یکی از جاذبه های گردشگری فوق العاده زیبا و متفاوت اصفهان کوه صفه می باشد. این کوه چشم انداری بسیار زیبا و متفاوت از کل شهر پیش روی شما قرار می دهد. برای رفتن به این منطقه پس از خرید بلیط هواپیما عسلویه اصفهان باید به بولوار صفه بروید. این کوه پارک، دارای مسیر دسترسی بسیار آسانی است. این پارک 100 هکتاری شامل کوه صفه و تپه های اطراف آن می باشد. در دامنه ی کوه چشمه هایی جاری می باشد که به طراوت هوا افزوده است.

اگر دوست دارید بدانید چرا به این کوه صفه گفته می شود، باید گفت داستان ها و روایات مختلفی در این باب ذکر شده است. گفته شده است میر علی صفه در قرن 17م در این مکان زندگی و به نماز و نیایش مشغول بوده است. بعضی گفته اند این مکان محل زندگی صوفیان بوده است. صفه یک واژه عربی و در لغت به معنای شاخه سنگی می باشد.

پس از خرید بلیط هواپیما اصفهان و بازدید از کوه صفه چشمه درویش و چشمه گل زرد را خواهید دید. اگر این مسیر را ادامه دهید به قله ی کوه خواهید رسید و در سمت چپ کوه تپه های کوچک و بزرگی را مشاهده خواهید کرد که به هزار دره مشهور می باشند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما عسلویه اصفهان

همچنین در این کوه قلعه هایی مستحکم که کاربرد دفاعی داشته اند خواهید دید. البته اکثرا تخریب شده اند اما قلعه دیو را پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما عسلویه اصفهان خواهید توانست ببینید. همچنین در این پارک یک باغ وحش کوچک نیز وجود دارد که برای کودکان جالب می باشد. در این پارک آلاچیق های زیبا برای نشستن، نمازخانه، سرویس بهداشتی و رستوران نیز ایجاد شده است. قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما عسلویه اوقات خوشی را در این پارک سپری خواهید کرد.

قیمت بلیط هواپیما عسلویه اصفهان

هتل همام و هتل جلفا برخی از هتل های نزدیک به پارک صفه می باشد. البته اصفهان به علت توریستی بودن دارای اقامتگاه ها، مسافرخانه ها و هتل های بسیار زیاد و متنوعی می باشند که می توانیدپس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما عسلویه اصفهان، با توجه به بودجه ای که برای سفر کنار گذاشته اید یکی از این هتل ها یا مسافرخانه ها را انتخاب کنید.

اصفهان شهر زیبایی و هنر است و در هنر موسیقی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. موزه ی موسیقی اصفهان یکی از بهترین مکان ها برای دوستداران موسیقی می باشد. فرقی نمی کند که اهل کدام شهر، کشور، نژاد و یا قومی باشید. موسیقی یک زبان بین المللی است که با روح و احساست ارتباط برقرار می کند.

در این موزه 300 قطعه از موسیقی های ملی نه فقط ایران بلکه کل جهان موجود می باشد. در این موزه هم از دیدن ادوات موسیقی لذت می برید. هم از شنیدن موسیقی زنده روحتان سرشار از آرامش و عشق خواهد شد. این موزه دارای 7 بخش است که حتی در حوزه ی یادگیری و اموزش حرفهایی برای گفتن دارد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

پس از خرید بلیط چارتر اگر قبل از تهیه بلیط هواپیما اصفهان به عسلویه دوست دارید از این موزه سر بزنید، می توانید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به آنجا بروید. در این موزه ادوات موسیقی بسیار قدیمی و همچنین موسیقی های مخصوص هر منطقه را به طور جداگانه مشاهده کنید. رزرو ارزانترین بلیط و لحظه آخری انگیزه ی شما را برای دیدن این موزه بیشتر خواهد کرد. قیمت ورودی این موزه نسبت به سایر موزه ها کمی بیشتر می باشد اما پس از بازدید متوجه این تفاوت قیمت خواهید شد.