کشور ترکیه یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در بین ایرانیان می باشد لذا تور های گردشگری بخش عمده فعالیت های خود را در این کشور متمرکز کرده اند از سوی دیگر ایرلاین های مختلف نیز سعی در سهولت و افزایش درآمد خود از این مسافرت ها اقدام به برقراری پرواز های مستقیم مانند امکان رزرو بلیط هواپیما تهران ازمیر به شهر های مختلف و گردشگر پذیر این کشور نموده اند که باعث ایجاد سهولت و افزایش تعداد گردشگران شده است.

پس از استانبول و آنکارا،  ازمیر یکی از مهمترین و بزرگترین شهر های ترکیه محسوب می شود که بدلیل برخورداری از جاذبه های شگفت انگیز به عنوان یک شهر مهم توریستی شناخته شده است جدا از آن از منظر امکانات شهری، صنعت، تجارت دریایی ، دانشگاه، و تاریخچه فرهنگی و باستانی سرآمد شهر های دیگر ترکیه می باشند.

 شهر ازمیر با آب و هوای مدیترانه ای در ناحیه اژه واقع در غرب کشور ترکیه با وسعتی برابر با در 7/34 کیلومتر مربعی و جمعیت تقریبی 3 میلیونی سومین شهر مهم این کشور محسوب می گردد.بدلیل ویژگی و معماری زیبای این شهر و وجود آثار تاریخی و باستانی شگفت انگیز لقب نگین دریای اژه را بر آن نهاده اند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران ازمیر

خیالتان از بایت خرید بلیط هواپیما تهران ازمیر راح باشد! با آسودگی چمدان های خود را ببندید و سپس وارد سایت آنی تیکت 24 شوید در این سایت با ارائه اطلاعات اولیه از این شهر و مکان های دیدنی آن، در کنار پشتیبانی شبانه روزی اماکن خرید اینترنتی این مسیر را برای شما فراهم می کند.

 اگر قصد کرده اید تا بلیط هواپیما ازمیر را رزرو نمایید بهتر است تا از آب و هوای این شهر مطلع گردید؛ مطابق انتظار شهر های ساحلی این شهر دارای هوای گرم و شرجی در تابستان و باران های شبانه روزی و ابده های سرد در زمستان بر این شهر حاکم می باشد از این رو بهترین زمان برای سفر  اواسط بهار و پاییز می باشد.

قیمت بلیط هواپیما تهران ازمیر

قیمت بلیط هواپیما تهران ازمیر  تحت شعاع عوامل گوناگونی از جمل نوع هواپیما، نوع بلیط هواپیما( سیستمی، چارتر و لحظه آخری)، نوع ایرلاین ، نوع کلاس پروازی ، ساعت و تاریخ پرواز و … قرار دارد لذا برای آن که بدانید چه ایرلاینی این مسیر را پوشش می دهد بهتر است تا با ما همراه باشید.

اطلس گلوبال جت،  قشم ایر دو ایرلاین هستند که با برقراری بلیط های اکونومی اقدام به سرویس دهی به مشتریان می کنند از این رو توصیه می شود تا بلیط هواپیما تهران را همزمان با مسیر رفت رزرو کنید.

زمستان‌های ازمیر هم همراه با باران‌های طولانی و بادهای سرد از سمت دریا است. به همین دلیل میانه‌های بهار یعنی از آوریل تا میانه ژوئن بهترین زمان برای سفر به سواحل ازمیر است. همچنین در فصل پاییز و از میانه سپتامبر تا اکتبر هم به عنوان گزینه دوم مناسب است. ولی روزها کوتاه است و احتمال بارش باران هم زیاد است.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

اگر به فکر رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری می باشید بهترین کار رزرو بلیط لحظه آخری است البته در صورتی که در برخی بازه های زمانی که حجم گردشگران و متقاضیان برای این مسیر وجود ندارد و به عبارتی بلیط چارتر مشتری ندارد این ممکن صورت می گیرد.

ساحل‌ها و تفریح‌های شبانه، هیراپولیس یا پاموکاله(اسم شهری قدیمی در کناره‌ی رودلایکوس و سرشار از آب گرم های معدنی)، تئاتر هیراپولیس ( فیلم نبرد گلادیاتور را به یاد بیاورید کم نظیر و با شکوه)، کلیسای جادویی کلیسای سنت پلی‌کارپ، کوه سیپیلوس (سنگ نبشته‌ای تاریخی)، قلعه کدیفه‌کاله، برج ساعت، شیرینجه( شهر نوشیدنی ها)، افه‌سوس( شهری در مقیاس کوچک شده یونان با معماری کم نظیرش و جزو هفت آثار باستانی شگفت انگیز جهان) و ساحل زیبای این شهر که در شب و در تلالو نور زیبایی صد چندانی پیدا می کند پس یدون هیچ درنگی بلیط هواپیما ازمیر به تهران را با تعویق بیاندازید تا از همه این آثار دیدن کنید.