استان اردبیل به مرکزیت اردبیل دارای چاذبه های گردشگری بیشماری است، که یکی از معروفترین آن سرعین می باشد. سرعین را با عنوان شهر چشمه های آب گرم می شناسند و یکی از مقاصد بسیار محبوب برای سفرهای تابستانی می باشد. برای بازدید از این چشمه ها و دیگر نقاط دیدنی آن کافی است بلیط هواپیما رشت اردبیل را بخرید.

در ادامه برخی از نکاتی که در طی سفر به این شهر پس از رزرو بلیط هواپیما اردبیل به کارتان خواهد آمد آورده شده است. جاذبه های سرعین کاملا معرفی شده است و همچنین چند اقامتگاه عالی نیز نام برده شده است که در طول اقامتتان در این شهر به مشکل برنخورید. یکی از دیدنی های زیبای این شهر تپه ای باستانی به نام آناهیتا می باشد که دارای قدمتی بسیار زیاد می باشد و با توجه به بقایای برخی از سازه ها، حاکی از آن است که قبلا در این تپه آتشکده هایی برای عبادت اهورامزدا وجود داشته است. این تپه در قسمت غرب شهر قرار گرفته است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت اردبیل

همانطور که در ابتدای متن نیز گفتیم، سرعین بیشتر محبوبیتش به خاطر وجود چشمه های آبگرم آن می باشد و اکثر کسانی که با خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت اردبیل به آن سفر می کنند به خاطر استفاده از اثرات درمانی این چشمه های آبگرم می باشد. یکی از مدرنترین و مجهزترین این مجموعه های آب گرم که قبل از خرید بلیط هواپیما رشت می توانید به آن سر بزنید، مجتمع آبگرم سرعین میباشد.

این مجموعه دارای استخرهای تک و دونفره است، که به متصل به چشمه های آبگرم می باشد. همچنین دارای سونای خشک، بخار، بخش های فیزیتراپی، دوش، وان، بوف و رستوران می باشد. خیلی افراد که دارای بیماری های مفصلی و پوستی هستند به امید درمان به این شهر سفر می کنند و اکثرا هم جواب می گیرند و علت اثر بخشی آن احتمالا وجود املاح معدنی موجود در آب می باشد.

قیمت بلیط هواپیما رشت اردبیل

اگر به ورزش های زمستانی اللخصوص اسکس علاقه ی زیادی دارید، باید به رویتای الئاریس سرعین سر بزنید، پیست اسکی الواریس پیست شماره یک در ایران می باشد و 8 ماه از سال پوشیده از برف و مناسب برای ورزش اسکس می باشد. از آنجا که ورزش اسکس خود جر ورزشهای هزینه بر محسوب می شود پس قطعا قیمت بلیط هواپیما رشت اردبیل برایتان مطرح نخواهید بود.

مطمئن باشید از اسکی کردن در این پیست لذت خواهید برد . چیزی فراتر از انتظارتان خواهد بود. علاوه بر اسکی، چشم انداز زیبایی از دره هایی با گل های رنگارنگ، زندگی عشایری و آب وهوای فوق العاده اش این روستای 3000 ساله را به یک قطب گرذشگری مهیج تبدیل کرده است؛ همچنین می توانید قبل از خرید بلیط هواپیما اردبیل به رشت سوغاتی خود را نیز تهیه کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

اگر شانسی بلیط چارتر توانستید تهیه کنید و به این استان سفر کنید بد نیست به روستای آتشگاه نیز سر بزنید. این روستا به علت معابد باستانی و تپه های زیبا و طبیعت بکرش مشهور است. حال اگر پس از خرید بلیط لحظه آخری دوست دارید در یک هتل لوکس اقامت داشته باشد بهتر است هتل لاله سرعین و یا هتل رویال را رزرو کنید. هتل های مناسبتر آن هم هتل ساسان، هتل ارشاد، هتل صحت می باشد که برای کسانی که بلیط ارزان خریدند مناسب است.