گاهی بهتر است که انسان نداند می خواهد به کجا سفر کند یا این که دوست دارد به مکانی برود که هم به طبیعت و تاریخ گردی خود بپردازد هم به تفریح و خوردن غذاهای بی نظیر البته در جوی آرام و با صفا آدرس این مکان نامعلوم فقط فقط خطه آذربایجان غربی است و وسیله ای رسیدن به آن هم بلیط هواپیما اصفهان ارومیه که با کوچکترین زحمتی می توانید از سایت آنی تیکت 24 آن را رزرو بفرمایید.

این شهر تاریخی در صفحه های پر از گرد گذشته شاهد حکومت های مختلفی بوده که خون های بیگناهی را ریخته و برخی هم نجات داده ند، از آثار بدست آمده در تل های این خطه تاریخی به هزاره قبل میلاد مسیح مهر تایید می زند و نشان دهنده با اصالت بودن مردمان این شهر و استان دارد. اما آن چیزی که در این خطه بسیار خودنمایی می کند وجود ادیان مختلفی است که با وجود آداب و رسوم گوناگون اما در کمال آسایش و آرامش زندگی می کنند.

ارمنی، آشوری، سنی، شیعه، مسیحی و… در این شهر زندگی می کنند وجود مسجد جامع ارومیه که نشان از تمدن اسلامی ایرانی دارد و در حکومت سلجوقیان  که توجه خاصی به این خطه داشته اند بنا شده است پس از مسجد جامع اصفهان بزرگترین و مهم‌ترین محراب مسجد در ایران محسوب می شود اما از سوی دیگر دومین کلیسای تاریخی جهان با نام کلیسای تاریخی نه‌نه مریم هم در این شهر قرار دارد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان ارومیه

با رشد چشمگیر گوشی های هوشمند و امکان استفاده عموم از شبکه جهانی وب بیشتر ابعاد زندگی انسان تحت تاثیر خود قرار داده است به گونه ای که دیگر خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان ارومیه برای کوچکترین عضو خانواده نه جای ابهامی دارد و نه یک امر غیر قابل حل؛ البته با در نظر گرفتن موضوعاتی مانند اعتبار و امنیت سایت یک مجموعه کامل از خرید توسط شما صورت خواهد گرفت.

در اینجا قصد داریم تا برای رزرو بلیط هواپیما ارومیه خود بازدید از دو مکان گردشگری کم نظیر را در دستور کار خود قرار دهید. در وهله اول دریاچه زیبای ارومیه بزرگترین دریاچه‌ آب شور در خاورمیانه که 17 کیلومتری تا مرکز این استان فاصله دارد. خوشبختانه با لطف پروردگار در میانه دهه نود با افزایش بارندگی ها جانی تازه به جسم در حال موت دریاچه وارد شد و موجب گشت تا پرندگان زیبای مهاجر نظیر فلامینگو، پلیکان، کفچه‌نوک، اکراس، لک‌لک و غیره به زیستگاه ثابت خود برگردند و اکوسیستم حاکم بر این منطقه از جهان به روال طبیعی خود برگردد.

کبودان (قویون داغی)، اشک داغی، آرزو و اسپیر مهمترین جزایر این دریاچه اند که هر ساله در حال کم و زیاد کردن سهم خود از دریاچه هستند؛ زرینه‌رود، سیمینه‌رود، تلخه رود، گادر، باراندوز، شهرچای، نازلو و زولا هم رودخانه هایی هستند که بسته به سخاوت آسمان، بر پهنای دریاچه زیبا وارد می شوند.

قیمت بلیط هواپیما اصفهان ارومیه

نوسان قیمت ها امروزه دیگر یک امر عادی برای مردم ایران شده و دیگر به تغییر قیمت ارابه مرگ از 20 میلیون به 75 میلیون واکنشی  نشان داده نمی شود البته عوامل مهمی از قبیل مدیریت بسیار عالی دولت و مسئولین در کنترل قیمت دلار و لوازم اولیه زندگی هم برای این موضوع تاثیر گذاشته است اما نکته ای که در مورد قیمت بلیط هواپیما اصفهان ارومیه به عنوان یک پارامتر مهم بسیار تاثیر گذار است بحث نوع بلیط از منظر اکونومی و سیستمی یا فرست کلاس بودن می باشد.

نکته ای که می توان برای کاهش هزینه های در نظر گرفت در وهله اول مدیریت زمان پرواز برای رزرو بلیط های چارتر ارزان قیمت و همچنین رزرو بلیط هواپیما ارومیه به اصفهان همزمان با مسیر رفت می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

مدیریت زمان پرواز یا به نوعی سیاست پروازی بیشترین سود را به شما می دهد به گونه ای که اگر بخواهید به یک شهر پر متقاضی مانند اصفهان سفر نمایید طبیعتا بازه زمانی تابستان و عید نوروز رزرو بلیط چارتر بسیار گران تر از بلیط های سیستمی می باشد اما در سایر زمان ها مانند زمستان یا روزهای خاصی از تابستان شما قادر به رزرو ارزانترین بلیط از نوع لحظه آخری می باشید که بسیار لذت بخش می باشد.

اما دومین اثر که توصیه می گردد قبل از رزرو بلیط هواپیما اصفهان حتما بازدید بفرمایید غار سهولان می باشد. دومین غار آبی در ایران که در زبان کردی به یخبندان معروف می باشد که اشاره به فضای بسیار خنک و سرد درون غار دارد. مکان این غار در ۳۵ کیلومتری مهاباد می باشد که در جوار کردان غیور لذت مضاعفی می توان از این مجموعه گردشگری برد.

ناشناخته بودن غار یکی از چالش برانگیزترین جاذبه های طبیعی را برای دوستداران طبیعت فراهم کرده است شما در داخل غار در حالی که سوار بر قایق هستید قندیل و بلور های بی نظیر آهکی را در سقف مشاهده می کنید که عنان از کف هر طبیعت دوستی می رود. برای دیدن این بهشت زمینی 3 ساعت زمان گرچه کم است اما لذتی برای شما به یادگار می گذارد که پایانی به درازای عمر می طلبد.