اگر برای سفر بازگشت به کشور بلیط هواپیما دوحه اصفهان را رزرو کرده اید، تنها حدود 1 ساعت و 45 دقیقه طول خواهد کشید تا به مقصد برسید.

بین این دوشهر در طول هفته و بطور معمولا حدود دو پرواز مستقیم انجام می شود. بیشتر این پرواز ها توسط ایرلاین قطر ایرویز انجام می شود و پرواز شما از فرودگاه بین المللی دوحه به مقصد فرودگاه شهید بهشتی در پایتخت فرهنگی ایران انجام خواهد شد.

اگر به نقشه های جغرافیای توجه داشته باشید خواهید  دید که فاصله مستقیم این دوشهر حدود 860 کیلومتر است. فرودگاه بین المللی حمد که قرار است پرواز شما از آن صورت بگیرد، بزرگترین فرودگاه کشور قطر به شمارمی رود.

اگر به آمار ها نگاهی داشته باشیم خواهیم دید که حجم تبادلات مسافر در این فرودگاه 52 میلیون نفر در سال است که خود عدد قابل توجهی برای مسافران داخلی و مخصوصا خارجی به شمار می رود. همچنین اینجا قطب اصلی پرواز های شرکت هواپیمایی قطر ایرویز است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما دوحه اصفهان

اگر خرید اینترنتی بلیط هواپیما دوحه اصفهان را نجام داده اید، می توانید خود را برای یک گشت و گذار بسیار جذاب در این شهر فرهنگی و تاریخی آماده کنید.

این شهر در استانی به همین نام و در جنوب تهران واقع شده است و به دلیل تعداد بالای آثار باستانی، سنتی و فرهنگی که دارد مسافران داخلی و خارجی زیادی سالانه از آن بازدید می کنند.  می توان گفت بیشتر از 40 اثر در نصف جهان قرار دارند که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند.

بعد از تهران و مشهد می توانید این شهر را با جمعیت حدود 3 میلیون نفر در جایگاه سومین شهر پرجمعیت و بزرگ ایران دانست.

قیمت بلیط هواپیما دوحه اصفهان

اگر به دنبال قیمت بلیط هواپیما دوحه اصفهان هستید باید توجه داشته باشید که اول در چه زمانی قصد دارید سفرتان را انجام دهید. بر اساس بررسی هایی که ما انجام داده ایم، میانگین نرخ پرواز بین این دو شهر حدود 990 تا 1200 دلار است.

البته ما راه دیگری را به شما یش نهاد می کنیم. اگر امکان این را ندارید تا یک پرواز مستقیم را برای بلیط هواپیما اصفهان برای خود و همسفران تان تهیه کنید، بهتر است به سمت پرواز های غیر مستقیم بروید، این پرواز ها به شما این امکان را می دهند که بین 20 تا 60 درصد در قیمتی که باید بپردازید، صرفه جویی کنید.

البته معمولا این پرواز ها نسبتا راحت نیستند و گاهی توقف های طولانی در فرودگاه های دیگر بسیار خسته کننده اند.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

اگر مایل هستید تا بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان رزور کنید می تواند در هر ساعتی از شبانه روز که مایل باشید برای بلیط هواپیما اصفهان به دوحه با کارشناسان ما در سامانه آنی تیک 24 تماس حاصل کنید.

اما باید این را در نظر داشته باشید که معمولا چون حجم پرواز ها در این مسیر هوایی کم است، تعداد این دسته از بلیط پرواز بسیار محدود ارائه می شود.