اردبیل یکی از شهرهای تاریخی و باستانی ایران می باشد که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و کمی متفاوت با شهر اصفهان می باشد. با خرید بلیط هواپیما اصفهان اردبیل به این شهر بزرگ سفر کنید و از گشت و گذار در این شهر لذت ببرید. این شهر دارای جاذبه های تاریخی و هم چنین دارای جاذبه های طبیعی بسیار زیادی می باشد.

تاریخی ترین بنای این شهر که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده و پس از خرید بلیط هواپیما اردبیل می توانید از آن بازدید کنید، آرامگاه شیخ صفی الدین می باشد. ایشان عارف نامداری بوده است که در این راه عزلت و انزوا را انتخاب کرده بود و دارای فضایل و کمالات زیادی بوده است و از این حیث دارای مریدان بسیار زیادی بوده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان اردبیل

مسجد جامع اردبیل، بقعه سید امین الدین جبراییل از دیگر بناهای تاریخی این شهر می باشد که می توانید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان اردبیل از آنها دیدن کنید. اکثر افراد اردبیل را به خاطر سرعین می شناسند و برای بازدید از این منطقه به آن سفر می کنند. شاید یکی از دلایل محبوبیت این منطقه در میان گردشگران وجود چشمه های آب گرم در سرعین می باشد که دارای خواص درمانی و شفابخشی فوق العاده می باشد.

جدا از این چشمه های آب گرم، سرعین دارای جاذبه های طبیعی تاریخی دیگری نیز می باشد که حتما باید در طول اقامتتان و در مدت زمان حضور در این شهر و قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما اصفهان از آنها بازدید کنید. تپه آناهیتا که دارای قدمتی بیش از 2000 سال قبل از میلاد مسیح می باشد در سرعین قرار دارد و نشانه ها حاکی از آن است که این محلی برای نیایش زرتشتیان بوده است و در این محل آتشکده ای زیبا وجود داشته است.

قیمت بلیط هواپیما اصفهان اردبیل

همانطور که گفته شد چشمه های آب گرم سرعین مشهور ترین جاذبه ی گردشگری این شهر و حتی شناخته شده در خاورمیانه می باشد که افراد زیادی پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما اصفهان اردبیل برای استفاده از این چشمه های آبگرم و منتفع شدن از خواص درمانی این چشمه ها به این شهر سفر می کنند.

برای استفاده از چشمه های آب گرم می توانید قبل از رزرو بلیط هواپیما اردبیل به اصفهان به مجموعه چشمه های آب گرم سبلان مراجعه کنید. این مجموعه دارای تجهیزات بسیار مدرن و عالی می باشد. سونای خشک، سونای بخار، استخرهای آب گرم، وان های انفرادی، ماساژ، پزشک مشاور، سوییت های وی آی پی ، کافی شاپ و رستوران می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

دهکده و پیست اسکی  الوارس بهشت، دوستداران ورزش اسکی می باشند که پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری بدون فوت وقت به آن مراجعه می کنند. این پیست اسکی هشت ماه سال پوشیده از برف می باشد و بسیار مورد استقبال ورزشکاران و دوستداران این ورزش قرار می گیرد. علاوه بر وجود پیست اسکی طبیعت روستا، دره های پوشانده شده از گل و زندگی عشایری وهوای مطبوع این دهکده را به یک قطب گردشگری بسیار قوی تبدیل کرده است که روزبه روز بر تعداد مسافرانی که از اینجا دیدن می کنند افزوده می شود.