امروزه با توجه به این که  ایرانیان می توانند بدون نیاز به اخذ ویزا تا 90 روز در خاک کشور ترکیه اقامت داشته باشند تمایل هم وطنان برای سفر به این شهر از طریق رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول افزایش یافته است به گونه ای که طبق آمار 5 میلیون نفر هر ساله از کشورمان به این کشور سفر می کنند که در نوع خود قابل توجه می باشد.

امروزه کشور ترکیه توانسته با اتکا بر صنعت گردشگری سالانه بیش از 30 میلیارد دلار درآمد داشته باشد و بعد از فرانسه، اسپانیا، آمریکا، چین و ایتالیا ششمین کشور در جهان باشد به گونه ای که میزان درآمدهای برگرفته از صنعت گردشگری این کشور معادل یا بیشتر از حجم فروش نفت در کشور ما می باشد این در حالی است که میزان جاذبه های تاریخی، فرهنگی، اقتصادی و علمی کشورمان در صورت مدیریت صحیح قابل قیاس با این کشور نمی باشد.

یکی از نماد های شهر زیبای استانبول بدون ترید مسجد زیبای ایاصوفیا این شهر می باشد که روزگاری کلیسای امپراتوری روم شرقی بوده، اما در قرن پانزدهم به مسجدی با‌شکوه در میان شهر تبدیل شد. مسجد سلطان احمد نیز دیگر جاذبه و نماد این شهر می باشد که با قدمتی ۴۰۰ ساله به دلیل تزیین شدن به کاشی‌های آبی به مسجد آبی هم مشهور است. اگر قصد رزرو بلیط هواپیما تهران را دارید بهترین مکان برای رزرو آن بازار بزرگ استانبول می باشد تا خاطره آن همیشه در اذهان شما باقی بماند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران استانبول

در سالیان اخیر مقصد اولیه گردشگران ایرانی برای خارج کشور ترکیه بوده است از این رو بسیاری از تورهای گردشگری بخش اعظم تمرکز کاری خود را در این کشور معطوف کرده اند اگر شما هم قصد دیدن از این کشور را دارد ما شما را در امر خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران استانبول یاری می نماییم تا سفری دل انگیز و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول

بیشتر بلیط های هواپیما تهران استانبول از نوع اکونومی می باشد که در کنار پروازهای بیزینس توانسته است قیمت ها و امکانات متفاوتی را به مسافران عرضه نماید. یکی از مزایای سایت ما امکان رزرو مسیر بازگشت به فعال کردن خودکار گزینه رزرو بلیط هواپیما استانبول به تهران می باشد که باعث هدف مندی و برنامه ریزی درست سفر و کاهش هزینه های پروازی می شود.

از دیگر جاذبه های این شهر زیبا می توان به جزایر پرنس، کلیسای چورا، مسجد رستم پاشا، مسجد سلیمانیه، تنگه بسفر، استانبول مال، بازار ادویه، برج دختر، موزه پرا استانبول، موزه باستان شناسی استانبول ، مسجد فاتح استانبول، روستای کانلیکا، جنگل بلگراد، پارک مینیاتورک، کاخ بیلبربی، مسجد اورتاکوی، حمام خرم سلطان، و… اشاره کرد که هر کدام جذابیت هایی دارند که می توان در باره آنها هزاران ساعت سخن گفت.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

با توجه به رقابتی بودن و ارائه این مسیر پروازی توسط ایرلاین های گوناگون در فصول مختلف سال بخصوص ایام تعطیلات رسمی تور ها و شرکت های چارتری با برگزاری جشنواره های مختلف اماکن رزرو بلیط هواپیما استانبول آن هم بصورت بلیط چارتر و لحظه آخری با ارزانترین نرخ فراهم می گردانند که برای آگاهی از این موضوع می توانید در سایت ما ثبت نام نمایید تا به محض ایجاد شرایط فوق از آن مطلع گردید.