ارومیه یکی از کلان شهرهای غربی کشور  عزیزمان ایران می باشد. اکثریت مردمان این شهر ترک زبان می باشند ولی نگران نباشد آنها فارسی را به خوبی متوجه می شوند و می توانید برای تعطیلات تابستانی با تهیه بلیط هواپیما رشت ارومیه به  این شهر زیبا سفر کنید. به علت اینکه در پاییز و زمستان شاهد کاهش شدید دما می باشیم بهتر است در سه ماه تابستان به این شهر سفر کنید تا سرمای هوا مانع از گشت و گذار و پیاده روی در خیابان های زیبای این شهر نشود.

قطعا بازار هر شهر یکی از هیجان انگیزترین مکان هایی هست که در طی سفر از آن بازدید خواهید کرد. ارومیه نیز دارای یک بازار بزرگ زیبا می باشد که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما ارومیه از آن دیدن کنید. این بازار سنتی مکان بسیار مناسبی برای خرید سوغات می باشد. برای رفتن به بازار ارومیه باید به خیابان امام خمینی بروید. می توانید هم با استفاده از اتوبوس ها و هم با تاکسی ها به این خیابان بروید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت ارومیه

سوغات این شهر که می توانید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت ارومیه تهیه کنید، نقل می باشد. تقا ارومیه در میان شهرهای ایران بسیار معروف و مشهور است و دارای انواع مختلفی است، به عنوان مثال نقد بید مشک، نقل زعفرانی، نقل گل محمدی برخی از معروفترین این نقل ها می باشند.

از دیگر سوغات این شهر که قبل از خرید بلیط هواپیما رشت می توانید تهیه کنید حلوای هویج، حلوا ی گردو و عرقیجات اورومیه می باشد. عرقیجات این شهر از درجه ی کیفیت و مرغوبیت بسیار بالای برخوردار است و این کیفیت بالای آن به خاطر نوع آب و هوای مساعد آن برای رویش انواع گیاهان دارویی و کوهی در دامنه ی کوههای آن است.

قیمت بلیط هواپیما رشت ارومیه

علاوه بر یک خرید فوق العاده در بازار ارومیه، نوع معماری بازار نیز قابل توجه می باشد. این بازار مربوط به دوران صفویه می باشد و در آن زمان اجناس و کالاها توسط شتر از سمت مرز وارد بازار می شدند. قیمت بلیط هواپیما ارومیه رشت در مقابل این همه جنس های متنوع و رنگارنگ چیزی نمی باشد. پوشاک موجود در بازار معمولا خارجی و ترک می باشد که از دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد، همچنین نسبت به دیگر شهرها دارای قیمت پایین تری می باشد.

حالا که خریدتان را در بازار انجام داده اید بهتر است بدون معطلی به بازدید دریاچه ارومیه بروید. دریاچه ای که با خطر مرگ و نابودی دست و پنجه نرم می کند که به لطف بارندگی های اخیر کمی از وضعیت بحرانی آن کاسته شده است. دریاچه ارومیه بزرگترین دریاچه ی داخلی و همچنین قبل از خشکسالی های اخیر بزرگترین دریاچه ی خاورمیانه و ششمین دریاچه ی بزرگ نمکی در جهان بوده است که متاسفانه به علت سوء مدیریت دچار کم آبی و از بین رفتن این اکوسیستم بسیار مهم و حیاتی شده است.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

نشستن کنار دریاچه و تماشای پرندگانی که بر فراز آن پرواز می نند یکی از کارهای جذابی است که مسافرانی که با خرید بلیط چارتر به این شهر سفر می کنند؛ انجام می دهند. همچنین گرفتن عکس در کنار دریاچه و در هنگام غروب خورشید را فراموش نکنید. اگر دوست داشته باشید می توانید قبل از خرید بلیط لحظه آخری و بلیط هواپیما ارومیه به رشت یک قایق اجاره کنید و در دریاچه قایقرانی کنید و جزیره های زیبای درون دریاچه را کشف کنید.