آیا در مورد تخت سلیمان در ارومیه و داستان های مربوط به آن چیزی شنیده اید؟ بلیط هواپیما شیراز ارومیه را رزرو کنید تا به این مکان مرموز و رمزآلود سفر کنید. برخی می گویند که در آبهایش گنج سلیمان مخفی شده است و افراد زیادی برای پیدا کردن این گنج به قعر این آبها رفته اند و هرگز برنگشته اند، پس بهتر است هوس شنا و پیدا کردن گنج در این آب ها را نکنید. برخی می گویند که سلیمان نبی در کوه هایش شیطان را به غل و زنجیر بسته است. برخی هم می گویند که این جا زادگاه زرتشت است و محل اختفای گریل مقدس می باشد.

برای کشف حقیقت چمذانتان را ببنید و با خرید بلیط هواپیما ارومیه به این مکان جذاب در ارومیه سفر کنید. این منطقه در 45 کیلومتری تکاب واقه شده است و حدود 50 دقیقه با شهر فاصله دارد. طبق کاوش های باستان شناسی که در این منطقه صورت گرفته است، تمدن های مختلفی در اینجا بوده اند که قدیمی ترین آن مربوط به پانصد سال قبل ازمیلاد مسیح می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز ارومیه

پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز ارومیه، در این مکان یک آتشکده ی بسیار قدیمی برای 700 سال در آن آتش مقدس رامی سوزاندند و پس از حمله اعراب به ایران از بین رفته است. دیگری ایوان خسرو که بسیار شبیه طاق کسرا در عراق می باشد. یک کوه مخروطی شکل و یک دریاچه ی اسرار آمیز می باشد.

پس از بازدید ار این مجموعه ی شگفت انگیز می توانید خودتان را برای بازدید از دیگر جاذبه های شهر آماده کنید، مجموعه گردشگری آمند نیز یکی از مکان های پر بازدید این شهر می باشد که در تمام طول سال مملو از گردشگر می باشد. این مجموعه در نزدیکی روستای آمند افتتاح شده است و مناسب برای انواع ورزش های آبی می باشد. پس اگر شما هم از طرفداران ورزش آبی هستید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما شیراز از این مجموعه دیدن کنید و فرصت دیدن آن را از دست ندهید.

قیمت بلیط هواپیما شیراز ارومیه

این مکان دارای رستوران و کافه های بسیار عالی می باشد که پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما شیراز ارومیه می توانید از آنها استفاده کنید، همچنین اگر ورزش های آبی این مجموعه شما را خسته کرد باید بدانید که در اینجا یک هتل 5 ستاره ی بسیار لوکس وجود دارد. البته اگر دوست دارید در هزینه های سفر صرفه جویی کنید می توانید هتل های مناسبتر داخل شهر رارزرو کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

حالا که در این شهر زیبا که به پاریس ایران معروف است هستید، بهتر است قبل از برگشت و خرید بلیط چارتر و بلیط هواپیما ارومیه به شیراز از غذاهای سنتی این شهر نیز بخورید. غذاهای محلی این شهر بسیار متفاوت از غذاهای دیگر شهرها می باشد و قبل از خرید بلیط لحظه آخری بهتر است با آنها آشنا شوید.

این شهر به علت نوع آب و هوایش دارای محصولات کشاورزی بسیار عالی می باشد و همچنین دارای محصولات لبنی بسیار عالی می باشد. دوغ، ماست، شیر این شهر عالی و بدون هیچ گونه مواد افزودنی است و در صورت امکان بهتر است پس از رزرو ارزانترین بلیط کمی از این محصولات لبی با خود ببرید.