ساری عروس شهرهای شمال ایران، و خود یکی از مناطق گردشگری ایران محسوب می شود. سفر به اصفهان با تهیه بلیط هواپیما ساری اصفهان خود یک تجربه ی فراموش نشدنی می باشد. اصفهان دارای آب و هوای معتدل و نیمه خشک می باشد که شاید در قسمت های مختلف استان با توجه به وضعیت جغرافیایی آن متفاوت از هم باشند.

آیا در مورد خانه قزوینی ها در اصفهان چیزی شنیده اید؟ برای دید این خانه پس از خرید بلیط هواپیما اصفهان باید به خیابان ابن سینا در میدان شهشهان بروید. این خانه یکی از قدیمی ترین خانه های موجود در اصفهان می باشد. ساخت این خانه مربوط به دوران ناصرالدین شاه، پادشاه قاجار می باشد. هم اکنون مالکیت این خانه در دست اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان می باشد و عموم مردم حق بازدید از آن را دارند.

معماری تحسین برانگیز این خانه، آن را از سایر بناهای موجود متمایز کرده است. برای بازدید از این خانه قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما ساری، همه روزه به غیر از جمعه ها از ساعت 8:30 صبح الی 14:15 دقیق امکان پذیر است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ساری اصفهان

رستوران ها و کافه های زیادی در نزدیکی این خانه تاریخی قرار دارند که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما ساری اصفهان و اتمام بازدید می توانید در آنها به صرف غذا یا نوشیدنی مشغول شوید. اصفهان دارای سوغات بسیار متنوع و زیبایی است که حتما هرکس در طی سفر به این شهر با توجه به نوع سلیقه یکی دو قلم از این سوغاتی ها به عنوان یادگاری برای خودش و یا دوستانش تهیه می کند.

حتما پس از نام اصفهان یاد گز آن می افتید. بله گز اصفهان دارای قدمتی چند صد ساله است. این سوغاتی خوشمزه توسط پادشاهان ایران به دیگر پادشاهان کشورهای دیگر به عنوان سوغات داده می شده است و جز کالاهای لوکس محسوب می شده است. امروزه این سوغاتی را در طرحها و مدل های مختلف می توانید تهیه کنید. گز لقمه ای، گز شکلاتی، گز سکه ای، گز آردی از انواع این گزها می باشند.

قیمت بلیط هواپیما ساری اصفهان

قیمت بلیط هواپیما ساری اصفهان هم ارزان و هم گران می باشد. این تفاوت قیمت به عوامل مختلفی ربط پیدا می کند. یکی دیگر از سوغاتی های این که حتما بارها و بارها نامش را شنیده اید، پولکی می باشد. این ورقه های شیشه ای شیرین و خوشمزه را می توانید در طعم ها و بسته بندی های مختلف تهیه کنید. پولکی ها با طعم های نعنایی، نارگیلی، عسلی،‌ زنجبیلی، لیموعمانی، پسته ای و کاکائویی یک سوغاتی مقرون به صرفه و بسیار خوشمزه برای دوستان، اقوام و آشنایانتان می باشد که بیشتر با چای مصرف می شود.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

برشتوک، یک نوع شیرینی لوزی شکل که با هل، شکرو برشتوک نخود درست می شود، شیرینی کرکی، عسل، شیرینی برنجی، سوهان عسلی از جمله سوغاتی های این شهر می باشد که پس از تهیه بلیط چارتر و لحظه آخری می توانید حتی در فرودگاه نیز تهیه کنید. یکی دیگر از سوغاتی های این شهر که جز سوغاتی های گران قیمت آن محسوب می شود جوز قندی می باشد. این سوغات را از میوه ای به نام الگ تهیه می کنند. این میوه را پس از پوست کندن، خشک می کنند و در پودر هل، شکر و بادام می غلتانند. این سوغات هم یکی دیگر از انتخاب های شما برای برگشت و پس از خرید بلیط هواپیما اصفهان به ساری می باشد.