تنها راه سفر مستقیم از یک جزیره به یک شهر دیگر، خرید بلیط هواپیما جزیره خارک به اصفهان می باشد. سیتی سنتر اصفهان یک مجتمع تجاری کامل از هر آنچه شما نیاز دارید پیش رویتان قرار می دهد. این مرکز خرید در جاده تقاطع بزرگراه وحید دستگردی قرار دارد. اگر قصد خرید دارید، پس از خرید بلیط هواپیما اصفهان یک راست به این مجموعه مراجعه کنید.

این مجموعه شامل، هتل بین المللی 5 ستاره، سینما، پارک تفریحی، رستوران، گالری هنر، سالن بدنسازی و مرکز نمایشگاه های بین المللی مجهز می باشد. صاحب این سیتی سنتر که به عنوان بزرگترین مرکز خرید در ایران شناخته می شود، آقای مسعود صارمی است. این مجموعه عظیم در 7 طبقه طراحی و ساخته شده است که دو طبقه ی آن به پارکینگ اختصاص یافته است. سه طبقه از این مجموعه مربوط به فروشگاه های هایپر و مجموعه های تجاری می باشد. دو طبقه ی باقی مانده که در بالای فروشگاه می باشد سالن های سینما، رستوران و بخش های رفاهی دیگر است. این مجموعه در ابتدا هم برای تسهیل در برآورده ساختن نیازهای شهرورندان ساخته شده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما جزیره خارک اصفهان

در دنیای اینترنتی امروز خرید اینترنتی بلیط هواپیما جزیره خارک اصفهان چیزی بسیار ساده و پیش و پا افتاده محسوب می شود که همه ی اشخاص با آن آشنایی دارند. سیتی سنتر از فرودگاه بین المللی اصفهان فقط 15 دفقیقه فاصله دارد و تاکسی های فرودگاه به سرعت شما را به این مجموعه خواهند رساند. یا می توانید برنامه ی سفرتان را طوری تنظیم کنید که در آخر، با مراجعه به آژانس های مسافرتی موجود در مرکز خرید بلیط هواپیما اصفهان به جزیره خارک را تهیه کنید و به شهر خود برگردید.

قیمت بلیط هواپیما جزیره خارک اصفهان

قیمت بلیط هواپیما جزیره خارک اصفهان، بروی هر ایرلاین متفوات می باشد.  اگر پس از خرید در مجموعه خسته شدید و یا از شدت گرمای هوا، گرمازده شدید، پیشنهاد مهیج ما به شما مرکز تفریحی-آبی پارک آبشار است. این مجموعه تفریحی بزرگ در بلوار توحید قرار دارد و با وسایل حمل نقل عمومی به راحتی می توان به آنجا رفت. این پاک که با نام سرزمین آب و خورشید نیز شناخته می شود؛ دارای دو بخش مجزا برای مشتریان عادی و VIP می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

خرید بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری برای ورود به این مجموعه آبی هیجان انگیز بسیار مقرون به صرفه است. این مرکز آبی بسیار مجهز و دارای سالن ها و استخرهایی با کارکردهای مختلف می باشد. استخر کودکان، سالنهای سونای خشک و بخار، جکوزی، ماساژ و زیبایی. قسمت دوم این پروژه عظیم در دست احداث می باشد و قرار است در نوبه ی خود یک پارک آبی بی نظیر در خاورمیانه باشد.

قبل از خرید بلیط هواپیما جزیره خارک سری به این پارک آبی بزنید و از خدمات و پذیرایی عالی کارکنان آن مستفیذ شوید. همچنین در نزدیکی این مجموعه رستوران های عالی و خوشمزه ی بسیاری وجود دارد که می توانید درآن طعم واقعی غذای ایرانی را امتحان کنید.