برای خرید بلیط هواپیما شیراز اصفهان شما می توانید با صرف کمترین وقت بلیط ارزان قیمت خود را از سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما از جمله آنی تیکت 24 تهیه کنید. یکی از شهرهای گردشگری ایران وشاید از محبوب ترین شهرهای توریستی کشورمان اصفهان را میتوان نام برد. این شهر جنبه های گردشگری فرهنگی تفریحی و هنری بسیار زیادی دارد که سالانه از سراسر دنیا برای دیدن این جاذبه های تاریخی و زیبا به ایران سفر می کنند. فرودگاه بین المللی اصفهان دارای پروازهای داخلی و خارجی فراوانی است که علاقه مندان سفر به این شهر به راحتی می توانند اقدام به خرید بلیط هواپیما اصفهان را کنند.

از جمله جاذبه های گردشگری این شهر می توان به میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله، بازار اصفهان، منار جنبان، کلیسای وان و… اشاره کرد. همچنین این شهر جز 5 شهر برتر گردشگری ایران به شمار می رود. از دیگر زیبایی های آن می توان به پل خواجو و سی و سه پل و پل جویی اشاره کرد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز اصفهان

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز اصفهان و سفر به این شهر با گشت در بافت تاریخی این شهر به یکی از مهمترین دوره های تاریخ ایران یعنی صفوی سفری به یاد ماندنی داشته باشیم. اصفهان به پایتخت صنایع دستی ایران نیز شهرت دارد که میتوان به مینا کاری، ملیله کاری، منبت کاری و غیره اشاره کرد. علاوه بر سوغاتی های معروف اصفهان که گز، سوهان عسلی، جوز قندی شیرینی برنجی و … می باشد؛ این شهر دارای سوغاتی صنایع دستی بی نظیر نیز می باشد. خاتم کاری هنر کار با چوب، نقره، برنج، عاج و فلز که جعبه و ظروف زیبایی می سازند. مینا کاری همان ظروف لاجوردی و نیلی زیبایی هستند که در بین توریستها از محبوبیت خاصی برخوردار است و محال است که از این ظروف قبل از خرید بلیط هواپیما شیراز تهیه نکنند.

قیمت بلیط هواپیما شیراز اصفهان

این شهر به دلیل جاذبه های بسیاری که در خود جا داده به عنوان قطب گردشگری ایران محسوب می شود. برای همین قیمت بلیط هواپیما آن بسیار در فصول مختلف سال متغیر است. بخش اقتصادی این شهر نیز تحت تاثیر کشاورزی و دامپروری رایج در ان قرار میگیرد. پرورش زنبور عسل و ماهی از شغل های رایج در اصفهان می باشد.

از لذیذ ترین غذاهای سنتی آن می توان به بریونی اشاره کرد بریونی با استفاده از گوشت تازه گوسفند همراه با جگر چرخ شده و با ادویه مخصوص بروی آتش پخته می شود و از غذاهای بسیار پرطرفدار در اصفهان می باشد؛ که حتما قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما اصفهان به شیراز یکبار هم که شده امتحان کنید. دیگر غذاهای معروف آن کله جوش، خورشت ماست و آش شله قلمکار و …می باشد. از مراسم قدیمی آن می توان به آئین خیمه کوبی و تعزیه،آتش افروزی و جل جلائی اشاره کرد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

اقلیم و آب و هوای این شهر تاریخی معتدل و خشک است. اقلیم این شهر در شمال و شرق تحت تاثیر کویر بوده و گرم است. اصفهان به اکثر شهرهای ایران پرواز چارتری و سیستمی مستقیم دارد و می توانید به راحتی بلیط چارتر و یا لحظه آخری دسترسی داشته باشید. از این شهر به برخی از شهرهای خارج از ایران نیز پرواز به طور مستقیم انجام می شود.