موزه تاریخ طبیعی اصفهان موزه ای بسیار جذاب برای دوستداران طبیعت می باشد، که پس از خرید بلیط هواپیما کرمان اصفهان به راحتی قابل بازدید است. این موزه در تقاطع خیابان سپه و خیابان استانداری در یک ساختمان قدیمی با قدمتی بیش از 5 قرن واقع شده است. پس از خرید بلیط هواپیما اصفهان مجموعه های منحصر به فرد از خزندگان، پرندگان، پستانداران و گیاهان را به صورت تاکسیدرمی شده و فسیل هایی را می توانید در این موزه ببینید.

موزه تاریخ طبیعی اصفهان بههمت دکتر جعفریان پس از 37 سال تلاش تحقیق در گوشه کنار ایران و جهان ایجاد شده است. در حیاط موزه چند دایناسور را مشاهده می کنید، پس از گذر از حیاط و ورود به ساختمان هفت تالار مختلف را مشاهدهخواهید کردید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان اصفهان

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان اصفهان راهی آسان برای بازدید موجودات متنوع و هر انچه که روزی زندگی می کرده اند می باشد. همچنین در این موزه انواع گل ها و گیاهان داروی جمع آوری شده است و نحوه ی پرورش و شرایط مساعد برای رشد آن ها توضیح داده می شود.همانطور که گفته شد ساختمان موزه خود یکی از نکات قابل توجه این موزه می باشد. این بنا ساخته شده در دوره ی تیموریان می باشد.

قیمت بلیط هواپیما کرمان اصفهان

اگر به بازدید از موزه ها علاقه ی خاصی دارید، پس از بازدید از موزه تاریخ طبیعی سری به موزه ی هنرهای معاصر اصفهان بزنید. پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما کرمان اصفهان، برای دیدن این موزه باید به خیابان سپه بروید. گرچه ساختمان قدیمی این موزه مربوط به دوران صفوی می باشد اما امروزه محلی برای نمایش دادن هنرهای معاصر می باشد. این ساختمان در طول تاریخ کاربری های متفاوتی را تجربه کرده است. مثلا در دوران قاجار محل سکونت استاندار شهر، در دوران پهلوی ساختمان شهرداری و در نهایت به موزه تبدیل شده است.

قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما اصفهان به کرمان از این موزه ی 36000 متر مربعی همراه با هفت سالن مختلفش دیدن کنید. قطعا بازدید از این موزه ی بزرگ وقت زیادی از شما می گیرد و اگر در انتها احساس گرسنگی کردید می توانید به رستوران های عالی که در اطراف این موزه می باشند سر بزنید. بریونی های عالی مثل بریونی شاد و بریونی اعظم در این نزدیک وجود دارد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

در شهرهای تاریخی ایران مثل شیراز، کرمان، یزد حتما حمام های تاریخی را مشاهده کرده  اید. اصفهان نیز دارای یک حمام تاریخی زیبا به نام حمام علی قلی آقا می باشد. این مکان گردشگری که پس از خرید بلیط چارتر می توانید از آن دیدن کنید هم یک حمام سنتی و هم یک موزه ی مردم شناسی می باشد. در آنجا مجسمه های از افراد را می بینید که در حال شست و شو و حمام کردن می باشند. در قدیم برای حمام کردن باید به حمام های عمومی مراجعه می کردند و فقط شاید در خانه های اعیان و اشراف حمام خصوصی وجود داشت.

البته حمام ها در گذشته به غیر از شستن کاربرد دیگری هم داشته است که در آن مراسم ازدواج و جشن حنابندان و عروسی را در آن برگزار می کردند. برای دیدن این حمام زیبا پس از خرید بلیط هواپیما کرمان باید با اتوبوس های میدان انقلاب به ایستگاه فروغی بروید.