اصفهان به قدری دارای جاذبه های گردشگری می باشد که نمی توان در یک مدت محدود از آنها بازدید کرد. اما همین شهر دارای جاذبه های بیشمار دیگری نیز می باشد که کمتر به آن پرداخته شده است . به عنوان مثال وقتی اسم پل های اصفهلن به میان می آید، شما قطعا یاد سی و سه پل و پل خواجو می افتید که پس از تهیه بلیط هواپیما همدان اصفهان از آنها دید می کنید. اگر هم کمی بیشتر در مورد جاذبه های اصفهان مطالعه کرده باشید، احتمالا پل جویی را نیز نام خواهید برد وای این پل ها تنها تعداد محدودی از 12 پل این شهر می باشد.

بله این شهر دارای 12 پل ثبت شده می باشد که به خاطر مشهوریت و معروفیت سی و سه پل کمتر مورد توجه قرار گرفته است. مثلا پل مارنان یکی از پل های بسیار زیبای شهر می باشد که دارای معماری بسیار برجسته ای نیز می باشد. ساخت این پل نیز مانند دیگر بناها و پل های این شهر مربوط به دوره ی صفویان می باشد. البته کاوش گران می گویند که پایه های پل بسیار قدیمی تر و مربوط به دوره سلجوقیان می باشد و در دوران صفویان بروی پل تعمیرات و نوسازی انجام شده است. از روی این پل می توانید به راحتی آتشگاه ماربین را ببینید

خرید اینترنتی بلیط هواپیما همدان اصفهان

بهتر است نام دیگر پل های این شهر را نیز بدانید و پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما همدان اصفهان  از دیگر شهر ها دیدن کنید تا سفر به اصفهان برایتان تکراری نباشد. عصار خانه شاهی یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر می باشد که کمتر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. برای بازدید از این قسمت تاریخی پس از خرید بلیط هواپیما اصفهان باید باید در ابتدای بازار بزرگ اصفهان به دنبال آن گردید.

عصار خانه محلی برای آسیاب کردن فلفل و زدچوبه بوده است که در زمان پادشاه شاه عباس در اصفهان ایجاد شده است. آنچه در این قسمت مشاهده می کنید، شامل پیشخوان، بارانداز، شترخان، گرمخانه و تیرخانه می باشد. که هر قسمت دارای کاربردی بسیار جالب بوده است که پس از سفر به اصفهان و قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما همدان در صورت مراجعه به این عصار خانه تاریخی اطلاعات جالبی کسب خواهید کرد.

قیمت بلیط هواپیما همدان اصفهان

خانه مشروطیت از دیگر جاذبه های قابل تامل در اصفهان می باشد که اگر به کشف مکان های ناشناخته علاقه دارید، می تواند بسیار جالب برایتان باشد و نظرشما را پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما همدان اصفهان به خود جلب کند. این خانه متعلق به فردی به نام نورالله نجفی بوده است که در زمان قاجار ساخته شده اس. این خانه دارای معماری و نقش و نگارهایی بسیار زیبا و دیدنی می باشد که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما اصفهان به همدان از آن دیدن کنید و همچنین اطلاعلت جالبی درمورد نقش اصفهان در دوران مشروطیت کسب کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

رزرو ارزانترین بلیط و سفر به اصفهان می تواند یک سفر بسیار عالی و تجربه ای جدید برایتان به ارمغان داشته باشد. هر گوشه کنار این شهر بت یک جاذبه ای زیبا روبه رو خواهید شد و می توانید اززمان سفرتان به نحو احسنت استفاده کنید. همچنین تجربه های سفرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.