در این نوشته قصد داریم درباره ی سفر با خرید بلیط هواپیما قشم اصفهان اطلاعات جامعی در اختیارتان قرار دهیم، تا شاید در برنامه ریزی تعطیلات بعدی تان به کارتان آید. قشم جزیره ای در استان هرمزگان می باشد و تنها را سفر به آن توسط پرواز و یا از راه دریا می باشد. همانطور که پیدا است ساده ترین و آسانترین راه خرید بلیط هواپیما قشم اصفهان می باشد.

اگر مسیر دریایی را انتخاب کنید، باید از طریق قایق های مسافربری به بندرعباس بیایید و از آنجا با استفاده از اتوبوس یا قطار مسیرتان را ادامه دهید. این مسیر در صورت همراه بودن خانواده و داشتن وسایل کمی سخت و خسته کننده خواهد بود. قطعا درباره ی اصفهان و زیبایی های این شهر و جاذبه های گردشگری آن داستان ها شنیده اید.

اصفهان دارای کلیساهای بسیار تاریخی و زیبایی است که پس از خرید بلیط هواپیما اصفهان  و بلیط هواپیما قشم می توانید از آن ها دیدن کنید. کلیسای وانک و کلیسای مریم مقدس دو کلیسای مشهور این شهر می باشد. کلیسای وانک کلیسای مختص ارامنه ی اصفهان می باشند. این کلیسا در منطقه ی جلفا اصفهان قرار گرفته است. لین کلیسا دارای محوطه ی داخلی بسیار زیبا و معماری خاصی می باشد که همه ساله مورد استقبال و بازدید هزاران هزار گردشگر و توریست قرار می گیرد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم اصفهان

کلیسای وانک نیز مانند دیگر بناهای شاخص اصفهان در دوران صفوی ساخته شده است. نقاشی های داخل کلیسا بسیار زیبا و روایتی از داستان های کتاب مقدس و همچنین شکنجه هایی که ارامنه توسط عثمانی ها متحمل شده اند، می باشد. پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم اصفهان، بازدید از کلیسا همه روزه از ساعت 9 تا 6 بعدازظهر باز می باشد. البته در این بین، ساعت 12:30تا 15 برای اقامه ی نماز و نیایش اماکن بازدید میسر نمی باشد.

قیمت بلیط هواپیما قشم اصفهان

کلیسای مریم مقدس یکی دیگر از کلیساهای پر بازدید شهر می باشد که قبل از برگشت و خرید بلیط می توانید از آن دیدن کنید. این کلیسا در خیابان حکیم نزاری قرار دارد. با استفاده از اتوبوس وپیاده شدن در استگاه مهرداد می توانید به راحتی به این کلیسا بروید. آنچیزی که پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما قشم اصفهان و بازدید از این کلیسا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، استفاده از معماری گوتیک در ساخت این کلیسا می باشد. جاذبه های گردشگری بسیاری در نزدیکی این کلیسا وجود دارد که می توانید قبل از خرید بلیط هواپیما اصفهان به قشم سری به آنها نیز بزنید. پل خواجو، پل سی و سه پل، زاینده رود مشهورترین و نزدیکترین این مکان ها هستند.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

با توجه به پرتردد بدون این دو مسیر قشم واصفهان، شاید پیدا کردن بلیط لحظه آخری کمی سخت باشد. البته به فصل سفرتان نیز خیلی بستگی خواهد داشت. بهترین زمان برای سفر به قشم زمستان می باشد. که این فصل برای اصفهان به پاییز تغییر پیدا می کند. اگر پرواز در مسیر خالی باشد شانس تهیه بلیط چارتر افزایش پیدا می کند. اما با افزایش تعدا مسافر شانس کمتری برای رزرو ارزانترین بلیط خواهید داشت. در ضمن در طی سفر . گشت و گذار در این شهر از بازدید از بازار زیبای این شهر و خرید سوغاتی غافل نشوید. سوغات اصفهان به قدر مشهور و معروف می باشد که نیازی به معرفی ندارد.