فرودگاه اصفهان دروازی ای برای رسیدن به نصف جهان می باشد. همانطور که می دانید اصفهان را با این نام می خوانند. این نام کنجکاوی مسافران درباره ی این شهر برمی انگیزد و با خرید بلیط هواپیما ارومیه اصفهان به این شهر سفر می کنند تا ببینند چه چیز شگفت انگیزی منتظر آن ها می باشد.

پس از خرید بلیط هواپیما اصفهان در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از هواپیما پیدا خواهید شد. در ابتدای تاسیس این فرودگاه، تنها کاربرد نظامی داشته است. اما با گذشت زمان و افزایش تقاضا و تعداد مسافرین به این شهر، این فرودگاه به صورت تخصصی در مسیرهای داخلی و خارجی فعالیت خود را ادامه داد. توسعه ی این فرودگاه بر اساس قراردادی به یکی از شرکتهای معتبر و متخصص فرانسوی واگذار شد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارومیه اصفهان

فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در فاصله ای دور و حدود 30 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است. این فاصله اگرچه باعث شده است کمی ازجاذبه های گردشگری شهر فاصله بگیرید، اما در عوض مردم از آلودگی های صوتی ناشی از فرودگاه در امان مانده اند. پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارومیه اصفهان کیش، می توانید با استفاده از تاکسی های فرودگاه به راحتی به هتل محل اقامتتان بروید.

پس از گذاشتن وسایلتان در هتل و کمی استراحت می توانید گشت و گذارتان را شهر آغاز کنید. فرقی ندارد که شما توریست هستید و یا برای قرار کاری به این شهر سفر کرده اید؛ جاذبه گردشگری این شهر قابل چشم پوشی نیست. سی و سه پل یکی از جاذبه های معروف شهر است که حتما باید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما ارومیه از آن دیدن کنید. این پل نمادی از شهر اصفهان می باشد.

قیمت بلیط هواپیما ارومیه اصفهان

پل سی و سه پل یا پل الله وردی خان یکی از یازده پل اصفهان است که بروی رودخانه زاینده رود ساخته شده است. که البته این پل به علت موقعیت مرکزی اش، معماری منحصر به فردش از شهرت بیشتری برخوردار است.  این پلی که پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما ارومیه اصفهان و سفر به این شهر بروی آن ایستاده اید و از مناظر اطراف خود لذت می برید، مربوط به دوره ی شاه عباس صفوی می باشد.

صدرالعظم پادشاه جناب الله وردی خان ساخت و ساز این پل را برعهده داشته است. شاه عباس صفوی پایتخت ایران را از قزوین به اصفهان منتقل کرد و برای آبادی این شهر بسیار کشید. به همین دلیل اکثر بناهایی که در این شهر قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما اصفهان به ارومیه مشاهده می کنید مربوط به آن دوران می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری پیاده روی عصرانه در اطراف این پل بسیار دلچسب می باشد. هنگام غروب آفتاب این منطقه مملو از جمعیت می شود که برای پیاده روی و تفریح به این منطقه آماده اند. پل خواجو، پل جویی از دیگر پل های معروف این شهر می باشد که می توانید از آنها نیز دیدن کنید. هم چنین میدان زیبای نقش جهان نیز در این نزدیکی می باشد. این منطقه پر از رستوران های متنوع ایرانی و خارجی می باشد که برای هر نوع ذائقه ای بسیار مناسب و عالی می باشد. برای امتحان یک کباب خوشمزه به رستوران مشهور شهرزاد سر بزنید و از طعم عالی غذاهایش لذت ببرید.