بندر بوشهر حدود 8 الی 9 ساعت با خودرو اصفهان فاصله دارد. سریع ترین راه برای جابه جایی بین این دو شهر خرید بلیط هواپیما بوشهر اصفهان و بلیط هواپیما اصفهان به بوشهر می باشد. احتمالا با شنیدن نام اصفهان به یاد سی و سه پل و زاینده رود آن می افتد. بله می توان گفت که زاینده رود و سی و سه پل نمادی از شهر اصفهان می باشد و زاینده رود دلیل اصلی شکل گیری این شهر از دیرباز تا به امروز بوده است.

زاینده رود به عنوان بزرگترین رودخانه فلات ایران شناخته می شود. این رودخانه از غرب و رشته کوه زاگرس سرچشمه می گیرد و تا شرق و باتلاق گاوخونی امتداد دارد. برای دیدن این رود کافی با خرید بلیط هواپیما اصفهان راهی این شهر زیبا شوید.  سرچشمه این رود از چشمه ی جانان یا بهار جانان در رشته کوه زردکوه در بین استان لرستان و اصفهان است. آب چشمه ی جانان به چشمه ای دیگر به نام چهل چشمه می رسد. از اتصال این چشمه ها بها چشمه های دیگر مثل خورسنگ و زرین روذ، رودخانه باشکوه زاینده رود شکل گرفته است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بوشهر اصفهان

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بوشهر اصفهان متدوال ترین روش برای تهیه بلیط می باشد. زاینده رود به معنای رودی است که حیات می بخشد. حال و هوای اصفهان عصرها در کنار زاینده رود وصف ناشدنی است. قطعا لحظات فراموش نشدنی و خاطراتی ناب از اینجا در ذهن شما نقش خواهد بست.

قیمت بلیط هواپیما بوشهر اصفهان

قیمت بلیط هواپیما بوشهر اصهان یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در خرید بلیط است. وی قطعا این شهر آنقدر جاذبه های گردشگری و تفریحی زیادی است که شاید قیمت بلیط هواپیما خیلی به چشم نیاید. متاسفانه امروزه زاینده رود به علت سو مدیریت و دخالت های غیر اصولی که در طبیعت صورت گرفته، دارای وضعیتی بحرانی و در حال نابودی است. زاینده رود باعث شکل گیری شهری به نام اصفهان شده است و امیدواریم هرچی زودتر برای بهبود وضعیت این رودخانه راه حلی بیابند.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

خرید بلیط لحظه آخری کاری پر ریسک می باشد. اگر شما با روند معمول قیمت و تعداد مسافر در این مسیر آشناییت دارید اقدام به این کار کنید در غیر این صورت شاید شانس خرید بلیط هواپیما بوشهر خود را از دست دهید. بروی زاینده رود پل های سی و سه پل، پل خواجو، پل جویی و چند پل دیگر را خواهید دید. بیشتر این پل ها در زمان پادشاهان صفوی ساخته شده است و معماری و هنر ایرانیان را به رخ تمام جهانیان کشیده است.

هر سال توریست های زیادی برای دیدن اصفهان و زیبایی هایش به آن سفر می کنند. مشهمورترین پل اصفهان پل خواجو یا پل الله وردی خان می باشد. آنچه این پل را از یازده پل دیگر اصفهان متمایز کرده است، معماری برجسته آن می باشد. شبها این پل حال و هوای دیگری دارد و شهر را به صورت دیگر پیش روی شما قرارمی دهد. ساخت سازهای این پل چون توسط صدرالعظم شاه عباسی صفوی، الله وردی خان کنرل می شده است برای همین به این نام نیز شناخته می شود. در زمان شاه عباسی پایتخت ایران از قزوین به اصفهان انتقال پیدا کرد و به همین دلیل آثار زیادی در این دوره در این شهر ساخته شده است.