ارومیه یک کلان شهر زیبا می باشد که به لقب پاریس ایران دارد. این شهر یکی از سرزنده ترین و زیباترین شهرهای ایران می باشد که اکثرا حیات آن را به حیات دریاچه ارومیه می شناسند. برای دیدن پاریس ایران با خرید بلیط هواپیما تبریز ارومیه به آن سفر کنید. دریاچه ای که در سالهای اخیر با بحران کم آبی و خشک سالی دست و پنجه نرم می کند. ارومیه دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و متنوعی می باشد که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما ارومیه از آن ها دیدن کنید. همچنین علاوه بر وجود این جاذبه ها دارای تفرجگاه های بسیار متنوعی نیز می باشد که این شهر را برای هر نوع سلیقه ای مناسب سفر می سازد.

بهترین زمان سفر به این شهر فصل تابستان می باشد تا سرمای این شهر شما را اذیت نکند. پس بدون نعلل برای تابستان بعدی برنامه سفرتان را به این شهر بچینید. دریاچه ی ارومیه قطعا جز مکان هایی می باشد که نخواهید توانست بودن تفاوت از کنار آن عبور کنید. تماشای پرندگان، نشستن کنار دریاچه، قایق سواری در دریاچه، بازدید از جزیره های دریاچه تنها تعدا کمی از تفریحات کنار این دریاچه می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز ارومیه

تخت سلمیان نیز پیشنهاد آنی تیکت 24 برای افرادی که دنبال ماجراجویی می باشد. بهتر است پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز ارومیه به این مکان مرموز بروید و داستان های کشف نشده ی آن را کشف کنید. شاید شما یابنده ی گنج پنهان سلیمان در این منطقه باشید.

برای خرید سوغات سری به بازار بزرگ ارومیه بزنید. برای رفتن به این بازار بزرگ زیبا قبل از رزرو بلیط هواپیما تبریز باید به خیابان خیابان امام خمینی بروید. این بازار در فهرست آثار ملی ایران یه ثبت رسیده است و جز جاذبه های گردشگری شهر محسوب می شود. این بازار سنتی بسیار زیبا و پر از جنب و جوش و هیاهو می باشد و زندگی در آن جریان دارد. بهترین خرید ها را می توانید از این بازار انجام دهید.

قیمت بلیط هواپیما تبریز ارومیه

برای تفریح می توانید پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما تبریز ارومیه می توانید از پارک جنگلی شیخ تپه دیدن کنید این پارک جنگلی بسیار بزرگ دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی می باشد که می تواند انتخاب خوبی برای گذر تایم می باشد. همچنین ارومیه دارای طبیعت و آبشارهای زیادی می باشد که می توانید پس از سفر به این استان و قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما ارومیه به تبریز از آن ها دیدن کنید. آبشار شملکان، آبشار سوله دوکل، آبشار سولک، چشمه آب معدنی هفتابه، چشمه آب گرم هفت آباد برخی از آبشارها و چشمهه های جاری در استان می باشد که مناسب برای طبیعت دوستان می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

دهکده ی تفریحی چی چست نیز یکی از بهترین مراکز تفریحی ارومیه می باشد که می توانید پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری از آن دیدن کنید. این مکان تفریحی بسیار زیبا و مجهز به تمام امکانات تفریحی و رفاهی می باشد. هتل رستوران، شهربازی، پیست رالی، کارتینگ؛ موزه، اتاق های بازی مخصوص کودکان و … چیزهایی می باشد که این مجتمع تفریحی را به یکی از جاذبه ای تفریحی پر طرفدار در میان مسافران و همچنین اهالی شهر تبدیل کرده است.