک خود و داشتن عمق مناسب امکان پهلوگیری کشتی های غول پیکر نفتی و غیره را مهیا کرده است برای جمهوری اسلامی ایران خط قرمز می باشد و هرگونه سوءنیت در مورد این جزایر با پاسخ های غیر قابل پیشبینی همراه خواهد بود. البته این موضوع هم از لحاظ اسناد تاریخی وبین المللی آن قدر مستدل و واضح هست که نیازی به کوچکترین فکر کردنی به این موضوع نمی باشد.

ما شما را دعوت می کنیم تا برای دیدن یکی از زیباترین سواحل دنیا با رزرو بلیط هواپیما ابوموسی به این جزیره سفر نمایید. آب این  جزیره به شفافیت و تمیزی معروف بوده و بدلیل گونه های مختلف جانورهای دریایی از قبیل لاک پشت سبز، شاه میگو، ماهیان تزئینی، کوسه، مارماهی و … یکی از بهترین نقاط ایران برای دیدن این زیبایی ها خدادادی می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران ابوموسی

تنها را دسترسی آسان و بدون دردسر برای سفر به قلب خلیج فارس رزرو بلیط هواپیما تهران ابوموسی آن هم بصورت اینترنتی از سایت آنی تیکت 24 می باشد، تا با پرداخت امن و مطمئن بتوانید از سفر خود لذت ببرید. فارغ از این موضوع برای مدیریت برنامه های خود بلیط هواپیما ابوموسی به تهران را هم می توانید رزرو بفرمایید .

امروزه با روند رو به رشد و فراگیر شدن اینترنت مصائب و مزایای زیادی را با خود به همراه آورده است. یکی از مشکلاتی که امروزه گریبانگیر جامعه ما شده است و موجب ناراحتی بزرگتر ها و اهالی خانواه شده است بحث شبکه های مجازی و حضور بدون مدیریت  جوانان در این حوزه می باشد که باعث می شود متوجه حضور اطرافیان خود نشوند و از امور مهمی چون ورزش یا مطالعه کتاب و از همه مهمتر زندگی شخصی و خانواده خود باز بمانند که در این رابطه بحث اعتیاد به فضای مجازی مطرح می گردید.

قیمت بلیط هواپیما تهران ابوموسی

بلیط هواپیما تهران ابوموسی براحتی برای افراد از طریق سایت های اینترنتی قابل رزرو کردن می باشد. ایرلاین ارائه دهنده خدمات پروازی در این مسیر کیش ایر می باشد که با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد دارای قیمت مناسبی می باشد و میزان استقبال از این مسیر هوایی قابل قبول می باشد. البته بدلیل رقابتی نبودن این مسیر هوایی برخلاف مسیری مانند بلیط هواپیما تهران قیمت های آن ثابت می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

رزرو کردن ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری تهران ابوموسی کار بسیار دشواری است اما این مسئله غیر ممکن نمی باشد و تنها شما باید سایت ما را پیوسته پیگیری نمایید و با باز گذاشتن تاریخ پرواز خود و مدیریت زمان آن و با داشتن اندکی شانس به این امر دست یابید. اما به این مسئله توجه داشته باشید که ممکن است زمان سفر خود را از دست بدهید چرا که شاید نتوانید همیشه این نوع از بلیط را خریداری نمایید.