اردبیل دارای مراکز خرید بسیار پرطرفدار در میان مسافران می باشد، که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما تبریز اردبیل از آن ها دیدن کنید. مجتمع تجاری شورا سنتر، یک مرکز خرید همه چیز تمام می باشد که تمام نیازها و احتیاجات شما را برطرف خواهد کرد. این مرکز خرید مجلل در خیابان عطایی واقع شده است و می توانید پس از خرید بلیط هواپیما اردبیل به آن مراجعه کنید و یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.

مرکز خرید الماس یکی دیگر از مراکز خرید لوکس سهر می باشد که در میان مسافران و گردشگران بسیار شناخته شده می باشد. علت محبوبیت این مرکز خرید کیفیت بالای اجناس در عین حال قیمت مناسب آن ها می باشد. این مرکز خرید در میدان شریعتی قرار گرفته است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز اردبیل

بازار طلا فروشان اردبیل یکی دیگر از بازار پر طرفدار مخصوصا زوج های جوان می باشد. اگر قصد خرید طلا را دارید می توانید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز اردبیل به خیابان آیت الله مروج مراجعه کنید و از انواع طلا و جواهرات لین بازار دیدن کنید.

اگر پس از سفر به اردبیل قصد بازدید از چشمه های آب گرم را داشتید باید به سرعین بروید. پس از استفاده ار امکانات رفاهی این مجموعه می توانید از مراکز خرید این شهر نیز دیدن کنید و بهترین سوغاتی ها را تهیه کنید. مرکز خرید مانائس و مرکز خرید اوپارک دو مرکز خرید بسیار عالی در این شهر می باشد. اگر به دنبال سوغات و خوراکی های خوشمزه ی اردبیل هستید باید به مجتع تجاری اوپارک مراجعه کنید.

قیمت بلیط هواپیما تبریز اردبیل

هر چقدر که مجتمع های تجاری لوکس و مراکز خرید را بگردید ولی تجربه ی خرید در بازار تاریخی اردبیل تجربه ای متفاوت خواهد بود. این بازار مربوط به دوران صفویه می باشد و دارای معماری بینظیری می باشد. دالان های تو در تو که هر کدام منتهی به دنیایی مغازه های رنگارنگی می باشد بسیار هیجان انگیز خواهد بود که می توانید پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما تبریز اردبیل این حس را تجربه کنید.

اگر پس از بازار گردی خسته شدید، وقت صرف غذاهای خوشمزه محلی و سنتی این شهر می باشد. آش رشته اردبیل غذایی نیست که بتوانید به راحتی از آن بگذرید. این آش خوشمزه مخصوصا در زمستان بسیار پرطرفدار می باشد که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما اردبیل به تبریز آن را امتحان کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

آش شیر یکی از متفاوت ترین و لذیذترین غذاهای این شهر می باشد که تا قبل از امتحان آن شاید نظر مساعدی نسبت به طعم آن نداشته باشید. اما یک قاشق از آن کافی است تا نظرتان را نسبت به آن عوض کند. این آش خوشمزه تنها با گندم، جو پوست کنده و شیر تهیه می شود و حتما پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری آن را امتحان کنید.

آش گیلدیک یکی دیگر از بی نظیر ترین آش های اردبیل می باشد که با سبزی کوهی و نسترن کوهی درست می شود. در این آش کوفته قلقلی نیز استفاده می شود و طعمی بی نظیر دارد. این آش در میان گردشگران بسیار پرطرفدار می باشد و خواص درمانی نیز برای آن ذکر شده است. آش یارما یکی دیگر از غذاهای سنتی اردبیل می باشد که حتما قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما تبریز آن را امتحان کنید و از طعم خوشمزه ی آن لذت ببرید.